Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulotautisena taas pöhköilen...

17.11.2005 |

Minä täällä taas pöhköilen. Olen lukenut liiaksi alkuraskauden oireista ja vauvakuume on taas nousussa. Olen ihan vainoharhainen ja luulosairas vuoden jatkuneen B-projektin kanssa. Luoja yksin tietää, miten selviän tästä eteenpäin selväjärkisenä -ja Hänkään ei suostu kertomaan...

Viimeisen viikon olen joka aamu tuijotellut pikkuhousuja, mitä vuotoa on yön aikana tullut. Viikko sitten oli yhtenä aamuna pientä tuhruvuotoa, alkuviikosta oli jokin limaköntsä. Ja tutkiskelen itseäni muutenkin. Tissit on ihan varmaan kasvanut (mun mies ei kyllä huomaa mitään eroo...). Ja maha on kasvanut, kattokaa nyt, mitä raskausarpia! Vaaka kertoo, ettei paino ole noussut, joten olen ihan varmasti raskaana!

Ja hajuaisti on paljon herkempi. Juu. Nuuskin nenä pitkällä kaikkia mahdollisia hajuja. Vähemmästäkin hajuaisti herkistyy kun sitä KÄYTTÄÄ enemmän!

On päänsärkyä, vatsassa on kummia tuntemuksia (ilmakupla se varmaankin oikeasti on), väsymystä, päässä heittää (tarkoitan siis huimaamista, muusta viiraamisesta ei ollut nyt juttua...). Ja nälkä on ihan mahdoton. (Olen viimeaikoina yrittänyt vähentää syömistäni, joten onko ihmekään, että on nälkä! Ja jos töiden jälkeen unohtaa syödä välipalaa, niin illalla on takuulla nälkä)

Tänään vielä erehdyin lukemaan täältä kirjoituksen, että E-vitamiinilla ja Omega-3 -rasvahapoilla on ollut suotuisia vaikutuksia raskautumiseen. Minä alotin pari viikkoa sitten taas vitamiinipilleri+kalanmaksaöljytabletti-kuurin. Eli raskautuminen on taatusti tapahtunut.

Kuvittelen siis olevani 100% varmuudella raskaana. Menkkojen pitäis alkaa vasta aikasintaan viikon päästä. Sanokaa nyt tekin jotain! Eihän tässä vaiheessa kiertoa vielä VOI olla mitään oireita, vaikka raskaana olisikin?

Auttaako vauvakuumeeseen lämmin sipulimaito?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toi teksi ihan ku olisin itse sen kirjottanu.Mä oon ollu jo pitkään aivan yhtä luulotautinen joka kierrossa ja sit pettyny ku täti on kurvannu paikalle.Tissejä käyn peilaamassa ja ihmettelmässä joka päivä loppukierrossa ja on kaikki mahdolliset raskausoireet.Välillä alkaa jo tökkimään toi itsensä tutkailu.Ja sama juttu vessassa käydessä pitää jokakerta kattoo et minkälaiset limat on menossa.Onneksi en siis ole ainoa " höperö" tässä kuumeilussa.Mies ei varmaan jaksa enää vastailla mun tyhmiin kysymyksiin onko mun tissit jotenki erinäköset tai muuta vastaavaa.Mutta toivotan plussaonnea sulle!Mulla on vasta kp15 ja paha olo...raskaana TIETENKI!=) niin kauan ku täti toisin todistaa.

Vierailija
2/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan ihan oikeesti oleen sekoomispisteessä! Tänä aamuna pissalla käydessäni jäin analysoimaan pissan väriä. Että onko tummempaa kun yleensä. (Ihan varmaan oli. Kyllä oli pissa taatusti ihan tukossa kaikkia hormooneita!)

Pitäis varmaan alottaa joku uus harrastus, että sais jotain muuta mietittävää. Jotain sellasta, johon pitäis keskittyä ihan kybällä, ettei ajatukset missään vaiheessa pääsis harhaileen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... On se kyllä oikeesti rasittavaa, kun pitää itteään kyttäillä joka kuukausi. Sama homma myös mulla rintoja tutkin ja nännejä puristelen-joo kyllä vähän aralta tuntuu. Ja joku mulle joskus kerto että kun oli raskaana niin nännit muuttu tosi nopeesti ruskeiksi. Niin, lyökäähän hullulle vettä myllyyn. Nyt suurin piirtein suoraan hommailemasta peilin eteen tikkurilanvärikartan kanssa... ja pari päivää ennen menkkoja alkaa se housuihin kurkkiminen. Voi uskoa mikä pettymys on sitten kun ei olekaan raskaana. Täytyis oikeesti kehittää jotain muuta puuhaa kierron puolivälin jälkeiselle ajalle. No kylläpä sitten naurattaa kun oikeesti on raskaana ja mitään muutoksia ei välttämättä näykkään. Heh

Vierailija
4/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin on siis yhtä pöhköjä ku minä :)

Tänäänkin tuntui ulkona tuoksut nenään ihan eri tavalla (ehkäpä pakkasesta johtuen:)) ja tuli paha olo---> raskaana luonnollisesti! Vaikka tiedän aivan varmasti, että ko. raskausoireet alkaa vasta joskus viikolla 7 tai sen jälkeen! Näin oli myös edellisessä raskaudessa. Voin pahoin muutoinkin hyvin herkästi, mutta TÄMÄ, tämä on raskautta...

Vatsaa nipistelee ja rintoja pakottaa --> mmm-m, raskausoireitahan ne! Ei mitenkään niitä oireita, että täti tulee sovitusti viikonloppuna :). Raskausoireet alkoi ainakin aikaisemmin vasta sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa EI NIITÄ ENNEN... mutta, you know, jokainen raskaus on erilainen :)

Tänään sain päähäni, että vihlaisut yms. vatsassa on kiinnittymiskipuja :) Jep, jep, niitä ON olemassa. Sillä ei ole mitään merkitystä, etten sellaisia aiemmissa raskauksissa ole huomannut :)

Uusi päivä on aina uusi toivo, kunnes täti taas tulee. Ja sittenhän alkaa uusi kierto ja taas saa analysoida limojaan. Nyt tilasin jo ovistikut avuksi, voi alkaa analysoimaan niitä :)

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että muitakin " hulluja" on kuin minä :D Ukko pitää ihan sekopäänä ja itestäkin tuntuu välillä että ei ole ihan kaikki kotona... Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että meitä on muitakin.

Mulla on nyt menossa 28. päivä tätä kiertoa. Eli mä odottelen tätiä tulevaksi joko tänään tai viimeistään viikon sisällä. Ja mun pöhköilyt luonnollisesti lisääntyy päivä päivältä suorastaan räjähdysmäisesti!

Onneks saan hieman purettua tarmoani -tekeillä on villapaita kokoa 74 cm. Sukulaispojalle hieman joululahjaa... Ja samalla hieman käsille tekemistä ettei mässää koko aikaa ja ettei ihan koko aikaa puristele tissejä (onko arat, onko kasvanut, onko tummunut...)