Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla niin köyhä, että on pakko imettää.

Vierailija
29.03.2012 |

Kaikilla kavereilla on varaa ostaa vauvoille korvikemaitoa, mutta mä raukka joudun imettämään vauvaani. En kehtaa enää mennä kenellekään ees kylään, kun joudun antamaan vauvaraukalleni rintamaitoa. Rikkaat kaverit kattoo säälien, että: " voi tota köyhää" ja tarjoavat sitten omille vauvoilleen tuttelia.

Onks kellään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt varsinaisesti halvemmaksi tule, kun kyllä imettävä äiti tarvii kuitenkin vähän enemmän ruokaa, juomaa, herkkuja, jotta maito riittää hyvin ;)

Vierailija
2/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullahan on ihan sama tilanne kuin ap:lla, pyrin imettämään niin pitkään kuin vaan mahdollista! Juurikin ettei 1 tarvi laittaa rahoja siihen korvikkeeseen ja 2 niitä korvikkeita tarvi raahata kaupasta. Samalla linjalla meinasin jatkaa sitten noitten soseiden kanssa että niin pitkälle kun vaan jaksan niin valmistan ne itse.

ja mulla kyllä riittää maito ihan hyvin vaikka en mitään ylimääräistä syö. Oikeastaan päinvastoin, kun yritän pudottaa samalla painoa niin oon jättänyt herkut kokonaan pois eli niitäkään ei tule ostettua. Valitettavasti paino ei ole pudonnut vielä grammaakaan kun sain raskauden aikaiset turvotukset pois! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun köyhiä kavereitas.

Mä palkkasin imettäjän, ettei tarvi niitä tutteleita kotio kantaa...

Vierailija
4/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeasti koulutetut äidit imettävät lapsiaan enemmän ja pidempään. Käyt siis älyköstä ;-)

Melko huono provo ap..

Vierailija
5/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!

Boringggg

Vierailija
6/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveilevällä Kiinteistö-Kaisalla ole aikomusta palkata imettäjää. Hän ei aio pitää äitiyslomaakaan, niin siinähän voisi rekrytöida imettävän äidin lastenhoitajaksi.