Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdetaan vaikea vaimo helpompaan...

Vierailija
28.03.2012 |

Annetaan pois tai vaihdetaan uuteen: noin 35 v-. vaikeahko vaimoihminen. Lyhyt musta kananpersetukka, kohtuullinen naamavärkki ja jonkin verran keskivartalolihavuutta. Kova määräilemään ja päättämään - sekä yhteisiä että miehen omia asioita. Epävakaa ja huomiohakuinen luonne. Käyttää seksiä vallankäytön välineenä, ei ole itse siitä kiinnostunut. Nalkuttaa, huutaa ja suuttuu helposti.

Tilalle vaihdossa halutaan: lempeä 28-40 v. nainen, joka nauttii siitä, että on nainen. Ei ulkonäkövaatimuksia, mutta huoliteltu/naisellinen look lasketaan eduksi. Luonteenpiirteistä arvostan empaattisuutta ja rauhallisuutta. Ja käytöksessä sitä, että osaisi olla myös välillä ihan hiljaa, ei koko ajan selittämässä jotain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D !Täällä olisi samanlainen vaimo-tapaus kuin ap:lla. Taitaa olla huonot mahdollisuudet vaihtaa, tätä kyseistä "tyyppiä" kun on niin paljon liikenteessä ...

Vierailija
22/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vain, että mulla ei ole kananpersetukkaa, musta kylläkin. Ja mä antaisin kyllä, mutta kun ei kelpaa...

Olen ollut hassu ja leikkisä, edelleen energinen. Tämä pihatarimies vain vie ilon elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rauhallinen ja hiljainen, huumorintajuinen ja sopuisa. Pitkä ja hyvinkin nuorten naisten päitä edelleen kääntävä...