Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani toi tyttöystävänsä kotiin... Petyin hieman...

Vierailija
27.03.2012 |

Nyt 16-vuotias poikani toi 15-vuotiaan tyttöystävänsä näytille. Aluksi vaikutti ihan mukavalta, mutta tyttö pompottaa poikaani. Nytkin huomautti pojalle, että hänen pitäisi laihduttaa. Oli tosissaan, eikä poikani mikään pullea ole. Kaiken lisäksi tyttö käyttäytyi itsekkäästi ja yritti koko ajan hyökätä poikani kimppuun ja suudella tätä kiihkeästi, vaikka poikani yritti estää. Jotenkin tuntuu, että tyttö määräilee poikaa ja käyttäytyy, niin kuin omistaisi tämän. En halua loukata tyttöä, mutta todella pissismäinen pukeutuminen: todella paljastava napatoppi, tiukat farkut, takaapäin näkyi hieman stringit, tekokynnet, tekoripset, kielikoru ja TODELLA korkeat korkokengät... Ei ulkonäkö ikinä saa olla este, tai pukeutuminen, mutta tytön käyttäytyminen ei tehnyt hyvää ensivaikutelmaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa näyttää kaapinpaikkaa? Poikaasi mä olisin ennemminkin pettynyt. Ai, niin mutta sehän on kenties tuleva miniä, pakkohan siihen on pettyä!

Hei, ne on aika naperoita vielä molemmat, ei kannata pitää sitä rimaa ihan kauheen korkealla! :D

Vierailija
22/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pukeutumisesta voi kenties päätellä jotakin syvällisempää esim. ihmisen arvomaailmasta. 15-vuotiaan pikkutytön pukeutumisesta ei. Tyttö etsii vielä itseään ja omaa identiteettiään.

Mene nyt itseesi AP! Törkeästi puhut poikasi nuoresta tyttöystävästä. Jos itse käyttäydyt noin ala-arvoisesti ja ajattelumaailmasi on noin rajoittunut, mitä luulet tuon työn vanhempien puhuvan sinun pojastasi? Nii-iin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule monet aloittivat seurustelun jo 13-vuotiaana. Itse tapasin mieheni 15-vuotiaana ja olemme olleet kohta 6 vuotta yhdessä ja yksi lapsikin on. Ja monta ihanaa vuotta edessä

Vierailija
24/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule monet aloittivat seurustelun jo 13-vuotiaana. Itse tapasin mieheni 15-vuotiaana ja olemme olleet kohta 6 vuotta yhdessä ja yksi lapsikin on. Ja monta ihanaa vuotta edessä

vuotta nuorempana tapasin, minä omani. Ollaan oltu 12 vuotta yksissä, lapsia kolme :)

Vierailija
25/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vähän omalta anopiltani. Mahtoi anoppikin ajatella minusta samalla tavalla kun silloin hädin tuskin 16-vuotiaana nähtiin ekan kerran mieheni lapsuudenkodissa. Oma tyylinikin oli, hmmm, vähintäänkin hupaisa ja vasta kehittymässä. Ei sen ikäinen vielä pohdi syvällisesti ensivaikutelmia tai arvomaailman heijastumista vaatteiden kautta. Oma ensivaikutelmani anopista puolestaan oli jäätävä ja suorastaan kauhea.

Silti, edelleen olemme mieheni kanssa yhdessä. Kyllä ne teinirakkaudetkin näköjään kestävät, meillä on jo 21 vuoden verran todisteita siitä.

Vierailija
26/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin mun kauhukuva. Oma muksu on onneksi vasta 12, mutta voi hirvitys jos jonkun pissiksen raahaa ovesta sisään... Lähinnä pelkään siis sitä, että en osaa olla kiva sille tytölle. Jokainen valitsee itse kumppaninsa, mutta tulis kyllä olemaan helkkarin vaikeeta olla täysin näyttämättä omia negatiivisia tuntemuksia.

Ymmärrän tuntemuksesi ap.

Vierailija
27/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
28/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin mun kauhukuva. Oma muksu on onneksi vasta 12, mutta voi hirvitys jos jonkun pissiksen raahaa ovesta sisään... Lähinnä pelkään siis sitä, että en osaa olla kiva sille tytölle. Jokainen valitsee itse kumppaninsa, mutta tulis kyllä olemaan helkkarin vaikeeta olla täysin näyttämättä omia negatiivisia tuntemuksia.

Ymmärrän tuntemuksesi ap.

Sekin kyllä vaikuttaa PALJON millainen oma poikasi on ;) Jos hänestä sattuu kehittymään sellainen hiemankin pinnallinen ja tyttöjen suosiossa oleva poika niin aika varmasti saat vielä nähdä hänen kainalossaan pissistytön!

Ap:n poikakin on varmasti juurikin kaveripiirissään ja tyttöjen mielestä erittäin suosittu (kovismainen) ja näin ollen hänellä itsellään ns. "omatasoista" seuraa...

Vierailija
29/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huolehtisin nyt siitä että poika tietää miten ehkäisy toimii!!

Vierailija
30/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaapas mitä ne tytön vanhemmat ajattelee ap:n pojasta. Millaisen ensivaikutelman ap:n poika tytön kotona mahtaa tehdäkään? Sitä omaa kullannuppua kun ei välttämättä nähdäkään niin toivottuna vieraana seurustelukumppanin kotona. Erityisesti tytön vanhemmat tapaavat olla aika suojelevia...

Vierailija
31/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kauhukuvani. minulla on monta poikaa, mutta ovat vielä kaikki pieniä. Toivon aivopeseväni heidät niin hyvin, että arvostavat isona AITOJA tyttöjä ja naisia. Maailma on mennyt niin metsään noissa teko teko teko höpötyksissä, että haluan ominen poikieni suosivan luonollisia "urheilijatyttösiä".

Jos toisi jonkun tommosen haaskan kotiin, niin apua!!! Haluan, että tuon ikäisenä kotiin tuodut tytöt olisivat vielä viattomia ja meikittömiä ja aitoja kilttejä tyttöjä.

Vierailija
32/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat että kuka on oikeasti niin tyhmä että näillä säillä pitää napatoppia ja sellaisia housuja, jotka ovat niin matalalla että perse ja stringit vilkkuvat...

Vierailija
33/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kauhukuvani. minulla on monta poikaa, mutta ovat vielä kaikki pieniä. Toivon aivopeseväni heidät niin hyvin, että arvostavat isona AITOJA tyttöjä ja naisia. Maailma on mennyt niin metsään noissa teko teko teko höpötyksissä, että haluan ominen poikieni suosivan luonollisia "urheilijatyttösiä".

Jos toisi jonkun tommosen haaskan kotiin, niin apua!!! Haluan, että tuon ikäisenä kotiin tuodut tytöt olisivat vielä viattomia ja meikittömiä ja aitoja kilttejä tyttöjä.

jos tuon ikäisenä ylipäätään tuo kotiin tyttöjä, on ns. cool jätkä. ja coolhan ei hengaa minkään rumien naapurintyttöjen kanssa. ja kasvatat miten kasvatat, tuon ikäisten poikien päässä pyörii hormonihöyryiset ajatukset tisseistä ja pimpuloista. ja ERITTÄIN feikeistä naisista. sorry. koita kestää. :)

Vierailija
34/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat että kuka on oikeasti niin tyhmä että näillä säillä pitää napatoppia ja sellaisia housuja, jotka ovat niin matalalla että perse ja stringit vilkkuvat...

Noin pukeuduttiin 10 vuotta sitten. Ei kukaan teini enää nykyään käytä napapaitoja/liian matalia housuja...

T. teini 10 vuotta sitten, joka pukeutui noin :D (yöks)

Vierailija
35/35 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 16-vuotias poikani toi 15-vuotiaan tyttöystävänsä näytille. Aluksi vaikutti ihan mukavalta, mutta tyttö pompottaa poikaani. Nytkin huomautti pojalle, että hänen pitäisi laihduttaa. Oli tosissaan, eikä poikani mikään pullea ole. Kaiken lisäksi tyttö käyttäytyi itsekkäästi ja yritti koko ajan hyökätä poikani kimppuun ja suudella tätä kiihkeästi, vaikka poikani yritti estää. Jotenkin tuntuu, että tyttö määräilee poikaa ja käyttäytyy, niin kuin omistaisi tämän. En halua loukata tyttöä, mutta todella pissismäinen pukeutuminen: todella paljastava napatoppi, tiukat farkut, takaapäin näkyi hieman stringit, tekokynnet, tekoripset, kielikoru ja TODELLA korkeat korkokengät... Ei ulkonäkö ikinä saa olla este, tai pukeutuminen, mutta tytön käyttäytyminen ei tehnyt hyvää ensivaikutelmaa.

Kuulostaa ihan tyypilliseltä tulevalta Vauva-forumin AV-mammalta...