Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä sairasloma murtuman takia, nyt ei enää kiinnosta työt...

Vierailija
28.03.2012 |

Loukkasin nilkkani ja ulkokehräksen murtuman takia olin pari kuukautta sairaslomalla. Sairaslomalla olo tuntui tylsältä, kun kipsin kanssa ei saanut tehtyä mitään ja kaipasin töihin.

Nyt kun sain kipsin pois ja olen ollut töissä, niin jokainen aamu töihin lähtö on yhtä taistelua itseni kanssa. Väsyttää, ei vaan jaksais jne ja tuon lisäksi illalla töiden jälkeen en saa mitään aikaseks ja olen alkanut epäillä, että oiskohan masennus uusimassa.

Masennus on ollut oireeton lähes 1,5v, mutta silti minulla on siihen vielä lääkitys. Nyt tuon pitkän sairasloman jälkeen ja jo sen aikanakin on alkanut olla masennuksen oireita. Tai ainakin olen ajatellut, että ne saattaisivat olla masennuksen oireita, voivathan ne olla myös vain oireilua kun en ole ollut töissä pariin kuukauteen enkä ole siihen tottunut...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiskotellut kotona toimettomana joten se masennus nostaa nyt taas päätään. Joten arjesta kiinni, töihin ja harrastuksien pariin.

Vierailija
2/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkasi kokonaan parantunut? Jos se on edelleen kipeä, tai liikuntakykysi alentunut, voi masennuksesi pahentua paljonkin.

Pidä nyt huoli että jalkasi hoidetaan kunnolla kuntoon. Omaani ei hoidettu, ja olen työtapaturman jäljiltä "rampa" loppuikäni. Ottaa mielen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtuma on siis kyllä parantunut ja pystyn tekemään töitä, joskin välillä töiden jälkeen jalkaa/nilkkaa särkee.

Tulevaisuudessa on kuitenkin vielä edessä leikkaus, jonka jälkeen jalka on vasta täysin kunnossa, olettaen, että leikkaus sujuu hyvin.

ap

jalkasi kokonaan parantunut? Jos se on edelleen kipeä, tai liikuntakykysi alentunut, voi masennuksesi pahentua paljonkin.

Pidä nyt huoli että jalkasi hoidetaan kunnolla kuntoon. Omaani ei hoidettu, ja olen työtapaturman jäljiltä "rampa" loppuikäni. Ottaa mielen päälle.

Vierailija
4/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on eri sairaus kuin nilkkavamma ja sulla on oikeus olla puoli vuotta pois palkallisesti riippuen tietysti kuinka kauan työsuhteesi on sitä ennen kestänyt. Mutta kyllä varmaan pari kuukautta vielä voit olla.

Vierailija
5/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin enemmänkin pitäisikö olla yhteydessä lääkärinn, mahdollisesti nostaa masennuslääkkeen annosta tmv. Koska minusta tuntuu, että näin en jaksa töissä. Sairaslomaa en välttämättä haluaisi, koska se tuskin auttaisi asiaa.

Päivät vaan on yhtä taistelua, jotta jaksaa edes työpäivän eikä menis heti töiden jälkeen nukkuu vaan sais muutakin tehtyä.

ap

Masennus on eri sairaus kuin nilkkavamma ja sulla on oikeus olla puoli vuotta pois palkallisesti riippuen tietysti kuinka kauan työsuhteesi on sitä ennen kestänyt. Mutta kyllä varmaan pari kuukautta vielä voit olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme