Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Liski ei aio imettää?

Vierailija
29.03.2012 |

vai eikö silikoneilla voi imettää?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitoo liikaa. En halunnut, että vauva on täysin riippuvainen minusta. Isä siis hoiti oman osuutensa. Taitaa tuo imetys olla miesten keksintö. Pääsevät vähemmällä.

Joo.... lapsi sitoo liikaa.

Vierailija
22/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin imettäessä nukahtaneen äitinsä alle tukehtunut vauva.

olen imettänyt yöllä nukkumalla vieressä. Huumeissa tai kännissä vain voi olla vaaraa että lapsi jäisi alle, mutta eihän hyvä ja imettävä äiti näitä tuotteita käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoriketju ja mä en vaan tajua sitä...

Ei voi olla oikeasti noin montaa kirjoittajaa, joita ensinnäkin kiinnostaa toisten ihmisten imetysasiat ja toisekseen pitää imettämistä hyvän äityden mittarina.

Mua vähän inhottaa, jos ihmiset oikeesti ajattelee näin.

Ja ei kolahtanut. Oon kyllä imettänyt lapset. En mä siltikään voisi suoltaa tollasta hysteeristä chaibea edes anonyyminä.

Vierailija
24/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär kertoi, että oli lukenu Me naisista. Minä pidin sitä miestä vanhempana.

Vierailija
25/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöheräilevän vauvan äiti on yhtä vastuuttomassa tilassa mitä humalainen jos imettää makuultaan ja nukkuu samalla kun vauva imee.

Vierailija
26/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin imettäessä nukahtaneen äitinsä alle tukehtunut vauva.

olen imettänyt yöllä nukkumalla vieressä. Huumeissa tai kännissä vain voi olla vaaraa että lapsi jäisi alle, mutta eihän hyvä ja imettävä äiti näitä tuotteita käytä.

sinulta onnistuu niin kaikilta muiltakin pitäisi onnistua?! Minä en pystyisi nukkumaan vauva vieressä ja lopulta sammuisin siihen yliväsyneenä, että en todellakaan tiedä, miten päin siitä heräisin! Tiedän tämän, joten en todellakaan ota sitä riskiä, vaikka en sitten olisikaan "hyvä" äiti.

Kommenttisi tais olla sarkasmia, eikö vain?

Vierailija
27/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys rva toteaa samaisessa haastattelussa kuinka talous on nyt niin hyvällä tolalla ja ei sitä ollut aiempien lasten kohdalla jolloin imetti.

Rvalla on kiire pysyä ja olla businestä tekemässä ja tuohta lisää takomassa, herää vain kysymys miksi sitten lapselle annettiin edes mahdollisuus tulla...olisi vain keksittynyt aikuisten lastensa kanssa olemiseen, rahan tahkoamiseen ja mummoutumiseen kun ei selvästikään ole uuden pienen ihmistaimen äidiksi valmis.

Ja äitiyslomaa hänellä ei ehkä ole varaa pitää, kun ei ole nostanut palkkatuloja, ja saisi minimipäivärahan.

Business siis on tärkeämpää kuin oma vauva tämän

rouva Liskin mielestä!

Vierailija
28/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinsä kanssa. Vauva SITOO, se on totta, ja niin sen pitää ollakin.

Vierailija
29/41 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aio imettää koska ei ole kuulema ole orja vaan nainen äitinäkin.

Tuota...MITÄ V*TTUA?????????????????????

ihan muuuhun tarkoitukseen kuin imettämiseen. Siksihän niitä silikoidaankin.

Vierailija
30/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pienet lapset kuvaa isän ikää? vrt. Paavo Lipponen

Tytär kertoi, että oli lukenu Me naisista. Minä pidin sitä miestä vanhempana.

Vierailija
31/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku ei sitä osaa ei arkoita, etteikö suurin osa imettävistä äideistä niin teksis. Ei ehkä aivan pienen vasasyntyneen kanssa, mutta isoman vauvan kanssa onnistuu kyllä. Ne jotka eivät ole torkkuneet eivät ehkä ole imettäneet kovin montaa viikkoa?

Ja mitä Kaisaan tulee... Sehän on yksi provo koko ihminen.

Vierailija
32/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei aio pitää äitiyslomaa.. Talous hyvällä mallilla, mut vauvan hoito tosiaan sitoo liikaa, what?!?! Miten äitiys vähentää naisellisuutta? :D

Vierailija
33/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta äidin yksi tehtävä on myös se imetys.

Sehän se on, siis äidinmaito, kaikkein parasta ravintoa vauvalle ja meille on rinnat jotka siihen hommaan kykenee

Valitsisin imetyksen itse, jos maidonnousu ei muuten ole ongelma. Se nyt on vaan erityinen suhde, joka minulla vauvaani voi olla. Ihan biologiaa vaan. Jos tilaisuus on, tietysti siihen tartun.

Ei toki ole silikoneitakaan, joten vaikea asettua sellaisen asemaan jolla on.

Kukin perustelee valintojaan niinkuin haluaa ja/tai parhaaksi näkee. Omaan ajatteluun orjuus olisi absurdi argumentti - vauvasta nyt vaan ollaan vastuussa varsin kokonaisvaltaisesti. Varmaan Kaisallekin se kahden lapsen jälkeen on tuttua.

Olisiko sitten tuntunut orjuuttavalta hänestä se äitiys aiemmin, mene tiedä.

Vierailija
34/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole Kaisa Liskin vauva. Valitettavasti vauva ei saa valita.

Vierailija
35/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme sentään. Kaisahan on sellainen uraohjus, jolle selkeesti oma vapaus ja riippumattomuus merkitseee paljon. Kun on jo lapsensa saattanut aikuiseen ikään ja noista em. asioista pääsisi nauttimaan täysillä, niin miksi tehdä vauva, johon ei ole aikomustakaan sitoutua. Onko vauva sitten hänen miehensä toive, kun kaisa niin innokkaasti on siirtämässä hoitovastuutua miehellensä. Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa onnittelut heidän perheelleen..

Vierailija
36/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveen vauvan...

Vierailija
37/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sen imettämiset kenellekään kuuluu?

t. ulkosuomalainen

Vierailija
38/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä puhu kakkaa!

Vierailija
39/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin eilen ruokakaupan jonossa seisoessani uuden MeNaiset jonka kannessa poseerasi upea blondi vauvamahaa esitellen, kansiteksti kertoi että kyseessä on joku Kaisa Liski joka ei aio imettää eikä pitää äitiyslomaa. Repesimme mieheni kanssa melko lailla, kumpikaan meistä ei tiedä kuka on tämä Liski ja miksi meitä pitäisi kiinnostaa hänen imetyksensä tai äitiyslomansa. Ihan Suomessa asumme mutta ohi on meiltä mennyt tämä Liski, kuka ikinä hän onkaan. Lähinnä itse jäin ihmettelemään miksi tuollaista painetaan lehden kanteen, eikö kiinnostavampia juttuja ole?

Vierailija
40/41 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mitä Me Naiset kirjoittaa.

Itse en ole onnistunut imettämisessä, rakenteellinen ongelma. Korviketta suuhun ja hyvä on tullut.

Onko Kaisalla ollut sama ongelma vanhempien lasten kanssa ja oikeesti ??? Uskooko kaikki täällä jotain Me Naisten kannessa olevaa tekstiä. Jutussahan voi olla juttua esim että käyttää korviketta, jotta isäkin voi osallistua ruuan antamiseen...

Te varmaan uskotte että Suomen valtio tulee antamaan kaikille alle 40 vuotialle aikoinaan eläkettäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi