Kuuden L:n ylioppilaita paikalla?
Mikä sinusta tuli "isona"?
Kommentit (29)
mutta tulin ylioppilaaksi niin vanhaan aikaan ettei eximia-arvosanaa ollut vielä olemassa, eli 6 laudaturia ei ollut yhtä kova saavutus kuin nykyaikana.
Ja minusta tuli juristi.
Kirjoitin aikoinani helposti kuus ällää. En siis nipottanut koulussa.
Nykyisin olen mielenterveyskuntoutuja. Muut kuuden ällän ikätoverini ovat menestyneet tosi hyvin, joten tuskin kuusi ällää ja mun huono mielenterveys korreloivat keskenään.
kun täällä kaikki on hyvin varakkaita ja koulutettuja juristeja,lääkäreitä ym ja jutut on senmukaisia :)
Kirjoitin ennen exemia aikaa, mutta toisaalta silloin kirjoitettiin kaikki aineet kerralla....
En usko, että me kuuden ällä kirjoittajat olemme ainakaa rahassa menestyneimpiä.... :-)
Mutta mun aikanani oli helppo saada 6 ällää, kun ei ollut vielä eximiaa käytössä.
opiskelin BA-tutkinnon engl.yliopistossa ja bba-tradenomin tutkinnon myöh suomessa. Olen siis LLLLLL BABBA.
Kirjoitin periaatteessa 5 ällää, mutta yksi aineista tippui Eximiaksi YO-lautakunnassa. Eli
Se on hyvä kun jos täällä kysytään että kenellä kuusi L:ää niin vastauksia tulee kuin sieniä sateella. Jos kysytään kuka on käynyt vaan peruskoulun, amikset tai hikisesti lukion niin hiljaista on. :D :D Hienostoporukkahan täällä just pyörii, näin on...
Olen ollut vuosikymmenen yliopistolla tekemättä juuri mitään..
Ei se yo-todistus takaa menestystä elämässä, ei todellakaan.
menivät niin selvästi sinne ällän puolelle. Toimittaja minäkin. Mutta sitten terveys petti, ja olenkin ollut työkyvyttömyyseläkkeellä.
Kirjoitin kuusi ällää "vanhaan aikaan", ennen eximiaa. Tuli työtön matkatoimistovirkailija.
mutta tulin ylioppilaaksi niin vanhaan aikaan ettei eximia-arvosanaa ollut vielä olemassa, eli 6 laudaturia ei ollut yhtä kova saavutus kuin nykyaikana.
Isona minusta tuli tietojenkäsittelytieteen maisteri ja ohjelmointia teen työkseni.