BB:tä katsovat!!!
Ketä äänestätte pois talosta??? Mä aijon Tiinaa, koska se vaan yksinkertaisesti saa mut näkemään punaista.. Taitaa Mikaa äänestää kans moni, koska se pelaa " kierosti" . Niin peliähän tää vaan on, mut porukka kattoo sitä kun saippuasarjaa konsanaa.
Kommentit (11)
Tiina ei voita kuitenkaan, vaikka jäisikin vielä kisaan.
Aiemmin pidin Tiinasta mutta en enää. On niin totta mitä on aiemmin todettu, että jos ei joku asia innosta niin muut saa olla maanittelemassa ja houkuttelemassa.
[b]Pääsisi loppumetreille ja putoaisi. Mua ainakin vituttaisi sellainen.
Ettkö muista kuinka Perttu nimesi Minnan äänestykseen perusteilla " Minna tarkkailee muiden syömisiä, laskee mitä kukin ottaa" . Ettekö muista kuinka Perttu nimesi Timon äänestykseen perusteilla " syö kaikkea, ilmoittamatta muille mitä ottaa, ja ajattelematta muita" .
Ettekö muista kuinka Perttu aivan suoraan kameralle=katsojille puhui toivottaen hyvää yötä ja puhumalla omasta Perttu-showstaan. (Viestinnän olisi luullut olevan kiellettyä Pertullekin).
Ettekö muista kuinka Perttu haukkui Kathyn ulkonäköä terassilla ollessaan. Ettekö muista Pertun typerää näyteltyä ilmettä, kun selvisi että toisen kerran peräkkäin Perttu EI olekaan äänestyksessä. Kaveri luuli tosissaan että nimeämiset on yhtäkuin Perttushow.
Siinä missä Perttu juonittelee ja haukkuu samalla lailla kuin muutkin, on se kaikkien mielestä vain rehellistä avautumista? Siinä missä Perttua vituttaa ja valituttaa, on se vain pieniPerttuparka jolla hankalaa talon sisällä....?
Eiköhän jokaisella ole ollut omat pahat päivänsä koko kilpailun aikana. Ja tähän oli vain listattu joitain syitä, mitä Perttu on antanut nimeämisten perusteeksi.
Voi hellanlettas!
Kyllä siellä talossa tapahtuu paljon muutakin ja nämä nimeämiset ovat siis pakollisia ja kaikkien on keksittävä perustelu.
Ja Pertun perustelut eivä olleenkaan kuulostaneet pahoja kuin väitätte... Hah hah.
Onko teillä 24/7?
Vastatkaa edes siihen.
Kaikki kilpailijat ovat loistavia ja juuri niin mahtavia kuin voivat noissa olosuhteissa olla. Yhteishenki on hyvä:
Perttu ei hauku muita,
Tiina on suurimmaksi osaksi hyväntuulinen ilopilleri,
Terhi jaksaa kannustaa muita, Antti, suuri humoristi ja Mika älykäs pohtija.
näyttävät jo niin hyvinsyöneiltä siellä.
Mun mielestä Tiinaa on kiva katsoa.
Peliä pitäisi nyt viimeistään alkaa pelata. Se tarkoittaa joillekin myös kaverin äänestämistä. Katsojat tietty haukkuu, eikä tajua mitään, jos joku niin tekee.
Onneksi kohta alkaa " Sydämen asialla" , brittiläistä laatua.
oma asenne taas on.Sitähän se niin peräänkuulutti pertulta.Ja eiks viikkotehtäviin tartte kaikkien osallistua?Akka makaa vaan peiton alla eikä tee mitään.Jos piinatiina ei makaa sohvalla,se istuu nojatuolissa.se ei osallistu ikinä edes ruuan valmistukseen.kaiken huippu oli se yö kun muut nukku ulkona ja sisäälle päästyään alkoivat tekemään aamupalaa..mitä teki prinsessa?alkoi meikkaamaan ja odotti saavansa aamupalaa!ELI TIINA ULOS JA NOPEASTI!
ja eikö sitä terhiä voi jotenkin desinfioida,oksettaa sen rapsuttelu ja hilseiden pölisyttäminen.
Mä en ymmärrä mitä Mika kieroilee. Musta se on kaikin puolin symppis tyyppi.
Terhi on ärsyttävän analysoiva ja seläntakana nariseva, mutta handlaa paremmin hommat kuitenkin kun pikkuprinsessa Tiina, joka on taantuntu parissa viime jaksossa aivan lapsen tasolle. Mökötystä ja lamaantumista.
Perttu on jaksanut kiitettävästi koko ohjelman ajan. Se on aito,omalla tavallaan.
Antti pelaa. Antti ei halua suututtaa. Antti on peruskiltti ihminen. Antti haluu rahat itselleen.
Mutta peliähän se on.
Luulen,että poikien kesken tulee kova kisa
Että saavat porukat äänestämään ja muuten ohjelmasta puhumaan. Eli kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää.
Eli Tiina saa ääneni