Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako ruukkunarsisti laittaa kotona multaan? Entä tarvitseeko multaa kastella?
Kommentit (4)
Mä ainakin lättään ne vaan niissä omissa muoviruukuissaan ruukkuun sellaisenaan. En laita multiin, vaikka ei kai siitä haittaakaan ole.
Mutta kun kukinto on mennyt ohi, istutan narsissit sipuleineen ja kukintoineen maahan. Ne kasvavat sitten seuraavana keväänä omia aikojaan. Ei kannata siis heittää hyviä sipuleita roskiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minusta runkku- sekä muut narsistit saa peitellä multaan ja vettä päälle niin paljon kun sitä irtoaa
minusta runkku- sekä muut narsistit saa peitellä multaan ja vettä päälle niin paljon kun sitä irtoaa
Veit sanat suustani! :D
Alue: Aihe vapaa
Mistä tulikin mieleeni että sanoin tänään asiakkaalle kassalla että narsistit on valitettavasti loppu :D, mutta lisää on tulossa.