Lemmenlukkoja silloissa, JUMALAUTA!
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/helsinkiin_jo_toinen_…
Tämän uutisen otsikko ja kommentit naurattivat mua erittäin paljon :D
Kommentit (7)
tämä villitys rantautui Suomeen Salkkareiden saattelemana.
etkö sä aiemmin ole kuullut rakkauslukoista? :D
mutta Lasen ja Paulan lomailun jälkeen niitä alkoi ilmestyä siltakaupalla Suomeenkin.
Mäkään en tiennyt noista ennen sitä salkkari-hommaa. Nyt tekis vähän mieli käydä kiinnittämässä lukko siltaan. Meillä Tampereella ei oteta noin kovaa ressiä tuollaisista :)
Ap
Porissa on yksi silta keskustassa, johon saa ihan luvan kanssa laittaa rakkauslukon. En nyt muista, mikä silta oli kyseessä.
Siltahan sortuu, kun siinä on riittävän monta lukkoa!
Mitäs nyt tehdään? Pitäisköhän sun mennä valvomaan johonkin sillalle, kun JÄRJESTELMÄ ei ole tajunnut laittaa kameroita sinne?
tämä villitys rantautui Suomeen Salkkareiden saattelemana.