Vaihdetaan vaikea vaimo helpompaan...
Annetaan pois tai vaihdetaan uuteen: noin 35 v-. vaikeahko vaimoihminen. Lyhyt musta kananpersetukka, kohtuullinen naamavärkki ja jonkin verran keskivartalolihavuutta. Kova määräilemään ja päättämään - sekä yhteisiä että miehen omia asioita. Epävakaa ja huomiohakuinen luonne. Käyttää seksiä vallankäytön välineenä, ei ole itse siitä kiinnostunut. Nalkuttaa, huutaa ja suuttuu helposti.
Tilalle vaihdossa halutaan: lempeä 28-40 v. nainen, joka nauttii siitä, että on nainen. Ei ulkonäkövaatimuksia, mutta huoliteltu/naisellinen look lasketaan eduksi. Luonteenpiirteistä arvostan empaattisuutta ja rauhallisuutta. Ja käytöksessä sitä, että osaisi olla myös välillä ihan hiljaa, ei koko ajan selittämässä jotain.
Kommentit (23)
ilmoitukselle. Meille ei kyllä sovi enää yhtään vaimoa enkä itsekään halua tästä lähteä.
Kokeile vaikka Maaseudun Tulevaisuutta, maalla on vielä paljon poikamiesisäntiä. Enkä joku kiinnostuu?
saa vaihdossa? Kertoisitko myös miksi ihastuit tähän nykyiseen vaimoosi? Mikä muuttui? Sitten kjerron missä mättää:))
kyllästyneen miehen kirjoitukselta!
Kokeilisin vaihteeksi ulkomaalaista naista. Ovat usein jotenkin iloisempia ja lempeämpiä kuin nämä nyrpeät suomineidot.
Jospa se haluaa että teet osasi kotitöistä ja otat vastuuta perheen asioista. Pitäis aikuisen miehen osata tehdä omatoimisesti jotain, eikä vain kun käsketään.
..mutta ap listasi oman vaimonsa ominaisuudet niin tarkkaan, että niistä voisi jo tunnistaa jonkun :/. Ihmettelen, miten tukanmalli vaikuttaa naiseuteen? Voiko syöpäsairas, kalju nainen olla mielestäsi naisellinen, ap? Ilmeisesti ei, jos kerran lyhyt ja helppo tukkakaan ei sinulle oikein kelpaa.
niin selkeästi NAISEN kirjoittama! :)
Mies ois kertonut haluavansa 18-30v timmin kaunottaren :D
niin selkeästi NAISEN kirjoittama! :)
Mies ois kertonut haluavansa 18-30v timmin kaunottaren :D
Mulla on se blondi...
Oikeasti en ole vaihtamassa, mutta välillä aina tekisi mieli tietää olisinko onnellisempi jonkun muun kanssa.
Työssäni olen tekemisissä vain miesten kanssa.
Samoin harastuksissa jne.
En oikeastaan ole kuin kahden muun naisen tekemisissä, joten kait nämä on ihan normi pohdintoja.
Kun mitä tahansa kodinkonetta on hankkimassa, täytyy ensin miettiä omat tarpeet ja sitten katsoa, millaiset ominaisuudet milläkin koneella on. Esim. koneiden äänitasoissa on huomattavia eroja. Palautusoikeus ei ole lakiin kirjattu oikeus. Eri asia tietysti on, jos tuotteessa on selvä valmistusvirhe.
Kehottaisin kuitenkin huomiomaan, että mikä tahansa kone vaatii huoltoa ja huolellista käsittelyä. Ethän vain ole yrittänyt mennä sörkkimään jotain, mihin pätevyytesi ei riitä? Usein on ekologisempaa ja taloudellisempaa korjata vika kuin hankkia uusi.
Keiju ja peikko, samassa paketissa :-)
Ennen eroa olin kuin vaimosi, no tukka oli pitkä silloinkin. Mutta aivan hirviö :-( Eron jälkeen, kiitos ex-mies että ymmärsit laitaa pisteen perhehelvetille, vapauduin. En tiedä mitä nappuloita exän kanssa toisissamme paineltiin, mutta yhtä riitaa, valitusta, narinaa, haluttomuutta, you name it.
Nyt uudessa suhteessa olen itse suloisuus. Haluan huolehtia ja välittää, koska minustakin huolehditaan ja välitetän. Seksi on ihanaa, koska siihen ei aseta kumpikaan ehtoja. Emme ole täydellisiä kumpikaan, emmekä sitä myöskään toisiltamme vaadi (entisessä suhteessa molemmat pitivät itseään pyhimyksinä ja toista syyllisenä kaikkeen).
Saatuani vapauden korjasin asenteeni. Kun vielä kumppaniksi löytyi lempeä ja salliva mies, on helpo olla, no, helppo :-) En tiedä olisiko joku terapia tai aiempi asenteen korjaus pelastanut ensimmäisen liittoni, en tiedä. Oli niin paljon sitä painolastia.
Mutta siis, vaimostasi voit löytää sen keijun vielä. Rakasta ehdoitta, kuuntele, tottelekin ;-) Silittele, paijaa, lähetä lentosuukkoja, kuiskaa illalla viimeiseksi korvaan, etä hän on ihanista ihanin. Ehkä hän ei muutu, mutta itselläsi on ainakin mukavampaa.
Tai sitten vaihdat.
Ap kantaa kyllä vastuunsa perheesta ja kotitöistä. Kuvaus ulkonäöstä oli siksi, että jos joku hänet haluaa, niin tietää mitä saa...
Kaikki eivät tod. halua 18-30 timmiä kaunotarta vaimoksi. Kun elämänkokemusta tulee, muut arvot nousevat tärkeämmäksi. Ei sillä, toki kaunis ulkonäkö on hyvä asia, mutta ei se tärkeintä ole.
Ja kyllä minä olen ihan mies, monelle tiedoksi...
vaihtoon johonkin muslimimaahan, ja ota tilalle vaikka thaimaalainen nainen. Kyllä ne sen eukon siellä kouluttaa. Ja saa seksiäkin niin, että oppii nauttimaan siitä tai itkee ja nauttii.
Ps: Vapaa kasvatus luo vaimosi kaltaisia kuvatuksia.
eli millainen siippa "mainoksen" naisella on sitten vastavuoroisesti?
Miehiä täällä saa haukkua mennen tullen ja niille naureskella, mutta auta armias, jos mies kirjoittaa vaimostaan "pahasti". Minä ymmärrän ap:ta. Kelpaisikohan vaimollesi minun mieheni? Voisin antaa mieheni ihan ilmaiseksi, sekin on kova huutamaan ja nalkuttamaan. Tosin ap:ta en vaihtariksi halua (vaikka sovinkin hakukriteereihin), jos miehestä eroon pääsen, en toista ihan vähään aikaan ota!
Minullakin olisi tarjota vaimoa vaihtoon, mutta en mä touta ekaa vaihdokkia ottaisi ellen saa riittävää kompensaatiota väliin.
Tarjolla:
Laiha pitkähiuksinen kaunis blondi, melkein 40 v. Ei määräile, mutta ei kerro omaa mielipidettäänään, muuta kuin jälkiviisaana jos joku ei onnistu. Kommunikaatiossa suuria ongelmia, ei puhu eikä pussaa. Pillua kyllä antaa. Hyvä tyttöystävä naikkonen, muttei niin hyvä elämänkumppani.
Vaihdossa kaivataan empaattista, iloista ja enrgistä, toisin sanottua leikkisää, 70 80 luvulla valmistetua Naista. Korimalliksi mielummin kapeaa kuin leveää, mutta se ei ole kovin tärkeää.
Ap on rauhallinen ja hiljainen, huumorintajuinen ja sopuisa. Pitkä ja hyvinkin nuorten naisten päitä edelleen kääntävä...
Ei kuullosta hyvälle. Kuka nyt seinille haluaa kotonaan puhua. Mars keskustelukursseille siitä!!!
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.