Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ah ja oh (salarakkaasta)

Vierailija
27.03.2012 |

tavattiin viime viikolla ekan kerran salarakkaan kanssa hotellissa. varmasti alle minuutti meni ja vaatteet oli revitty pois päältä!

vieläkin housut kostuu kun ajattelen sitä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salarakkaasta vaan kiihkeästä seksistä. En edes muista miltä tuntuu himoita miestä, "panemista" en ole kokenut kohta 8 vuoteen.

Vierailija
2/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että hajoo palasiksi!

maailma näyttää paljon valoisammalta kun on jotain ihanaa mitä ajatella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että hajoo palasiksi!

maailma näyttää paljon valoisammalta kun on jotain ihanaa mitä ajatella!

tosin me ei olla pantu, mutta haaveillaan siitä ja jo se pelkkä halu on aika kaiken nielevää. En tiedä miten menisi todellisuudessa, mutta sinun kokemuksesi kuulostaa lupaavalta!

saako kysyä, oletko tyytyväinen kroppaasi? Itsellä pieniä dilemmoja oman vartalon suhteen, pelkään etten kelpaakaan kun mies tuntuu niin ihailevan. No hän ei olekaan nähnyt mua ilman vaatteita! Itsellä kun ei ole mitään harhakuvitelmia miehen kropan suhteen, ei silti estä mua haluamasta ihan mielettömästi!

Vierailija
4/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kans hirivtti että kelpaanko (todella typerää edes ajatella noin) varsinkin kun mies kehui maasta taivaaseen ja muutenkin tuntu ajattelevan että olen täydellinen.

hän oli kyllä kuvista nähnyt minut alasti mutta eri asia se on sitten livenä :)

kaikki sujui aivan upeasti.enkä ajatellut omia virheitäni enää yhtään siinä vaiheessa kun vaatteet heitettiin pois!

tosiaan eka kerta oli sängyssä mutta mieskin sanoi että tuntui niinkuin olisi ennekin rakasteltu kun kaikki oli niin luonnollista ja helppoa.

IHANAA!! nyt seuraavaa kertaa odottamaan!

Vierailija
5/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin varattuja?

Miksi tapasitte hotellissa vaikka asutte samalla paikkakunnalla?

Vierailija
6/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asutaan eripuolilla suomea. siksi hotellissa.

Vierailija
7/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisiä olette?

Vierailija
8/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama salarakas, kun minunkin salarakas on toiselta puolen suomea ja tapasimme myös hotellissa pk-seudulla viime viikolla ;)

Vierailija
9/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että hajoo palasiksi! maailma näyttää paljon valoisammalta kun on jotain ihanaa mitä ajatella!

tosin me ei olla pantu, mutta haaveillaan siitä ja jo se pelkkä halu on aika kaiken nielevää. En tiedä miten menisi todellisuudessa, mutta sinun kokemuksesi kuulostaa lupaavalta! saako kysyä, oletko tyytyväinen kroppaasi? Itsellä pieniä dilemmoja oman vartalon suhteen, pelkään etten kelpaakaan kun mies tuntuu niin ihailevan. No hän ei olekaan nähnyt mua ilman vaatteita! Itsellä kun ei ole mitään harhakuvitelmia miehen kropan suhteen, ei silti estä mua haluamasta ihan mielettömästi!

Ja tälle kysyjälle vastaan minäkin. En ole tyytyväinen kroppaani, joskaan se nyt ei ihan hirveäkään ole. Oma mieheni ei ole koskaan kehunut, päinvastoin, haukkunut. :/ Mutta salarakkaani kehuu ja kehuu, hänen mielestään minulla on täydelliset tissit ja ihana peppu. :)

Kyllä se vaan niin on, että jos nainen on kiihkeä ja halukas, ja suht koht sinut oman kroppansa kanssa, miestä ei pienet epäkohdat haittaa. Jos hän vielä kovasti tykkää sinusta ja haluaa sinua, ei noilla epäkohdilla ole mitään merkitystä!

Kyllä se on vaan niiiiiiin ihanaa, että on mitä ajatella ja haluta, etenkin kun tietää, että se toinen haluaa myös yhtä paljon. :)

Kauankohan menee ennen kuin joku moralisoija ehtii tähän ketjuun? :)

Vierailija
10/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asutaan eripuolilla suomea. siksi hotellissa.

t. 10

Vierailija
11/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9!taitaa onneksi eri rakas olla :)

niin ja iät: vanhempi mies , nuorempi nainen

Vierailija
12/14 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset