Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias kakkasi housuihinsa...

Vierailija
28.03.2012 |

Eli ostimme uudet valkoiset housut eilen. Tänään oli leffoissa kavereiden kanssa ja tuli sieltä yksin kotiin. Nyt pesuista löytyi uudet housut, niiden sisällä alushousut täynnä kakkaa! Ei ollut itse siivonnut tai kertonut minulle tai tehnyt mitään. Vessa haisi ja housut oli jätetty pyykkikoriin päällimmäiseksi. Tämä ei ole naurun asia, nimittäin tyttöni on alkanut käyttäytymään näissä asioissa oudosti, vaikka on jo 13-vuotias. Viime viikolla pissasi housuihinsa 2 kertaa. Tiedän sen, koska housut olivat kaikki pesussa. Miten toimia? Olen oikeasti todella huolestunut...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan äiti oikeasti surffaa vauvapalstalla mässäillen mitä kamalaa lapselle on voinut tapahtua ja pyytää vielä muita kuvailemaan pahimmat kauhuskenaariot.

Vierailija
22/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joo aika huolestuttavalta, vielä kun tuohon lisää tyttäresi käytöksen. Mullakin tuli ekana mieleen että onko oikeasti ollut elokuvissa vai mitä on tapahtunut, ei tuo kauhean hyvältä kuulosta. Oletko huomannut käytöksessä muuten mitään kummallista?

Sen verran olen käytöksessä huomannut, että ei suostu kertomaan mitään ja tiuskii koko ajan. Saattaa olla mahdollista, että ei ole ollut elokuvissa, koska ei ollut poissa kuin muutaman tunnin. Kysyn nyt VIELÄ kerran: MITÄ ON VOINUT TAPAHTUA?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranen aika 13-vuotias tyttö halua KESKUSTELLA asiasta jos on kakannut housuun! Onhan se nyt muutenkin noloa, saati että äiti alkaa kuulustelemaan.

Vierailija
24/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perwo laittaa näitä aloituksia illasta toiseen ja talipäät uskovat.

Hienoa...

Vierailija
25/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. psykologisena oireena insestiin. Tai voi olla oire peppuseksistä. Tai voi olla vatsatautia. Tai voi olla juurikin psykologinen oire kiusaamisesta. Tai voi olla joku suolisto ongelma/sairaus, kroonintauti tms., Tai toi olla virtsatien tulhehdus. Tai voi olla humalan aiheuttamaa sekoilua. Tai lääkkeiden aiheuttamaa sekoilua. Voi olla ulostuslääkkeiden aiheuttamaa tai laihdutuslääkkeiden aiheuttamaa, esim. Alli on nuorten suosiossa, eli syömishäiriötä. jne.. mahdollisuuksia on niiin paljon.

Vierailija
26/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se puoli on kunnossa, mietitään mikä muu voi olla vialla. Soita huomenna terveyskeskukseen/lääkärille ja kysy miten toimitaan. Kyllä ammattilaiset tietää, älä täällä enää kysele kun vastaukset on mitä sattuu. Hätäännyt turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän