Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä sinä fantasioit eniten?

Vierailija
27.03.2012 |

Tällainen yksikertainen asia rupesi tässä kesken ruuanlaiton mietityttämään. Millaisista asioista naiset yleisesti fantasioivat?

Jos joku nainen viitsii vastata niin listaapa vaikka top 3 -asiat. Kiitos!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä

Hyvä parisuhde

riittävä toimeentulo

Näistä tällä fantasioin!Jos,haluat jotain seksiin liittyvää,niin siihen en pysty,koska se "vaihde" on ollut pois päältä jo kolmisen vuotta!!

Ja vastakysymys:oletko ap mies??

Vierailija
2/38 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran seksipalstalla ollaan, joten:

mä fantasioin kiihkeästä seksistä erään tietyn, tutun miehen kanssa (varattuja molemmat, mutta molemminpuoleista kiinnostusta on).

Fantasioin myös web-cam seksistä kyseisen uroon kanssa. (ehdotti tätä aiemmin, mutta en uskaltautunut, nyt voisin ehkä suostuakin)

Kolmas fantasiani on hiukan roisimpi: fantasioin seksistä useamman miehen kanssa. En samaan aikaan, vaan peräkkäin, huolella.

Nämä fantasiat teille tarjosi

N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Siitä, että saisin useampaa miestä samaan aikaan. Tätä yleensä masturboidessani ajattelenkin, ja orkku tulee siinä vaiheessa kun kuvittelen, että joku työntää hieman "väkisin" ison kullinsa suuhuni (ja samaan aikaan molemmat reijät on täytetty). En oikeasti haluaisi kyllä tätä kokeilla, ainakaan siis tuota DP:tä.

2. Seksistä naisen kanssa. Tämän haluaisin elämäni aikana kokeakin.

3. Siitä, että tyydytän itseäni monen miehen katsellessa vierestä. Heillä alkaisi seistä "näytöstäni" katsellessa, siinä vieressä seisoisivat kullit pystyssä. ;)

Vierailija
4/38 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Naisesta

2. Kolmen tai neljän kimpasta

3. Ylipäätään siitä, että saisin tarpeeksi hyvää seksiä ja tarpeeksi usein. Työn alla...

Vierailija
5/38 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 20:43"]

opettamisesta, jonkun arabin tai mustan miehen panopukkina olemisesta ja siitä että kutsun pervon puliukon kotiini tekemään mulle mitä haluaa. nolottaa kyl vähän noi. :)

[/quote]

Minua saa tulla vapaasti  vanhemmat naiset opettamaan, itseltä löytyy ikää 17vuotta :)

Vierailija
6/38 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksistä ,seksiä toisen naisen kanssa haluaisin kokeilla ja raju pano itseäni vanhemman miehen kanssa oman ukon katsellessa vieressä

Vierailija
7/38 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaksi pojua. Tämä kysymyshän oli naisille enkä ole AP,M50+.

Vierailija
8/38 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 21:24"]

1Pakottamisesta, siitä ettei anneta vaihtoehtoja
2niin isosta et se sattus
3useammasta miehestä

[/quote]

kuinka iso tarvii olla että tekee kipeää

Vierailija
9/38 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 'kidnappais' mut ja panis mua aseella

Paksulla nahkavyöllä lyötäis mua pilluun

Sitoisin miehen, suukapulaks pikkuhousut ja panisin sitä just niinkun huvittaa

Vierailija
10/38 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin yhdestä tietystä miehestä, joka on tiettävästi vapaalla jalalla, mutta itse olen varattu enkä pettäjä. Toinen juttu on DP kahdella oikealla kullilla sitä haluaisin ihan oikeastikin kokeilla, mutta mieheni ei mihinkään kimppoihin suostu, tiedän sen. Siksi on tyydyttävä oma mies+dildo tuplaan.

Vierailija
11/38 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä fantasioin eniten siitä, että mieheni naisi minua pukeutuneena pelleksi. Ehkä vähän alkoholisoituneeksi ja limaiseksi, kourisi kömpelösti, "anna nasse-sedälle vähän pillua". Toinen mielessä pyörivä asia on vieras mies (tai tuttu, mutta kuitenkin vieras) ja kolmanneksi kunnon gangbang, vähintään viisi miestä, mielellään enemmän. Eka varmaankin toteutuu, jos mies pystyy vetämään roolinsa nauramatta ja pitämään vielä kalunkin pystyssä. Toinen saattaisi olla joskus tulevaisuudessa mahdollista, ehkä. Ja kolmas ei toteudu.

N32v

Vierailija
12/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Käyn mielessä kuvitteellisia eroottisia skenaarioita tuttujen miesten kanssa, mutta yleensä vain hetkistä juuri ennen seksiä tai jopa pelkästään flirttivaiheesta.

2) Fantasia, jossa olen superseksikäs, mutta höynäytettävissä oleva tyttö esim. kesätöissä, höyrysaunassa, ... Nämä fantasiat ovat hyvin rajuja, sisältävät ryhmäseksiä usean miehen kanssa puolipakolla.

3) Muistelen sinänsä arkisia, mutta minulle erittäin seksuaalisia hetkiä. Kun mies on vaikka tanssiessaan liikahtanut erityisen aistillisesti.

Vierailija
13/38 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saisin 2-3 miestä samaan aikaan!

2. Joku komea mies tulisi ja ottaisi minut yllättäen lenkipolulla!

3. Saisin pelkkää suihinottoa ja dildo tyydytystä!

N18v

Vierailija
14/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:18"]

1. Saisin 2-3 miestä samaan aikaan!

2. Joku komea mies tulisi ja ottaisi minut yllättäen lenkipolulla!

3. Saisin pelkkää suihinottoa ja dildo tyydytystä!

N18v

[/quote]

Missä käyt lenkillä ja monelta? ;)

M22

Vierailija
15/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet... Miten tissien väliin naiminen, tykkäättekö ?

Vierailija
16/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt ihan väärään paikkaan .. Sori

Vierailija
17/38 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma fantasia liitttyy masturbaatioon. Haluisin dildottaa itselleni orgasmin niin että kaksimiestä katsoo nautintioani samalla runkaten ja lopuksi molemmat laukeasivat - toinen minun paljaalle häpykummulle ja toinen pakaroiden väliin (minä persepystyssä vastaanottamassa soosit)

Vierailija
18/38 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettamisesta, jonkun arabin tai mustan miehen panopukkina olemisesta ja siitä että kutsun pervon puliukon kotiini tekemään mulle mitä haluaa. nolottaa kyl vähän noi. :)

Vierailija
19/38 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä...ois ihan kivaa tavata hänet vielä uudestaankin ja paremmin "sujua" alkuleikit kuin viimeks;D..Ihana mies,josta tykkään:),osaa kohdella naista

Vierailija
20/38 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1Pakottamisesta, siitä ettei anneta vaihtoehtoja

2niin isosta et se sattus

3useammasta miehestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä