Jaksaminen välillä koetuksella!
Olen 41v 2v tytön hoitovapaalla oleva äityli vanhempia lapsia 4.J oskus on vaan niin väsynyt et ei millään jaksais,silloin mietin että ehkä olis tää nuorin pitänyt tehdä aikasemmin.Yritän pitää huolta fyysisestä kunnosta käyn punttisalilla,kävelen syön terveellisesti mut kuitenkin iltasin on ihan puhki väsynyt.Jos kiinnostaa niin haluaisin vaihtaa ajatuksia laidasta laitaan,äitiydestä,töistä,parisuhteesta ja elämastä yleensä.
Kommentit (2)
Olen 42v ja iltatähti putkahti maailmaan runsas vuosi sitten. Samaa olen kokenut, että ei jaksa enää samalla lailla kuin kymmene vuotta sitten. Etenkin valvomisten kanssa on tukalaa, samoin aikaisten aamuherätysten. Nyt ehkä alkaa hieman helpottaa kun poika nukkuu jo melkein koko yön heräämättä. Toisaalta kun oli jo lapsia ennestään niin tiesi kyllä mitä on edessä ja osaa suhtautua huumorillakin tähän väsymykseen. Voimia kaikille meille nelikymppisille!
Täällä myös äiti, kohta 41v. Pojat ovat 13v ja 2v2kk. Välillä suunnaton vauvakuume iskee, mutta aika usein väsyneenä totean uuden vauvan ajan olevan jo ohi. Olen hoitovapaalla ja aikuiskontaktit ovat jääneet aika vähille, toisaalta kaipaan jo töihin,mutta toisaalta nautin suunnattomasti siitä, että saan olla kotona. Olen tyytyväinen elämääni, mutta silti aika usein toivon olevani nuorempi, silloin voisin vielä tosissani harkita uutta vauvaa, jaksaisikin paremmin.
Minäkin yritän pitää huolta kunnostani ja jaksamisesta, liikun ja vietän välillä aikaa ihan itsekseni (tosin aivan liian harvoin).