Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Turkulaiset!

17.11.2005 |

Onko muita vauvanodottajia/äitejä näillä seuduilla? :-)

Olen 25-v teologianopiskelija ja odotellaan aviomieheni kanssa uutta tulokasta vuoden alkupuolella. Pikkuinen on ensimmäisemme ja kotiin jääminen vähän pelottaa....Jos kiinnostaa mailailu/lenkki/vauvoista ja elämästäjutteluseura, niin kertokaa toki! :-)

Vauvahaaveilija

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen 25 v odottava äiti, ensimmäistä esikoista odotan. Mieheni on 29 vuotias. Asutaan ihan Turussa Länsikeskuksen lähellä. Puhun sekä myös ruotsia. Itse olen adoptioitu kaukoidästä. Äitikamuja ei ole vielä ja ois kiva olla sellainen jonka kanssa jakaa vauva-asioita jne...

Mulla on mese ja mailiosote: mgullste@hotmail.com

Vierailija
2/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi myös yksi äiti -81 ja tyttäreni 10kk, vailla lisää uusia tuttavuuksia! asumme 30km turusta, mutta ihan lähellä ja tulee paljon käytyä kaupungilla ja myllyssä. Olisi mukavaa jos otat yhteyttä, niin voidaan syventää maailmaa ja tulevaisuudessa lapsistakin on seuraa toinen toisilleen. Ja onnea kovasti uuden tulokkaan johdosta;)

T. me tytöt

Sarita23@jippii.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

... ja onnea tietty tulevan perheenlisäyksen johdosta!

Olen myös turkulainen opiskelija, 22-v. Gradua koitan kovasti väkertää ja suorittaa viimeisiä puuttuvia kursseja. Ollaan kihlatun kanssa ajateltu, että olisi järkevämpi aloittaa vauvayritykset vasta valmistumiseni jälkeen ja häätkin varmaan odottaa ensi syksynä. Silti sydän huutaa vaavia. Jos siis haluat kaveria, joka varmasti jaksaa kuunnella ja vaikka kulkea kärryttelemässä, niin osoitteesta manivo@utu.fi saat yhteyden :)

Vierailija
4/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla ja aviomiehelläni myös ensimmäinen vauva tulossa, laskettu aika 16.1.2006. Itse olen 21-vuotias. Turussa siis asutaan. Lenkkeilyseura ja lähitulevaisuudessa myös vaunuiluseura olisi erittäin kaivattua! :)

Mailaile jos kiinnostaa, niin sovitaan vaikka aika ja paikka lenkille! :)

angelika84@jippii.fi

Vierailija
5/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen myöskin Turun lähistöltä, juurikin n. 30 km:n päässä. Käymme usean kerran viikossa Turussa sekä harrastusten että shoppailun merkeissä (Mylly, keskusta) ja olisi kiva yhdistää ajatusten vaihto em. aktiviteetteihin. Meitä on minä (31 v.) ja tyttäreni 8 kk. Jos haluat, laita sähköpostia: piaturku@hotmail.com

Pia

Vierailija
6/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen itselleni uusia ystäviä Turusta päin.

Olen 20vuotias äiti ja minulla on vähän päälle

vuoden ikäinen tytär. Asumme turussa.

Vierailija
7/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen itselleni uusia ystäviä Turusta päin.

Olen 20vuotias äiti ja minulla on vähän päälle

vuoden ikäinen tytär. Asumme turussa.

Vierailija
8/9 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä on jo pikkuinen maailmassa (n.4kk) ja kaipaan arkeeni kovasti äitiseuraa vaikka kyseessä onkin iltatähti. Myös elämästä juttelu kuuluu elämääni, joskin täällä kotosalla ovat juttukaverit vähissä. : )

Elämänkokemusta löytyy kohta 34v verran ja ihmissuhdetyöläinen olen ammatiltani. Laita meiliä jos kiinnostaa!

t: susaila@netti.fi

Vierailija
9/9 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloki

Onko muita vauvanodottajia/äitejä näillä seuduilla? :-)

Olen 25-v teologianopiskelija ja odotellaan aviomieheni kanssa uutta tulokasta vuoden alkupuolella. Pikkuinen on ensimmäisemme ja kotiin jääminen vähän pelottaa....Jos kiinnostaa mailailu/lenkki/vauvoista ja elämästäjutteluseura, niin kertokaa toki! :-)

Vauvahaaveilija

[/quote]

hei sinä 25-v teologianopiskelia. minä olen 25-v ja minulla on vuoden vanha poika . minä kaipaisin juttu ja lekki seuraa. melle on tulossa toinen vauva laskettu aika on 5.8. minun aviomieheni on akkssa koulussa joten minä olen päivät pitkät yksin pojan kanssa kotona. olisi kiva jutella jonkun saman ikäsen kassa ja jakaa kokemuksia. t. Annika