Kertokaas niitä tyttöniksejäkin...
Joku kyseli pojan teko niksejä niin tehdään pikku pinkka niistä tyttönikseistäkin... :)
Kommentit (6)
2 poikaa kun on jo, vaikka kyllähän se kolmaskin poju suurella ilolla ja rakkaudella vastaanotettaisiin. Ajattelin nyt elämäni ekaa kertaa satsata noihin ovistesteihin tytön toivossa. Onko se niin, että ne näyttävät jotain hailakoita viivoja ennen ovista ja sitten h-hetkenä vahvan viivan? Eli jos pupuilut ajoittaa tuonne hailakoille viivoille ja sitten h-hetkenä ja sen jälkeen pihtaa:), niin voisi tyttö tulla?
Kun sängyn alle laittaa 4 reikäleipää petipuuhien ajaksi, pitäisi tyttö tulla. :)
Meillä vaan koiruus taitaisi vedellä kitaansa nuo leivät, ennenkun ehtii itse asiaan :)
Meillä vois olla kanssa vähän hankalaa noitten leipien kanssa, ois joka koiralle oma ja yks jäis ylikin... :D
Eli tyttöjä pitäis tulla isommalla toennäkösyyellä, ku siittiöitä uiskentelee suunnilleen koko ajan hollilla, eli parin-kolmen päivän välein tarvis puuhailla ainaki keskikierron ajan. Ja joskus oon korvaani kuullu semmosenki, että greippimehu lisää tyttöjen toennäkösyyttä (siis tulevan äitin juomana).
Yks tyttö ollaan näillä vinkeillä saatu aikaan poikavaltaseen sukuun. Jos pikkukakkonen meille suodaan, niin nykysellä menolla kyllä uhkaavasti näyttää siltä, että poikapuolelle menee;)
Udidi
Mies oli ihan varma, että meille ei voisi koskaan tulla tyttöä, ku miehen suvussa on vain poikia... Faktahan tosiaan on, että tyttö-siittiöt elävät kauemmin kuin poika-siittiöt ja ovat taas hitaampia kuin poika-siittiöt. Eli jos tismalleen ovulaatio-aikaan puuhastelee niin todennäköisemmin tulee poika, ja jos taas puuhastelee ennen ovulaatiota niin poika-siittiöt ehtivät kuolla ja todennäköisemmin tulee tyttö.
Meillä molemmat lapset on saaneet alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta (eli muuten kierron aikana käytössä oli kondomi paitsi noilla kerroilla). Pojan kohdalla puuhasteltiin juuri sinä päivänä, kun oli ovulaatio ja tytön kohdalla la-su välisenä yönä, kun ovulaatio oli tiistaina. Mulla toi on ollut helppoa, kun olen aina tunnistanut milloin ovulaatio on ja kierto on ollut säännöllinen ja ovulaatio aina samaan aikaan. Eli meillä on ainakin pitänyt paikkaansa nuo faktat... :)
kuten sanotaan, seksihommat pitäisi ajoittaa " reilusti" ennen ovulaatiota, jotta poikasiittiöt olisivat jo ovulaation aikaan hävinneet. Jostain luin, että kolme - neljä päivää olis tyttösiittiöt toimintakunnossa kun taas poikasiittiöt vain päivän, max pari. Voi olla käytännössä vaan hankalampi ajoittaa, ellei ovulaatio aina sama kp.
terv, yhden tytön äiti :)