Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka stanan hullu pesee kerrostalossa pyykkiä tähän aikaan?!!!

Vierailija
28.03.2012 |

v***u mmä vihaan mun naapuria!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkous on jo päällä, loppuu ihan kohta.

Vierailija
2/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli joskus vain pyykki jää viime tippaan illalla. Tai lapsi oksentaa iltamyöhään. Tai tulee itse iltavuorosta kotiin. tai tai tai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin, kun tulee myöhään töistä ja taas aamupäivällä lähtee ja ei ole puhtaita työvaatteita niin joskus on pantava pikaohjelma päälle, sori.

tosin en oo sun naapuri, tänään oli vapaa ja pesin pyykit ihmisten aikaan

Vierailija
4/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksanut enää kuunnella miehen telkkarin huudatusta. Se laittoi sen niin kovalle kun kuulemma koiran haukkuminen häiritsee.

Vierailija
5/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tä on aika säännöllistä ...kaikki ei taida tajuta kuinka kova ääni siitä oikeesti kuuluu silloin ku seinät on paperia...

mut mut

elämä on tietty

Vierailija
6/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin yöeläjä ja niin imuroinnit kuin pyykinpesut tulee tehtyä öisin.

Vierailija
7/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri pesee pyykkinsä aina yöllä ja lähes joka yö. Linkous ajoittuu yleensä noin kello kahteen. En uskalla valittaa, koska vaikuttavat aika epäsosiaaliselta porukalta kaikin tavoin.

Vierailija
8/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkohteliasta :O

Vierailija
9/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule ikinä naapurien pesukoneita, joten olen tullut siihen tulokseen, ettei nekään kuule mun.

En nyt sentään ihan yötä myöten pese, mutta hyvinkin vielä kymmenen-yhentoista aikaan voi kone pyöriä.

Vierailija
10/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain. :) Asutaan niin keskustassa että autojen, hälytysajoneuvojen, alakerran ravintolan ja päihtyneiden ihmisten äänet kuuluvat ainakin meille paljon kovempaa kuin naapurin pesukoneen tasainen linkous. Siksi olen ajatellut että voin silloin tällöin pyykätä tähän aikaan.

Vierailija
11/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurit kun herää n. 3.00 joka aamu ja jos itse olen hereillä siihen aikaan ja näen muidenkin olevan niin saatan laittaa pyykkikoneen päälle tai rueta imuroimaan. enemmän mua ärsyttää naapurin radio dein (yleensä) huudatus täysillä päivästä toiseen klo 4.00-20.00

Vierailija
12/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus käynyt niin, että ohjelma on pysähtynyt ja esim. huuhtelu tai linkous on pitänyt aloittaa alusta ja pesu on venynyt liian myöhään.

Meidän naapuri käy yöllä pissalla. Lorottaa ilmeisesti seisoaltaan :(

Vierailija
13/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

v***u mmä vihaan mun naapuria!

Mikset muuta omakotitaloon? Kerrostalossa saa pestä pyykkiä vaikka keskellä yötä, oma moka jos asuu jossain paperiseinälähiössä, sori.

Vierailija
14/14 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut naapurista pesukoneen ääniä, joten oletan ettei meidänkin kuulu toisille.

Mutta jos pesen 23-aikaan niin silloin on kyllä loppulinkous käynnissä, enhän jaksa valvoa odottamassa, että kone on valmis.

Sen teen useammin, että laitan ajastinta niin että pyykit ovat valmiit 8-9 aikaan, jotta voin ripustaa pyykit ennen kuin menen töihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi