-9,5kg vuoden alusta, tahdotko kysyä jotakin?
Kommentit (18)
Vieläkö nutraat? Itselläni 2vko dieettiä jäljellä. Pelottaa siirtyä normaaliin ruokaan. ap
uudestaan. Ainakin 4 viikkoa pitäisi mennä.
Mulla on tammikuun puolen välin jälkeen paino pudonnut 103,7 -> 95,5. En ole nutrannut vaan vain laskenut kaloreita. Nyt tässä oli muutama viikko että paino junnasi paikallaan kun en jaksanut pysyä tiukkana enkä pitänyt ruokapäiväkirjaa (=söin liikaa kaikkea) mut nyt oon yrittänyt taas tsempata.
Pitkä on tie mutta lopussa kiitos seisoo! :) Hyvä me!
muutkin maan hiljaiset ja tosi isot ovat laihtuneet! En meinaa uskoa vaa'an näyttöä, ihan kuin patterit pitäisi tarkistaa. Enkä toisaalta tunnista itseäni valokuvistakaan. Kasvot on niin kaventuneet, mutta vartalo on yhä tosi lihava. Tunnen oloni paljon kevyemmäksi.
Mikä tärkeintä, nämä kadonneet kilot antavat lisää elinaikaa! ap
Onnea sinulle myös!
Minulla 106 --> 97kg
Onnea sinulle myös!
Minulla 106 --> 97kg
Olen jättänyt karkit ja muut makeat pois. Syön pienempiä annoskokoja,mutta kaikkia ruoka-aineita. Liikuntaa en ole lisännyt.
ainoa autuaaksi tekevä! Voin uskoa siihen, että laihtuminen jatkuu dieetin jälkeen myös! Toivon, että paino on 90kg tasan, kun kesäkuu alkaa. Jospa vuoden päästä kesällä 70? ap
lähtötilanteessa, painoa 109 kg. Yritys on tällä kertaa tämännäköinen: Modifastin pusseja 1-2 päivässä, muutoin mukailtua karppisapuskaa, eli pois kaikki pahat hiilarit, ei nyt kumminkaan kiloa pekonia brekkariks :) Mutta en siis pelkästään oo noilla "korvikkeilla", siihen en pysty. Mitä luulette, onko mulla mahdollisuuksia onnistua?
En tosiaan osaa sanoa, pitkäjänteinen motivaatio ja kaloreiden vähyys on mielestäni ainoa taikasana. Vaikka vaaka irvistelee välillä jopa 2-3kg takapakkia, ei saa luovuttaa. Välillä pitää vähän itkeäkin ja pyytää mieheltä kannustusta.
Omasta kokemuksesta osaan kertoa vain sen verran, että nutraaminen toimii hyvin paastotilan takia. Kun kaloreita tulee todella vähän koko ajan, näläntunne katoaa. Luotan valmisteiden koostumukseen, ei tule vitamiinipuutoksia yms.
Naisen tulee syödä päivässä 5 pussiateriaa, yhtään vähemmäksi ei saa jättää.
Kun palaan normaaliin ruokaan, luulisin tavoitteen olevan 1000-1200 kcal päivässä. Aion syödä "virallisterveellisesti" eli välttää rasvaa ja suosia täysjyväviljaa ja vihanneksia.
Nyt painan 94,4kg
Painoin viime syksynä 112kg
Puolet parempaankin olisit päässyt kun painoa pudotettavana on paljon.
KOITAHHAN TSEMPATA!
Paino noussut tuon 9,5kg vuoden alusta
äläkä tahdo kysyä mitään, sillä olen raskaana ja aika pitkällä : D
Mitä makuja noista nutrileteistä tai muista suosittelisitte? Kaikki mitä itse olen maistanut, maistuu aivan karseille.
onnittelut kaikille pudottajille! :)
Itse aloitin marraskuussa, alkupaino oli silloin 116kg. Nyt nelisen kuukautta myöhemmin olen karistanut 25 kiloa pois, ja painoa siis on 91kg.
En nutraa, mutta lasken kaloreita ja aloitin liikunnan.
Tsemppiä kaikille!
Kun syö kaikkea kohtuudella ja kaikki on sallittua, ei mieliteot yllätä.
Kun syö kaikkea kohtuudella ja kaikki on sallittua, ei mieliteot yllätä.
Saman verran lähtenyt minultakin samassa ajassa, nyt 71 kg. Minä nutraamalla, entä sinä?