G: Tykkäätkö tortilloista?
Lasten lempiruokaa on tortillat mut olenko ainut, joka ei voi sietää tortilloja? Syön salaatit, kasvikset, jauhelihat ja kanat mielellään lautaselta mut se mauton, nahkea taikinalätty ällöttää.
Kommentit (11)
ko. tuotetta:) Aukko sivistyksessä?
kunhan ne on riittävän kosteita täytteeltään ja tulisia maultaan. Sen sijaan semmoiset duuniruokalan ällökkeet joissa on lähinnä kuivía salaattikasviksia, kuivaa kanaa ja päällä vaan vähän salsaa ja smetanaa on yök pahoja.
mutta mä tykkään enemmän tacoista! Meillä ostetaan aina mulle tacokuoria ja miehelle tortillalättyjä.
En alkuun voinut sietää kun mieheeni tutustuin ja se teki noita mensikolaisia ruokia. Nykyään rakastan täytettyjä tortilloja :D
mutta mä tykkään enemmän tacoista! Meillä ostetaan aina mulle tacokuoria ja miehelle tortillalättyjä.
Nehän hajoaa käsiin. Mä en ole koskaan tajunnut tuota.
Miten ne tacot oikein pitäisi syödä? Nehän hajoaa käsiin. Mä en ole koskaan tajunnut tuota.
Pieniä haukkuja, aloitetaan alakulmasta. Eikä saa olla liikaa täytettä.
kunhan täytteissä on tarpeeksi potkua! Meillä lapsi syö aina sen tortillalätyn erikseen :D
Miten ne tacot oikein pitäisi syödä? Nehän hajoaa käsiin. Mä en ole koskaan tajunnut tuota.Pieniä haukkuja, aloitetaan alakulmasta. Eikä saa olla liikaa täytettä.
niitä vähän tummempia lättyjä, tykätään kaikki.
Hyviä ovat myös ne tomaattiset ja pinaattiset versiot.
Pitaleivistä tykätään myös.
samoin lapsesta. Riippu vähän mitä sisälle laittaa.