Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittely

Vierailija
17.11.2005 |

hei olen uusi täälä!Mun nimi on jenna ja olen 23 v.Saan esikoiseni tammikuussa.Asun espoossa mieheni ja miehen pojan kanssa.Poika on 22v:) sinänsä vähän hassua! Opiskelen autonasentajaksi,sekin hassua,heh! Mieheni on poliisi 45v.Kysykää jos haluutte tietää enemmän.Ja kertokaa tekin mulle jotain.

Jenna ja masu

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokkakaveri sai kanssa lapsen itseään reilusti vanhemman miehen kanssa, jonka aikaisemmat lapset olivat vielä enemmän luokkakaveriani vanhempia. Luullaanko sua ja miehesi poikaa usein pariksi/sisaruksiksi tmv?

Vierailija
2/3 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Janica 15 v, ja sain just tietää et oon raskaana, vähäx ihquu!!! Mun mies on Jorma elikkä Jore 56 v. Se oli sijaisena meillä yläasteella kerran, mut ei saa kertoo kellekkään, hei oikeesti! Koska mun muts varppina tappais mut jos se sais tietää! Mut Jore on ihqu, mä oon tosi lovena siihen. Sit ku se jättää vaimonsa ni me mennään naimisiin. Tai siis mun kai täytyy saada lupa pressalta ekax.

Alotin jo suunnitteleen vaavelille nimiä, jos siit tulee tyttö se on Jessica tai Yasmin tai sit jos on poika ni ehkä Carl Johan Sebastian. Mitäs tykkäätte?

Ei nyt tuu muuta mieleen. Ai nii, opo sano, et voin pitää välivuoden ja mennä lähihoitajalinjalle sit beibin synnyttyä, jes!

t.Janica:))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenna ja masu