Minkä ikäisenä alatte ostamaan tytölle korollisia kenkiä
Haluan, että minun tyttöni osaa kävellä koroilla jo rippijuhlissaan
Kommentit (9)
tai haluuko koko rippikouluunkaan.
koroilla haluan kuitenkin hänen osaavan kävellä. ap
itse opin kävelemään koroilla oikeastaan hetkessä (nuorena 80-luvulla)ja hyvä kaverini ei oikeín ikinä. Syyksi epäilen että minulla on hyvä ryhti ja kaverillani ei.
Keskity nuorella siihen että osaa ylipäänsä kävellä kengissä eikä astuile linttaan.
Mikään ei ole niin kamalaa kuin huojuva vinoaskellus korkeissa koroissa.
Tyttöni saa "korko"kengät tänä keväänä, kun itse olen 27v (sitäkö kysyit?) ja tyttö itse täyttää 6v. Kenkiä en tosin osta itse, vaan ne osti hänelle kummitätinsä omia häitään varten, kun tyttöni on siellä kukkaistyttönä.
Omasta mielestäni tytöt eivät tee yhtikäs mitään korkokengillä ennen yläastetta, enkä omieni antaisi laittaa korkkareita omiin rippijuhliinsa. Saa nyt sitten nähdä, koska joudun periaatteistani tinkimään, esikoinen on nyt 10v, eikä ole vielä korkkareita maininnut sanallakaan.
Olen kohta 30-vuotias, enkä ole ostanut korollisia kenkiä tyttärelleni. Tytär on kohta 3kk.
Sama juttu seuraavassa lauseessa (tätä outoutta näkee täälllä päivittäin). Välikausihaalarit onko mitkä parhaat? :D :D
Ylipäänsä hävettää kulkea korkokengissä kun pituutta on muutenkin liikaa.
En ymmärrä mikä tarve nykynaisilla on sulloa omat tyttönsä johonkin naisen muottiin. Kyllä ne ihan itse korkkarit löytää jos on löytääkseen.
sai ekat korolliset sandaalit.
Riparille menee nyt kesällä, ja juhlissaa joko käyttää pientä korollista tai ei, ihan miten haluaa.
Mä en ostaisi tytölle korkokenkiä koskaan. Sitten kun joskus 15+ vuotiaana tienaisi kesätöissä omaa rahaa, vois halutessaan ostaa itse.
Kaikkien jalkoihin semmoiset ei vaan sovi tai jos on jaloissa muutenkin jotain vaivaa. Hankkikoon itse jos haluaa kun on aikuinen.
tai haluuko koko rippikouluunkaan.