apua! scooter / timmy / race rattaat, onko vetoketjutaskua?
Asun perähikiällä joten joudun tilaamaan rattaat netistä "arvalla". En pääse kokeilemaan siis. Olen nyt rajannut nuo kolme mallia finaaliin eli Teutonia Timmy, Emmaljunga Scooter ja Brio Race. Yksi asia mikä ei ole tullut selväksi (paitsi kuvien perusteella ehkä brion osalta) on se, että onko em. vaunuissa vetoketjutaskua?
Tarvitsen ehdottomasti jonkun taskun rattaisiin jossa pidän avaimet, kännykän, rahapussin jne. En tykkää kantaa näitä taskussa ja usein minulla on vaatteita joissa ei edes ole taskuja. Enkä halua että em. tavarat pyörivät siellä alakorissa hiekan ja ravan keskellä.
Suositelkaa myös rattaita jos teillä on kokemusta noista malleista. Onko teutonian timmy sellainen joka menisi ihan vastasyntyneelle (seuraavaa lasta ajatellen) eli selkänojan saa täysin vaakaan?
Tällä hetkellä silmää miellyttää eniten brion race, mutta jos(kun) tämä malli on taskuton niin se on iso miinus!
Miten te muut säilytätte nuo avaimet, kännykät yms kun lähdette rattaiden kanssa ajamaan?
Kommentit (5)
on. Meillä olis 2009 mallin vihreät kohta myynnissä...
tarkoititko nyt verkkokassia vai jotain umpipussia? Onko sellaisia myynnissä? (olen nähnyt vain hoitolaukkuja tai verkkokasseja aisassa riippumassa).
t.ap
jossa on muovitettu vuori, ei tipu tavarat läpi. Ihan marketista ostettu, sieltä missä sadesuojat yms.
sellainen työntöaisaan kiinnitettävä vuorellinen pussukka. En tiedä onko jo vanhanaikainen mutta ihan ehdoton! Ja käytössä racet, jotka muuten hyvät mutta pyörät ei oikein kulje pehmeällä alustalla, hiekassa ja sohjossa.