Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI VOI OLLA TOTTA! Kuolen nauruu! Stockan tanaan tulleessa kuvastossa Burberry AVAIMENPERA hintaan 36,90€!!! Kuka noita ostaa :DDDD

Vierailija
17.11.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tyylitön ja mauton, joka ostaa kledjunsa Tarjoustalosta. Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa olla avaimenperää myöten tyylikäs. Mä ostin juuri Burberry patalaput. Onneks on varaa.

Vierailija
2/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimenperällä voisi kuitenkin olla pitempiaikaista käyttöä.

Miten kauan body kestää käytössä? Voiko sitä edes pestä yhdessä Anttilan kalsareitten kanssa? Näen jo Burberry-vauvan burppaisemat buklut bodyn rinnuksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joku tyylitön ja mauton, joka ostaa kledjunsa Tarjoustalosta. Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa olla avaimenperää myöten tyylikäs. Mä ostin juuri Burberry patalaput. Onneks on varaa.

Vierailija
4/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisestä tilasta kuin siitä, että " on varaa" .

Toivottavasti tuo patalappu-ihminen oli porvoosta:)

Vierailija
5/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ostaa kaiken mahdollisen Burberrynä. Tämä ihmisjoukko on profiloitunut wannabe rich-rahvaaksi, en kehtaisi ostaa edes avaimenperää, vaikka varaa olisi.

Vierailija
6/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupaksi. Televisiossa kysyttiin kadunmiehiltä, mistä tuntee esim. jalkapallohuligaanin tai chavin, vastaus oli Burberryn lippiksestä.

Mahtaakohan Suomessa olla sama meininki?

Vierailija
7/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä ovat.

Vierailija
8/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen avain, jossa on se Burberry kuosi. Sillä on kiva avata ovi ja mennä kotiin hiplailemaan niitä Burberry kuteita...

Vierailija
9/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka " tyylitön" tai juntti tai mitä lie mahdan olla...? Eli ei se elvistelyavaimenperä kaikkiin taida upota. :D

Vierailija
10/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha on väittää, että " eikun, se laatu se on, miksi ostan" . Paskat, semmoista pitää saada kuin lehdissäkin on muijilla päällä.

Pah. Tyhmien hommia.

Vierailija
11/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama, joka käyttää vain Burberry-terveyssiteitä. Jotenkin kuvottaa, että jotkut ihan siististi pukeutuvat ihmiset saattavat käyttää joitakin Pirkka

tai Vuokkoset-siteitä. Sidehän on vähän kuin alusvaatteet. Olin tosi järkyttynyt, kun näin erään erittäin tyylikkään ystäväni laukussa Vuokkoset-siteen. Päätin pitää häneen etäisyyttä.

Vierailija
12/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se sama, joka käyttää vain Burberry-terveyssiteitä. Jotenkin kuvottaa, että jotkut ihan siististi pukeutuvat ihmiset saattavat käyttää joitakin Pirkka

tai Vuokkoset-siteitä. Sidehän on vähän kuin alusvaatteet. Olin tosi järkyttynyt, kun näin erään erittäin tyylikkään ystäväni laukussa Vuokkoset-siteen. Päätin pitää häneen etäisyyttä.

Vierailija
13/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sellaista kuukuppia, jos sitä saisi ruutukuosilla. Saako? Tietääkö kukaan?

Vierailija
14/16 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myöskin Burberry kantoliina, ajatelkaa siskot miten kähee se on!!!

Vierailija
15/16 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis markoissa on 385.878 FIM.

Vierailija
16/16 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ehdottanut sille 2, 2 neliöisen talon onnelliselle omistajalle. Oli sellaista snobahtavaa tyyppiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi