Olen laihtunut 4kg, jokohan kohta alkaa näkymään?
Olen laihtunut 68kg ->64kg kuukaudessa, tavoite on 60kg, olen 168cm pitkä. Itsestäni tuntuu olo jo kevyemmältä ja housut ei enää kiristä, mutta missä vaiheessa se alkaa näkymään ulospäin vai näkyykö ollenkaan normaalipainon sisällä laihtuessa. Mies ei kuulemma ainakaan vielä mitään huomaa, mur. ;)
Kommentit (7)
vai itsesi vuoksi? Minua lähinnä ärsyttää kommenti, kun laihdun välillä sairauden takia.
Näistä kahdeksasta kilosta joita nyt laihdutan ei ollut minulle haittaa, mutta haluan näyttää hyvältä ja hoikalta joten laihdutan ne pois, tästä syystä olisi tietysti kivaa jos joku jossain vaiheessa huomaisi.
Ja hei sinä napisija, minä puolestani lihoin nämä kiloni sairauden takia, olin selkäleikkauksen jälkeen niin heikossa hapessa etten päässyt liikumaan normaaliin tapaan.
Pysyt paremmalla mielellä kun et odota, koska alkaa näkyä. Itse voi iloita joka päivä, vaikka muut eivät edes huomaisi :)
Eikä ole edes tarvis paljoa laihduttaa...
Pysyt paremmalla mielellä kun et odota, koska alkaa näkyä. Itse voi iloita joka päivä, vaikka muut eivät edes huomaisi :)
kommenteja, että "olet laihtunut". Itse menin vähän hämilleni tuollaisesta. Miehesi on hankala "arvostella", kun hän näkee sut joka päivä (toisaalta niin tuo minunkin mieheni ja sanoi että huomaa).
2,5kk, kukaan ei ole huomannut. Ei oma perhe tai harvemmin minua näkevät. Mutta ylipainoa on reilusti, vielä ainakin 20kg jäljellä.
normaalipainon sisällä 13kg ja tuossa n. 10 kilon kohdalla alkoi tutut kommentoida, että oletpa laihtunut.