ongelma makkarissa
Meillä on miehen kanssa ongelma. Hän on alkanut valittaan passiivisuudestani sängyssä ja se on alkanut hiertään suhdettamme enemmänkin.
Hän kaipaisi aloitteellisuutta, suutelua suulle ja kehoon ja tietty sitä oraaliakin.
No mä olen passiivinen. Yksinkertaisesti en halua tehdä mitään tuollaista. Ja en tosiaan halua antaa oraaliseksiä. Meinaa tulla yrjö ja touhutipat ovat viimeinen pisara. Jotenkin vaan ällötys ja oksetus ja omien halujen vastainen toiminta ei sytytä mua?!
Totta on, että mieheni ei kauheasti huomiota saa, mutta tällainen olen.
Onko muita samanlaisia mammoja, vai olenko terapian tarpeessa?
Kommentit (20)
Miksi terapia mielestäsi auttais?. Voiko seksiä harrastaa "väärin" tai voiko olla vääränlaista seksuaalisuutta?
Haluan vain, että mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Onko se liikaa pyydetty?
ap
Miksi terapia mielestäsi auttais?. Voiko seksiä harrastaa "väärin" tai voiko olla vääränlaista seksuaalisuutta? Haluan vain, että mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Onko se liikaa pyydetty? ap
mutta aloituksesta sain kuitenkin kuvan, että seksissä on liikaa sua ällöttäviä juttuja, ja niihin voi olla syynsä, ja terapia vois auttaa selvittämään niitä. Joskus ei itsekään tiedä, että on lukossa tms.
Miksi terapia mielestäsi auttais?. Voiko seksiä harrastaa "väärin" tai voiko olla vääränlaista seksuaalisuutta?
Haluan vain, että mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Onko se liikaa pyydetty?ap
Saanko kysyä, mitä sitten petipuolella teet? Jos keholle suutelu, oraaliseksi, jne ovat kaikki poissa pelistä. Makaat vain hiljaa ja ynähtelet työntöjen tahdissa?
En siis toki pahalla, mutta olet ilmeisesti ollut aina tällainen, ja miehellesi on kelvannut ns. lahnamaisuus? Totta on tietysti, että kaikki eivät nauti seksistä, eivätkä sen ns. yleisimmistä aspekteista. Onko jokin muuttunut?
oma-aloitteisesti oikeastaan en tee mitään. Suostun seksiin ja mieheni on taitava. Saan orgasmin tai useamman.
Mies on ajatellut kai, että eiköhän tämä muutu vähitellen, mutta nyttemmin on alkanut kyllästymään.
Suhteen alussa yritin kai tehdä asioita joita kai yleensä tehdään, mutta ei se koskaan ollut mun juttu ja kyllä mieskin se varmasti huomasi.
Kyllä mä joskus tuota oraaliakin annan, kun pyydetään, mutta en koskaan oma-aloitteisesti, enkä siis ainakaan voi sanoa haluavani tehdä sitä. Mies sanoo, että kiihottavinta olisi nähdä juuri halukkuuteni. Hivelisi hänen mieheyttään.
Eli aika-lailla olen paikallani, esim. saamassa oraalihyväilyä. Saatan samalla katsella aikuisviihdettä, joka kyllä kiihottaa. ap
Miehesi käy tyydyttämässä seksi tarpeitaan vieraissa, esim jos sun miehesi kännissä ravintolassa ja joku nainen tulee suoraan ehdottelemaan niin kynnys lähteä on ajan mittaan matalampi.
niin, toikin on sellainen juttu, että oletetaan, että se haittaa kaikkia, että puolisolla on avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Rakastan miestäni ja jos hän tulee onnelliseksi käymällä vieraissa, niin ei se mua haittaa.
Elämme kerran ja en halua olla kenenkään onnen esteenä. Toivon, että hän on onnellinen, mutta en voi toimia omia halujani vastaan tehdäkseni hänet onnelliseksi.
Kukin vastaa onnestaan itse.
ap
alkaa syrjähypyt ja matka kohti tuhoa... just.
Ymmärrän kyllä miestäsi, mulle tuollainen tunnekylmyys makkarissa olisi kamalaa kestettävää. Ettei toinen halua edes suudella kehoani, suuseksin tarjoamisesta puhumattakaan!? Miehen vastuulla on hoidella sut tulemaan ja hoidella työntelyt, sinä makaat koko ajan apaattisena paikallasi. Sori, en tarkoita ivata, mutta mietin vaan jos itse olisin miehesi ja vastaanotto olisi tuota luokkaa... Sentään hän keskustelee asiasta kanssasi, tai ainakin on ottanut sen puheeksi, nyt täytyy vaan jotenkin luovia eteenpäin.
Ymmärrän toki sinuakin, jos olet vaan tuollainen ja olet ollut aina, eli mikään ei ole muuttunut. Eikä asioita tietysti pidä tehdä vastoin tahtoaan, mutta ihmettelen, miten sinä rakkautta miehellesi sitten näytät, jos koskettelu ja suutelu on jo liikaa? Aina pelkkä passaaminen ja "minä rakastan sua" ei riitä... Kyllä parisuhteeseen kuuluu myös se intohimo (=yleistys!), ja itselleni on valtavan tärkeää huomata, että mieheni haluaa mua.
Voitko ottaa suihin esim. kondomin kanssa? Viehän se tuntoa pois, mutta varmaan parempi kuin ei mitään. Ei tarvitsisi maistella niitä touhutippoja. Tai joku makuliukkari, tai ihan vaikka kinuskikastike! Sehän toisi jo vähän vaihteluakin ja kokeilua sänkyyn... =) Mutta jos se on pois laskuista jo fiiliksen vuoksi, niin sitten en tiedä.
Pidätkö miehesi kehosta kuitenkin? Voisitko lähestyä sitä muutoin kuin eroottisessa mielessä, tarjoamalla vaikka piiiitkän hieronnan öljyineen? Siinä samalla voisit tehdä positiivisia huomioita, mistä pidät miehen vartalossa. Näin miehesi tuntisi ja kuulisi hyväksyntäsi eikä sun tarvitsisi pakottaa itseltäsi mitään. Ihan vaan vaikka että pidät hänen rintakarvoistaan, haukkarista tai jotain. Välillä pari suukkoa (varmaan seksiä mies tuolta sessiolta odottaa kuitenkin...) kaulalle, mutta ihan rauhallista etenemistä. Niin että mies saa tuntea olevansa kaiken huomiosi keskipiste.
Ja vielä kun tekisit itse aloitteen tälle, voin kuvitella että se tekisi mieheen suuren vaikutuksen! "Kulta, voisinko hieroa sua illalla?" Tuo jännitystä päivään ja mielekkyyttä teidän välillenne.
Jos tuokin on sinulle liikaa niin jaa-a, sitten on kyllä meikäläiseltä neuvot lopussa... Muistutan vaan, että jokainen haluaa parisuhteessa huomiota kumppaniltaan ja jos miehesi kokee nyt olevansa sen suhteen kovasti pakkasen puolella, niin tee muutos, ettei koko suhde menisi pakkaselle... =/
kiitos hyvästä vastauksesta. Mua kiinnostaa paljonkin, että millaisia te muut naiset olette? Onko teistä oikeasti mukava tuottaa miehellenne nautintoa vai teettekö sitä velvollisuudesta tai miestänne miellyttääksenne.
Tarkoitan, että kuuluuko esim. oraaliseksin antaminen tai muu hyväily ja suutelu fantasioihinne, kun esim. sooloilette tai haaveilette.
Olenko siis poikkeava vai vain käytölseltäni kylmä?
kiitos hyvästä vastauksesta. Mua kiinnostaa paljonkin, että millaisia te muut naiset olette? Onko teistä oikeasti mukava tuottaa miehellenne nautintoa vai teettekö sitä velvollisuudesta tai miestänne miellyttääksenne. Tarkoitan, että kuuluuko esim. oraaliseksin antaminen tai muu hyväily ja suutelu fantasioihinne, kun esim. sooloilette tai haaveilette. Olenko siis poikkeava vai vain käytölseltäni kylmä?
Kyllä minusta on oikeasti mukava tuottaa nautintoa PLUS että nautin siitä itsekin. Jos minua väsyttää, niin mieluisin, helpoin ja toimivin esileikki on se, että tarjoan miehelle suuseksiä... =D Kostun sen aikana sopivasti, eikä tarvitse kuitenkaan keskittyä omiin tuntemuksiini, kuten suuseksin vastaanottajana...
Mitään en tee vasten tahtoani (tässä mielessä ymmärrän sua hyvin), jos kiukuttaa eikä tee mieli edes halata, niin mies tietää että en sitten kans halaa. Näin hän voi myös luottaa siihen, että kun kosketan, teen sen täysin vilpittömästi ja omasta halustani, vaikka riidan päätteeksi.
Pidän siitä, kun näen kuinka hän nauttii käsittelyssäni ja olen iloinen, kun osaan tehdä sen.
Myös rakastan mieheni vartaloa ja voisin hipelöidä sitä määrättömästi. Vartalon muodot, tiukat lihakset ja sopiva määrä lihaa siinä päällä ja pehmeä iho, rintakarvat... Kaipaan sitä jo näin, kun mietin ja kirjoitan siitä! (Eikä meillä ole edes mikään uusi suhde... =D )
Sooloillessani en kylläkään mieti suuseksin antamista, mutta mietin kyllä miestäni muutoin, hänen ilmeitään kun hän saa, niitä viimeisiä voimakkaita työntöjä, ja kuvittelen olevani siinä tilanteessa, hänen allaan...
En tiedä, meidän suhde kun on näin hellä ja läheinen, niin on vaikea kuvitella tyytyvänsä muunlaiseen. Varsinkin jos mies osoittaisi mua kohtaan välinpitämättömyyttä tai suorastaan haluttomuutta.
mutta silloin tällöin annan sitä miehen iloksi. Ei sen mua erityisemmin ällötäkään, enemmänkin se on työlästä, kun posket puutuvat. :)
Mielestäni siis et ap ole outo, jos et itse saa erityisiä kicksejä suihinotosta. En usko, että kovin monet naiset siitä itse kamalasti kiihottuvat - ennemminkin sitä tehdään antamisen ilosta. Jos kamalasti ällöttää, niin tuo kortsuidea on tosi hyvä. Kokeile niin! Eikä suihinottoa tarvitse joka kerta harrastaa, mutta aina välillä varmasti piristäisi miestäsi.
juuri tuollaine asenne tuhoaa suhteen - olet limainen lahna, joka ei osaa osoittaa tunteitaan . olet tunnevammainen idiootti!!! et rakasta miestäsi lainkaan - sääliksi käy - toivottavati miehelläsi on kuuma suhde naiseen joka välittää !!!!!!!!!!!!!!!
olet varmasti aivan hurmaava ihminen, jonka parisuhde ja muutkin ihmissuhteet kukoistavat. Ihmissuhdetaitosi suorastaan hyppäävät viestistäsi esiin. Vilpittömät onnitteluni!
lisää näkemyksiä
on että tämä on huono provo.
olisi provo jos on? Mikä ei ole uskottavaa?
olisi provo jos on? Mikä ei ole uskottavaa?
Ei kai ole olemassa yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa harrastaa seksiä? Ei ole pakko suostua sellaiseen, minkä kokee ällöttävänä, mutta uusia juttuja voi silti kokeilla.
Mun mieheni ei esimerkiksi erityisemmin pidä suutelemisesta, mikä on mun kannaltani harmi, mutta toisaalta miehen herkät kädet korvaavat sen puutteen.
Eiköhän juju ole siinä, että tekee toiselle hyvää ja ennen kaikkea, saa toisen tuntemaan itsensä haluttavaksi. Sen voi tehdä monella tapaa.
mutta sulle voisi tosiaan tehdä hyvää mennä seksuaaliterapeutin juttusille, ehkä siellä jokin kiemura suorentuisi :)
Tsemppiä!