Onko jossain keskustelupalstoja meille älykkäille?
Täällähän pyörii vain teiniäidit tai hädin tuskin peruskoulun päättäneet.
Etsin siis keskustelupalstaa meille akateemisille ja fiksuille naisille.
Kommentit (25)
Ja minä kun eilen ilostuin siitä, että onneksi tuota älyä ei ole annettu niin paljon-osaa ilostua pienistä asioista!
haluaisin löytää myötätuntoisen keskustelupalstan. Ts. sellaisen, mihin voi anonyymisti kirjoittaa ilman että saa muiden "keskustelijoiden" pahan olon aina niskaansa.
Täällä "tapaa" ihmisiä, joita ei omassa elinpiirissään koskaan tapaisi.
Toki osa keskusteluista / keskustelijoista ei ole kovin mielenkiintoisia, mutta hyviäkin löytyy. Juristina olen pistänyt merkille, että täällä surffailee aika monta kollegaa.
Aloitusviestisi kertoi jo kaiken. Ensinnäkin akateemisuus ei korreloi älykkyyttä. Toiseksi, oikeasti älykkäät ihmiset eivät huuda älykkyyttään missään foorumilla.
mutta joskus tulee mieleen että olisi tosi ihanaa edes joskus palstailla sellaisella palstalla josta puuttuu rasistinen älämölö. Se pelottaa mua ja on jotakuinki henkisesti raskasta kun koko ajan joutuu miettimään omaa suhdettaan siihen. Että jättääkö ruokkimatta rasisteja vai pitäisikö ihmisyyttä puolustaa? Onko puolustamisesta edes mitään hyötyä, koska väkivalta ja sorto on ihmiskunnan historiaa katsellessa 100% väistämättömiä ilmiöitä? Hetki voi olla rauhallista jonkin eläimellisen verenvuodatuksen jälkeen ja sitten taas mennään. Mikä on mun oma suhde tähän tosiasiaan?
Ja tosiaankaan koulutus ei korreloi älykkyyttä. Itselläni on kaksi yliopistotutkintoa ja ihan kiva on välillä täällä hengailla. Helppo ohittaa keskustelut, jotka ei kiinnosta.
Muistuttaisin aloittajaa, että kannattaa tehdä aloituksia fiksuista aiheista, silloin ne akateemisetkin nousee kammioistaan perustelemaan.
Yleispätevämmissä aiheissa taas pöljimmät kommentit voi ignoorata.
Eli ap, älä marmata vaan laita vain rohkeasti niitä aloituksia.
En muuten ymmärrä aina, mikä itseisarvo on akateemisella keskustelulla, tylsimmillään se on kuivakkaa hajutonta ja mautonta jaarittelua jota niin ikään ei jaksa.
Aloitusviestisi kertoi jo kaiken. Ensinnäkin akateemisuus ei korreloi älykkyyttä. Toiseksi, oikeasti älykkäät ihmiset eivät huuda älykkyyttään missään foorumilla.
Täälläkin on älykkäitä ihmisiä ja jopa ihan älykkäitä kirjoituksiakin. Täytyy vain suodattaa ne idiootit pois.
Erilaisuus on rikkaus - ja täällä näkee sitä erilaisuutta. Joskus tosin vähän liikaakin.. ;)
Me älykkäät löydämme haluamamme seuran ihan itse, ilman että opastusta tarvitsee alkaa kyselemään teiniäideiltä.
juuri peruskoulumme päättäneet nelikymppiset teiniäidit tuommoisista tiedetä!
Olet jo löytänyt tasoisesi keskustelupalstan. Ole rehellinen itsellesi ja muista, että surkeimmat valheet kertoo aina itselleen. Sinunkin aikasi aikuistumiselle tulee kyllä ja huomaat, että olet vaan ihan tavallinen tyttö.
Eikös nykyään ole erityisiä blogeja aina kunkin kiinnostuksen mukaan. Itse en tosin ole niitä etsinyt, mutta kyllä varmaan googlaamalla löytyy. Tosin pitää kyllä sanoa, ettei akateeminen arvo älyä takaa. Se todistaa vain sen, että on jaksanut ja taloudellisesti kyennyt suorittamaan akateemisen tutkinnon. Itsekin olen siihen kyennyt, vaikka en nerona itseäni pidäkään.
on miltei jokaisessa ketjussa viestejä, joiden perässä on:
t. opettaja
t. lääkäri
t. juristi
t. meribiologi
t. kvanttifysiikan tohtori
jne.
Eli kyllä täällä aika terävää sakkia palstailee ;)
juuri peruskoulumme päättäneet nelikymppiset teiniäidit tuommoisista tiedetä!
Ap osoittaa suurta tyhmyyttä, kun meiltä kyselee...
Mitäs tällä sivulla teet, jos kerran olet niin viisas ja sivistynyt.
Onko sinne pääsykoe?