Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla vihjaiset miehellesi, että nyt tekee mieli seksiä?

Vierailija
28.03.2012 |

ärsyyntyykö miehesi joskus?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuhan meen kylkeen kyhnäämään niin on aina valmis. Ei siis ärsyynny.

Vierailija
2/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö vähän nusasta.

Ei ole ärsyyntynyt, kerran sienimetsässä oli hieman yllättynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyhnäämään, kysyä suoraan tai suukotella toinen pyörryksiin. Koskaan ei tarvitse puolin eikä toisin kerjätä, jos on huono hetki sovitaan treffit vaikka illalle. Mutta molemmat on aina halukkaita.

Vierailija
4/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaisen vain päin naamaa.

Vierailija
5/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan halua seksiä. Joten en sitä ehdottele.

Mies haluaa liikaakin seksiä, johon suostun, jotta perhe-elämä olisi siedettävää. (en jaksa sitä vihoittelua ja huonoa käytöstä, mitä kieltäytymisestä seuraa)

Mutta siis, itse en ehdota koskaan, vaan olen tyytyväinen jos saan olla hetken rauhassa.

Vierailija
6/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanominen. Muuten ei tule mitään...

Vierailija
7/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä meillä aloitteen on tehnyt mies. Mutta oon nyt raskausaikana voinu sen verran huonosti, että jos en mitään sano niin saan olla ihan ilman.

Vierailija
8/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi joo, jos yöllä alan hipelöimään... Se oli mulle vähän yllättävää suhteen alussa, mutta joo, mies nyt vaan tarvitsee kunnon unet eikä ole kesken niiden halukas yhtymään. =D Ennen nukahtamista tai heti aamulla kyllä on lämmiteltävissä.

Muutoin teen aloitteen usein vihjailemalla päivällä tekstiviestillä, meilillä tai sanomalla suoraan, että haluttaa, toivottavasti illalla rakastellaan. Tai sitten illalla, kun katsellaan telkkaria, käsi alkaa vaellella pitkin miehen vartaloa... Tai hieron esim. hartioita ja alan suudella niskaa. Tai sitten sanon ihan suoraan, että "nyt ois hyvä hetki, mennäänks makkariin vähän....." ja paljon puhuva ilme. =D

Kaikki toimii, joskus tulee pakit (tai lähinnä rain check), yleensä ei. =)

Vierailija
9/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiireinen iltatyö. Kun tule kotiin, vaihdan kotivaatteet päälle, juon vähän vettä ja menen suoraan sohvalle mieheni päälle makaamaan. Tulen aina puoliysin uutisten aikaan kotiin, joten siinä se mies makaa. Me ei jutella mitään, kuunnellaan Kreikan kriisit, Finnairit sun muut ja makoillaan vain siinä. Mies siinä alla tuntuu niin rentouttavalta ja rauhoittavalta. Mieskin on sanonut, että mun kropan jännitys vähenee vähitellen ja se tuntuu hänestäkin kivalta. Eipä siinä sanoja tarvita .. Kymmenen uutiset samoissa merkeissä, sitten saatetaan alkaa jutellakin ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
10/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kosketella, suudella ja siitä se sitten lähtee. Vaikka keskellä yötä :) Mies on tosi viriili.

Vierailija
11/21 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siinä alla tuntuu niin rentouttavalta ja rauhoittavalta. Mieskin on sanonut, että mun kropan jännitys vähenee vähitellen ja se tuntuu hänestäkin kivalta.

Vierailija
12/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin olen kysynyt tällä viikolla:

"Teemu sopisko sulle että oltais sukupuolisessa yhteydessä?"

"Hei Teemu haluisitko sä harrastaa seksiä?"

"Teemu kuule, mä haluaisin ratsastaa sulla, käviskö?"

"Teemu, voisitko sä lukea vähän myöhemmin kun mun pimppaa jomottaa, voisitko sä nuolla vähäsen?"

"Hei Teemu ehditkö tulla vähän tänne makkariin kun olis niin ihana jos panisit mua vähän takaapäin?"

"Kato Teemu mä ajelin posliinin, mitä mieltä oot? Haluisitko sä maistaa?"

"Teemu kuule mun tekis kauheesti mieli saada orkkelit, et viittis sormettaa mua vähäsen?"

Vierailija
13/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on aina mankumassa. Jotenkin tuo jatkuva mankuminen vähentää omia seksihalujani, kun en ehdi koskaan itse kuumeta tilanteeseen. Eikä mies tietenkään yritä sytytellä millään esileikeillä, vaan nimenomaan mankuu seksiä. Usein tilanne päätyy siihen, että runkkaan tai annan suuseksiä, jotta mankuminen loppuisi.

Jos joskus ehdin haluta itse seksiä ennen kuin mies ehtii alkaa mankumisen, niin tuppaa olemaan liian väsynyt. Jos esitän asian tyyliin nyt panettaa, niin mies valittaa suorasukaisuudesta, olisi pitänyt kuulemma ensin lämmitellä. En kertakaikkiaan ymmärrä tätä logiikkaa, vaikka mies muuten onkin rakas.

Vierailija
14/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen viereen makaamaan ihan kiinni, saata suukotella niskaa (mies tykkää kovasti), silitän ja hieron ensin kipeitä hartoita (rentoutan) ja sitten liu'utan käsiäni alemmas ja alemmas... :)

Vihjailut ei toimi meillä, pitää käydä vaan kiinni. Puhua voi toki, että panettaa ja haluttaa, flirttailukin toimii ainakin minulle esiesileikkinä. Sitten mieskin saattaa olla helpommin sytytettävissä, vaikka herättäisi keskellä yötä. Silloin vaimean eroottinen kuiskaus "haluan sua" miehen korvaan on kuin piste ii:n päälle. :)

Vierailija
15/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on työkaverini nimi, jonka kanssa petin miestäni pari vuotta sitten ja mieheni siis tietää tämän.

Kun mies alkaa olemaan ärsyttävä, eikä huomioi tarpeeksi ja tekee muutenkin vaan omia juttujaan, niin kunhan mainitsen Kallen niin heti alkaa taas minua huomioimaan :D!

Vierailija
16/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa liikaakin seksiä, johon suostun, jotta perhe-elämä olisi siedettävää. (en jaksa sitä vihoittelua ja huonoa käytöstä, mitä kieltäytymisestä seuraa)

Mutta siis, itse en ehdota koskaan, vaan olen tyytyväinen jos saan olla hetken rauhassa.

Jos et halua seksiä etkä miestäsi? Kun se vaan kuuluu olennaisena osana avioliitoon tai parisuhteeseen yleensäkkin

Vierailija
17/21 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on työkaverini nimi, jonka kanssa petin miestäni pari vuotta sitten ja mieheni siis tietää tämän.

Kun mies alkaa olemaan ärsyttävä, eikä huomioi tarpeeksi ja tekee muutenkin vaan omia juttujaan, niin kunhan mainitsen Kallen niin heti alkaa taas minua huomioimaan :D!

provoilemasta!

Vierailija
18/21 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan menee niin, että annan oman hyvän olon tunteen kasvaa yksin ensin sisälläni. Ja joskus vähän silittelen itseäni myös.Nykyään ku ollaan 50.v lähtee oma halu rinnoista ja jo koskemalla niitä voin saada taivaat repeämään. Helppo nakki mennä tyrkyttään rintoja miehelle,usein kala käy koukkuun.

Ennen seksi oli joka päivästä ja monta kertaa..nykyään on kai muutakin.eikä aina kiinnosta ku ollaan nykyään enemmän yhdessä. Mut joka kerta kun mies on pois niin takuulla halut on kovimmillaan ha sit lähtee textarit kulkeen.

50 v.seksi on parhainra kuin koskaan ennen ku nuorena ajatteli enemmön seksiä seksinä nykyään ajattelee oman kehon tunteita ja tyydytystä..ja oma keho on jo niin "taitava"ettei sen tarvi osata mitään temppuja.

Oho..poikkes aiheesta, mut ku sex kiinnostaa..ni six rönsyää. Eli textari tai tissit!!☺

Vierailija
19/21 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän se tuntuisi että joku haluaisi oikeasti seksiä mun kanssa?

t.M40v

Vierailija
20/21 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken luulin, että olen itse kirjoittanut tämän! Mutta ei, en ole, sillä olen palstaillut vasta alle kaksi vuotta, joten se on mahdotonta. Mutta jollain on näköjään täsmälleen samanlaista kuin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi