Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silmälääkäriä/optikkoa paikalla!!?

Vierailija
29.03.2012 |

Apua, mikä mun vasemmassa silmässä on.. Siinä näkyy sellainen ohut "naarmu". Siis en näe sitä peilissä vaan sen on mun näkökentässä.. näkyy kun ajan esim.autoa tai kun on kirkas ilma, hämärässä en siihen kiinnitä huomiota

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko läpikuultava, liikuukko näkökentässä kun kääntää päätä tai räpsyttelee? Kauanko on ollut? Jos läpikuultava tod. näk. harmiton lasiaissamentuma.

Vierailija
2/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo läpikuultava ei-suora-viiva, vaan sellainen kiemurainen. Joo tuntuu, että se liikkuu alaspäin kun katson jonnekin. Mielestäni aika kauan.. muistaisin, että huomasin sen jo viime kesänä/syksynä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2# katsoin wikipediasta lasiaisensamentuma ja siellä oli kuva juuri näistä "naarmuista" ja minulla on täsmälleen sellainen!

Vierailija
4/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todellakin lasiaissamentumalta, ne ovat harmittomia ja useimmille niitä tulee jossain vaiheessa. Monella niitä on jatkuvastikin näkökentässä kellumassa. Niille ei voi eikä tarvitse tehdä mitään, jotkut tosin sanovat saaneensa apua vaihtoehtohoidoista kuten aromaterapeuttisesta frankinsenssiöljystä silmien ympärille hierottuna, googlettamalla "frankincense for floaters" löytyy tietoa. Ja muutenkin löytyy enemmän tietoa lasiaissamentumista googlettamalla.

Vierailija
5/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista vaivaa molemmissa silmissä, enemmän oikeessa ja varsinkin talvella lumea vasten näkyy todella selkeesti.

Kysyin sitä joskus silmälääkäriltä ja se katsoi mun silmät ja sanoi et ei oo mitään vaarallista, just jotain samentumaa vai mitä se oli, en ees muista enää kun tosiaan sanoi että on ihan normaalia ettei tarvii olla huolissaan.

Välillä menee kuukausia etten huomaakaan niitä "roskia" ja sit taas jossain vaiheessa huomaan ne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän