Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

villiinnyin webbikamerassa

Vierailija
29.03.2012 |

tänään sitten tapahtui melkoista tälle miekkoselle. Eräs nainen jutteli minulle netissä webcameralla ja pyysi minua näyttämään aluspökät.

No mulla oli pitkät mikkihiirikalsarit, joita häveliäästi hiukan aluksi vilautin.

Siinä sitten estot pikkuhiljaa hieman häipyi ja toisen yllytyksestä kutittelin kalsareiden mikkiä oikeasta kohtaa. Minut valtasi hirveä halu kun tuntematon nainen katsoi minua ja käski mitä tehdä.

Tottelin ja kiihotuin aivan valtavasti ja lopulta tulin housuihin niin että melkoinen merihätä oli mikillä käsillä.

Nyt minua haluttaa tehdä sama uudelleen ja uudelleen, totella toista ja rentoutuen ja samalla lopulta heittäytyä tuuliajolle. Kuka voisi auttaa? Haluaisin tätä joka viikko... en ole ennen ollut näin ....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkisiä naisia?

Mies

Vierailija
2/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esti riisumasta kalsareita? Epäkäytännöllistä sotkemista eikä nainen edes nähnyt vehjettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esti riisumasta kalsareita? Epäkäytännöllistä sotkemista eikä nainen edes nähnyt vehjettä.

no se juuri kun vieras nainen ja housut jalassa, en ole kokeillut mutta vastannee ehkä sitä jos hiukan karkais housuun, jotenkin niin tuhma ja nolostuttava olo, mutta samalla kiihottava kun kaikki tapahtuu kontroilloimatta alapäälihaksia.

nyt sitten tahdon jatkossa tehdä taas totellen kuuliaisesti mitä toinen käskee.

Vierailija
4/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sitten tapahtui melkoista tälle miekkoselle. Eräs nainen jutteli minulle netissä webcameralla ja pyysi minua näyttämään aluspökät.

No mulla oli pitkät mikkihiirikalsarit, joita häveliäästi hiukan aluksi vilautin.

Siinä sitten estot pikkuhiljaa hieman häipyi ja toisen yllytyksestä kutittelin kalsareiden mikkiä oikeasta kohtaa. Minut valtasi hirveä halu kun tuntematon nainen katsoi minua ja käski mitä tehdä.

Tottelin ja kiihotuin aivan valtavasti ja lopulta tulin housuihin niin että melkoinen merihätä oli mikillä käsillä.

Nyt minua haluttaa tehdä sama uudelleen ja uudelleen, totella toista ja rentoutuen ja samalla lopulta heittäytyä tuuliajolle. Kuka voisi auttaa? Haluaisin tätä joka viikko... en ole ennen ollut näin ....

en tiedä juontaako tämä housuuntulo juurensa noista lukioajan matematiikantunneista.

meille oli tullut vastavalmistunut ope, sellainen kolmekymppinen hiukan pyöreä ja naisellinen maikka, jolla oli tosi rietas hymy.

oli 18kesäinen ja pitkänmatikan kanssa vaikeuksissa. opella oli tapana kierrellä luokkaa melko tikoissa farkuissa, tissit töröttivät villapaidasta kuin ei olisi ollut rintsikoita ja nännit noin talvisin pystyssä. hänellä oli tapana taivutella neuvoessaan oppilaita yksi kerrallaan käytävällä, pikkupöksyjen rajat olivat selvät kun katseeni integraaleista hellääntyi.

opettajan pöytä oli korotettu mutta hieman huonosti edestä suojattu. ope istui aina hajareisin tuolillaan ihan kuin ratsailla ja aina kun joku vastasi väärin tuli sellanen härski hymy.

no oli koeviikko ja tiesin että olen vaikeuksissa, aikaa vastata kysymyksiin oli vähän.

istuin kohdassa josta ope oli suoraan edessä, aika kävi vähiin ja ajatus lähti harhailemaan.

tunsin kuinka veri nousi ylä- ja alakertaan. en osannut ja moni laskukohta oli tekemättä.

päädyin kumittamaan koko sivua ja sitten ope katsoi kun hinkkasin ja samalla tuli se hymy ja alistunut olo, pikkupoja keilahti vasemman jalan lahkeeseen ja ope hieman liikahti tuolissaan.

tunsin että nyt olen pulassa open jalka oli niin lähellä etten juuri voinut asentoa korjailla montaa kertaa ja tuntui kuin esinahka oli jo siirtynyt taakse ja seisokki yltyi vasten housuja.

yritin derivoida ja ope huusi että kymmenen minuuttia on jäljellä.

koetin jalalla ja hiukan käsikopelolla korjata lahjetta mutta tämä vai kasvatti painetta ja kalsarit hankasivat suoraan herkimpään kohtaan.

yritin laskea kulmakerrointa kahden pisteen välillä ja tunsin kun touhutippoja tuli jo.

punotus naamalla kasvoi, jäädyin paikoilleen mutta alakerrassa alkoi hiljainen mutta kasvava pumppausliike.

5minuuttia. tiesin että tehtävä jää kesken ope oli ristintyn jalat ja heilutti jalkaa pöydän alla. oli tilassa jossa tunsin että nyt luovutan ja samalla taistelin orgasmin tuloa vastaan. yhä voimakkaammin jännitin alapäätä, yläpää ei ollut toiminut pitkään aikaan, rytmi kiihtyi, laskin sekunteja.

sitten en voinut kontrolloida pumppausta, se lähti jatkamaan itse, pum tauko pum ja monta nopeaa tahatonta suihkua kun samalla oli täysin jäykkänä paikallaan, tunsin kun kalsarit kostuivat ja olin hiljaa punastuen ja hämillään kun en osannut laskea rauhassa.

lähdin luokasta kellon soidessa reppu etumuksen edessä. seisokki jatkui edelleen ja kosteä lämmin olo niin alistava. .. jouduin uusintakokeeseen.

Vierailija
5/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes viihdyttävä.

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauratti suorastaan. Hassuja te miehet olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän