Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyisitkö neuvomaan mina?

Vierailija
29.03.2012 |

jos luet tätä, voisitko uhrata hetken ja yrittää neuvoa minua? tarvitsen apua

olen nuori nainen, jolle on sattunut elämässä paljon vaikeita asioita, joista seurauksena kärsin pkko-oireisesta häiriöstä, paniikkihäiriöstä, anoreksiasta sekä masennuksesta

olen käynyt psykologilla, ja tänään hän sanoi, että suosittelisi minun menevän masennuksen takia hoitojaksolle LKS:sään

minulla hieman arveluttaa tämä: pelkään, että läheiseni saisivat tetää asiasta (joka olisi tietenkin aikalailla välttämätöntä) en halua huolestuttaa heitä enempää, heillä on omiakin murheita

he eivät tiedä tästä mitään, olen onnistunut peittämään tämän heiltä melko hyvin

en yhtään tiedä mitä minun tulisi tehdä, voisitko kertoa minulle, mikä sinusta oisi tässä tilanteessa järkevintä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sukulaisesi ei kestä tilannettasi, on taas hänen asiansa miettiä, miten järjestää oman elämänsä niin että jaksaa. Älä murehdi nyt muista, huolehdi kerrankin itsestäsi.

Vierailija
2/3 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset tukea. Ei masennuksessa ole mitään hävettävää ja läheisesi haluaisivat varmasti auttaa sinua. Ja mene hoitojaksolle. Ota kaikki apu vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka läheisilläsi olisi kuinka rankkaa, vielä rankempaa on se, jos he jossain vaiheessa saavat selville, että sulle olisi tällainen mahdollisuus ollut tarjolla/suositeltu ja et ole heidän takiaan sitä ottanut vastaan. Se saa aikaan suurta syyllisyyttä, pahentaa heidän ongelmiaan todennäköisesti ja heidän saattaa jopa olla vaikea antaa sitä sinulle anteeksi.

Nää asiat tuppaa kuitenkin jossain vaiheessa tulemaan esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi