Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla irtoaa kellertäviä, haisevia " palleroita" kurkusta..

Vierailija
18.11.2005 |

Mistä johtuu? Olisiko lääkärin paikka, vai meneekö ohi itsestään? Ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, tätä on tapahtunut jo monta vuotta, mutta nyt on ollut monta päivää peräkkäin ja siksi mietityttää. Osaako kukaan kertoa..?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko?

Vierailija
2/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty,jos sua häiritsee ne paljonkin niin mene näyttämään.Niin se mun siskokin teki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauhean löyhkän. Puristapa yksi pallo sormiesi välissä ja haista niin tiedät miltä henkesi haisee. Lääkäri ei voi niille mitään. Minulla on ollut sama ongelma monta vuotta. En kehtaa puhua vieraiden läsnäollessa.

Vierailija
4/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tupakoin.

3: Osaatko sanoa kuinka usein siskollasi on tuo vaiva? Entä polttaako hän?

Kiitos rohkaisusta =)

Täytyy katsoa alkaako tämä häiritä enemmän, jos alkaa niin täytyy sitten kyllä mennä lääkäriin.

Vierailija
5/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti lisäämäni että olen joo haistanut niitä ja ne haisee aivan ällöttävältä...

Ja juon kyllä harvinaisen paljon vettä ja käytän xylitol-purkkaa usein. Pesen myös hampaani =) Auttaisikohan suuvesi?

Vierailija
6/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen nielirisojen poistoon kun vauva on isompi. En jaksa enää olla haisuli.

Vierailija
7/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutus vai paikallispuudutus?

daaaaaam...

Ja kiitos tähän astisista vastauksista ! =)

-ap

Vierailija
8/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä tosiaan kertyy useasti viikossa. Nielurisojen poistoa olen myös harkinnut.

Nielurisojen poistohan on sinällään pieni toimenpide. Se tehdään nukutuksessa ja sairaalassa ollaan vain 1 yö. Kurkku on sen jälkeen muutaman päivän kipeä, mutta paranee nopeasti.

Vierailija
9/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitten itsellesi jotain tai mene viisaammalle kolleegalle :))))

Vierailija
10/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselin noista samoista haisupalleroista täältä joku aika sitten myöskin ;) luulin kanssa, että mussa on joku vika, mut eipä taida olla muuta vikaa kuin hajuhaittoja ;P Ne on kyllä ällöjä palleroita, onneksi niitä ei nyt alvariinsa tule. Säännöllisen epäsäännöllisesti, samana päivänä saattaa tulla useampikin ja sitten taas pitkä väli. Ei kait niihin auta kuin tottua ja yrittää toki pitää suuhygienia muuten kondiksessa.

Vierailija
11/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielurisoja. Minullakin hyvin arpiset ja kuoppaiset nielurisat ja toisinaan ne proput näkyvätkin sellaisina valkeina pisteinä kurkuun katsoessa.

Sitten painan niitä hammasharjan varrella vähän ja ne irtoaa pois.

Joskus kun esim. kumartuu niin niitä irtoilee ja silloin tulee kauhean paha maku suuhun.

Viikoittain minäkin joudun asian kanssa tekemisiin. Ja painelenkin niitä pois aina kun vain huomaan ne.

Enkä polta minäkään.

Vierailija
12/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itse toimenpide on pieni mutta toipuminen (=sairasloma) kestää 2 viikkoa, jolloin kurkku tosi kipee eikä voi syödä ekaan viikkoon kunnolla!!! leikkaus kohdat tihkuvat aluksi verta jne

Lapsilla tuo on paljon pienempi juttu ts. parantuu paljon nopeammin, n. viikossa.

t. asiaan erikoistuneen lääkärin kanssa jutellut, ja jälkihoito-ohjeet lukenut..

Vierailija
13/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risojen onteloihin kertyvää bakteerikasvustoa ne ovat. Itselläni vaivasivat vuosikausia, vaikken ole koskaan tupakoinut, olen aina huolehtinut suuhygieniasta jne. Todella inhottava vaiva: jatkuvaa purkansyömistä, kurkun kakomista - enkä minä ainakaan saanut niitä mitenkään puristeltua, olivat kai niin syvällä, mitään ei näkynytkään. Menin sitten risaleikkaukseen, syynä myös jatkuvat flunssat ja kurkkukivut. Leikkauksesta toipuminen kesti viikkoja ja oli inhottavaa, mutta kyllä kannatti. Sen koommin ei ole pallukoita ilmaantunut. Flunssat eivät valitetavasti ole vähentyneet, mutta kurkku ei kipeydy niin helposti ja pahasti.