Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän yhdistelmänimen omaavat naiset ovat järjestäen bitchejä!

Vierailija
29.03.2012 |

AINA kun työasioissa törmää ihmiseen, jonka nimi on vaikkapa Anna-Hanna Lääräkäinen-Möttönen, niin jo nimestä tietää että on hankala tapaus.

Sähköposteissa ihan sama, jo nimen nähtyään tietää tasan tarkkaan että meili on melko töykeään sävyyn kirjoitettu ja usein varustettu turhilla huutomerkeillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä johtua siitä, että minun kohtaamani yksilöt ovat olleet kaikki turkulaisia... Siellä näyttää tämän kaksoissukunimijuttu olevan kova sana.

Vierailija
2/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin VAIN kaksoisetunimi.

Ja turkulainenkin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ennakkoluuloinen, mutta kokemukseni on sama. Sellaisen nimen ottaminen usein kertoo halusta itsekorostukseen. Tietty persoonallisuuspiirre, joka näkyy yhdysnimen valinneilla.

Vierailija
4/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitkä yhdysnimi". Haluan heti tietää, olenko bitch ;)!

Ei vaan, itse asiaan: mun tuttavapiirissä kaikkia yhdysnimen ottaneita yhdistää se, että he ovat tehneet uraa omalla nimellään ennen naimissinmenoaan ja nimen vaihtaminen kokonaan kesken kaiken saattaisi aiheuttaa sekaannusta. Koko perheelle on tästä huolimatta haluttu yhteinen sukunimi (tai siis ainakin sukunimen osa).

Monia huutomerkkejä ei tuttavapiirissäni käytä kukaan. Ei yhdysnimelliset eivätkä muutkaan. Itse asiassa olen törmännyt niihin vain täällä av:lla...

Vierailija
5/5 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka totta on, että pitkät yhdistelmänimet ovat rasittavia, muttei se tee niiden kantajista rasittavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän