Mistä voi johtua miehen hoitsufetissi ?
Olisko kellään ideaa mistä se voi olla peräisin ?
Kommentit (27)
sitten kiihottuu alistumisesta hoitaja/potilas suhdehan ei ole tasavertainen.
Minä pidän noista kaikista -nam!
vai se ikoninen ajatus hoitajapuvun seksikkyydestä (mitä ei tosin enää pitäisi ainakaan suomalaisesta hoitajan unisex-asusta juuri löytyä)? Ja juontaisiko tämä universaali hoitajafetissi juurensa maailmansotiin, joissa rintamalla oltiin kaukana kotoa ja hoitajien kanssa kenties syntyi romansseja keskimääräistä enemmän?
- Hoitsun työ on fyysistä, ja pysyvät upeassa kunnossa.
- Ehkä fyysisyyden ja ihmisen haurauden ja elon lyhyyden koko ajan näkevänä hoitsut osaavat nauttia elämästä enemmän kuin monet muut ihmiset. Ja muutenkaan hoitsut eivät ole kovin ihmisvihamielisiä (eivät kai muuten olisi alalla). Seksuaalisuus ei ole heille useinkaan skitsoilua. Eli klisee pitää paikkansa, mutta selitys ei ole mitenkään mystinen.
Eli tässä tunnustusta hoitsuille. Elämäntapanne on hyvä, arvostan!
Muistelen omaa entistä hoitsunaisystävääni hyvällä. Sitä vittua oli ihana nuolla! Kiitti Nina!
...Alitajuisesta kaipuun tunteesta omaa äitihahmoa kohtaan. Hoitsu on eräänlainen äidin korvike miehelle, mutta enemmän kuin pelkkä äitihahmo. Sairaanhoitaja pitää huolta miehestä, ja katsoo että tällä on kaikki hyvin tai paremmin. Mies voi hoitsun käsissä palata lapsuuteen kun hän oli avuton ja hellän naisen armoilla, tai sitten vastaavasti hän pääsee ensimmäisen kerran kokemaan tuota turvaa jos äiti olikin vaikka ilkeä ja välinpitämätön. Uskon että useimmilla miehillä joilla on sairaanhoitajafetissi on myös lapsenvahtifetissi, eli siis että mies itse on se hoidettava ja lapsenvahtina on naapurin kuuma nainen tai kaverin isosisko tms.
- terv. joku joka kaipaa lapsenvahtia pitämään kuria
Mikä tahansa saa ne kiihottumaan, oli se sitten hoitsun puku tai kumisaapas. ÄO kun on jälkimmäisen luokkaa. Siinä on oikeesti se heikompi sukupuoli.
Mikä tahansa saa ne kiihottumaan, oli se sitten hoitsun puku tai kumisaapas. ÄO kun on jälkimmäisen luokkaa. Siinä on oikeesti se heikompi sukupuoli.
En ole _koskaan_ tavannut miehiä, jotka on jostain kumisaappaista tai puvuista oikeasti välittänyt. Kyllä miehiä kiinnostaa vittu, kasvot, tissit ja perse.
Kyllä jämpti on näin!
Sä oot jotenkin söpö kun olet vihainen. Mä voisin kuunnella enemmänkin tuollaista pistävää sättimistä. Voisin jopa tarjota pientä korvausta
Sä oot jotenkin söpö kun olet vihainen. Mä voisin kuunnella enemmänkin tuollaista pistävää sättimistä. Voisin jopa tarjota pientä korvausta
Kun olen tässä ilmeisesti osasyyllinen, niin haluan mukaan kanssa. Kun sä kuuntelet, niin mä nuolen tytön vittua. Sovittu?
näkeminen; limenvihreät vaatteet, maski kasvoilla ja seksiä tihkuvat silmät näkösällä.
sillä pitäisi olla mitään merkitystä, mistä se on peräisin? Eikä me kukaan muu voida sitä tietää, voi olla mistä vain. Monella on varmaan sama fetissi, mutta syyt saattavat olla ihan erit. Eikä välttämättä mies tiedä itsekään. Mitä tekisit sillä tiedolla, vaikka saisit selville?
Vai ihanko vain yleisestä mielenkiinnosta pohdit?
siinä on kun hoitsulla vielä valkoiset tiukat käsineet kädessä ja ottaa sitten pippelistä kiinni.
Uniformut kiihottavat toisia meistä.