****KESÄKUISTEN torstaiturinat*****
Täällä taas!
(.) Ei sitten mitään, ei menkkoja, mutta ei oireitakaan..... taitaa todellakin tulla joku ennätysmegakierto.
Ennen kuopuksen raskautta kiertoni oli aina päälle 40 päivää, eli jospa palataan niihin lukemiin?!
Kuopuksemme täyttää tänään 2v =) Iso tyttö jo ja vauvakuume sen kun kasvaa kasvamistaan, tytöt ovat jo niin isoja!
Mukavaa torstaita kaikille ja paljon plussasäteitä!!
Kommentit (11)
Eli tosi jännät päivät edessä eli mennään 29/30 ja mulla on ollut tosi tarkka toi 30pvän kierto. " oireita" on ollut jo koko viikon, selkä kipee, lämmöt koholla, hajuherkkyyttä, hirmuista väsymystä ja pahanolon tunnetta. Mutta monethan näistä voi tulla jo ajatuksen voimasta ja menkkoihin liittyy myös. Mut toivotaan!
Pillerit jätin pari kuukautta sitten pois ja esikoinen on nyt 11kk vanha.
Miehelle lupasin malttaa odottaa ens viikkoon jos ei menkkoja näy viikonloppuna...
Bongasin muuten eilen Jumbon Cittarista ovulaatiotestejä, raskaustestejä ja vaihdevuositestejä. Ne oli kaikki rfsu:n testejä ja ainakin sitä raskaustestiä on paljon parjattu näillä palstoilla. En ostanut mitään noista.
Ens viikolla voi jo vähän jännittää, sillä lyhyimmän kierron mukaan maanantaina pitäisi menkkojen alkaa ja mun kierto on joka kuukausi vaan lyhentynyt. Jos ei menkat ala ens viikolla, niin testaan varmaan joskus loppuviikosta. Saattahan se olla, että tästä kierrosta tulee megamaalisen piiiiitkä.
Ovulaatiota en ole mielestäni bongannut. Tosin kaksi viikkoa sitten tuli jotain outoa vaaleanpunaista limaa. Dpo vois olla nyt jotain 13 jos noista vaaleanpunaisista limoista lasketaan. Mutta enpäs jaksa spekuloida oireilla tai muillakaan, koska kuukautisissa ja raskaudessa oireet ovat niin samanlaisia.
Hyvillä fiiliksillä ollaan ja jalat tukevasti maanpinnalla.
T: Ona yk 2 ja kp 27/31-33
Päivä kerrallansa, ei ole taas vähään aikaan tuntunut kierto yhtä pitkältä. Odottavan aika on TODELLA pitkä.
Tänään olen taas pessimistisillä fiiliksillä liikkeellä. Uskon, että täti tulee viikonloppuna ja säästää minulta testaamisen vaivan. Selkäsärkykin on hävinnyt... olin varmaan vaan huonosti nukkunu.
Ona:Niistä cittarin testeistä kirjoittelit. Kesällä yhden kerran testasin niillä testeillä ja sain haamut, jotka eivät kyllä koskaan vahvistuneet, millään muullakaan testillä. Testit siis toimivat kyllä,mutta eivät ole mitään maailman herkimpiä. Eivät ne ainakaan ole hinnalla pilattuja...
Plussaonnea kaikille meille lopuille, toivottavasti viikonloppuna saadaan jo jokunen plussa kehiin :)
Iksu kp 27/28-35
Nimittäin täti kurvasi tänne tänä aamuna:( Eilen kyllä jo sen arvasin, mutta silti pidin toivoa yllä viimeiseen asti.
Fiilikset on huonot ja pahinta pettymystä olenkin yrittänyt purkaa siivoukseen. Ei kai tässä auta kuin jatkaa, neljäs yrityskierto pyörähtää nyt käyntiin. Meillä kyllä on sellainen pieni " ongelma" , että kun mulla tuo ovis osuu yleensä viikolle, niin aina ei tahdo millään löytyä virtaa pupuiluun. Yleensä nimittäin meidän työvuorot menee niin, että toinen tulee myöhään iltavuorosta ja toinen taas on jo siihen aikaan tosi väsynyt koska on mennyt aamuvuoroon 6:ksi.
Mutta minä siis siirryn seurailemaan heinäkuisten turinoita. Yritän pitää tädin täällä kynsin ja hampain, jotta teille muille puhaltaisivat oikein voimakkaat plussatuulet!
-Huua-tepe, kp 1/28-30, yk4
Kyllä mä jouluna aion masuani kasvatella....
tuolla jo esittelin itseäni ja nyt aloin katosa että mahtaisnko nyt kuulua niinkuin tähän pinoon....
jos tämä kesäkuinen siis tarkoittaa sitä, että mahdollinen la ois kesäkuussa?
(vai oonko aivan tyhmä...)
täällä kp 35/28-32, testi nega kp 33 aamuna, ehkä huomen aamulla teen uuden, vai pitäiskö odottaa......
oireita..niin, kaikki on aina kirjoittanut että rinnoisa pitäisi tu ntua joltain mutta eipä tunnu miltään...
väsyttää, mikä selittyisi ehkä syysväsymyksellä yms.
välillä huonoa oloa, mutta on ehkä tullu syötyäjotain sopimatonta tai liikaa tmv.
mutta suurin o tietysti se että eipäole näin pitkälle mennyt kierto ennen, ei pitäisi olla stressiäkään mikä pitkittäisi..mitäs muita syitä niitä nyt voisikaan olla?
oviksen bongasin 1.10...
ei auta kuin odottaa..vitsi vitsi..
Pahoittelut Duracelille tädin johdosta:(
).( Eipä ole vieläkään vuoto alkanut. Valkovuotoa edelleen lorahtelee, tänään on ollut kauhea päänsärky, paleltaa, vatsassa tuntunut muutaman kerran vihlaisuja. Vaikka noita oireita ei mitään älyttömästi ole, niin nyt on tullut jotenkin sellaset fiilikset, että olen melko varmaan raskaana, tuntuu vaan siltä:) Nyt kun sanoin tuon " ääneen" , niin ihan taatusti menkat alkaa ihan pika puoliin! Mutta, jos ei ala, niin lauantaina testaillaan.
bambiino kp 44/(38)?
Iltaa tai oikeammin yötä jo!
Mä täällä vieläkin kärvistelen ilman menkkoja!!! =)))) Siis aivan uskomatonta jos oon nyt RASKAANA ;D Mun Kp kun on ollut TODELLAKIN kellontarkka ja nyt Kp jo 28/26 tai oikeammin 25. Liityn lauantai testaajiin ja plussia on tilauksessa kaikille testaajille,eiks vaan!? Oireita sitten mua paleltaa, alaselkää juilii kummasti ja oiskos ne nivuset vai mitkä kipeät. Saas nähdä kuinka korkealta kajahdan alas,jos täti kurvaakin paikalle ;( Mut mä piiloilen nyt ainakin sitä =)
Pahoittelut teille tädin vieraiksi saaneet =( Onneksi teillä hyvä tsemppi jo seuraavaan kiertoon! Durasel mun esikko on 2v ja 3kk joten aika samoissa mennään täs ikäeron suhteen,jos oon nyt raskaana ja sinäkin masua kasvatat jouluna =D Onnea sinullekin yritykseen vielä!!
Nyt tämä väsynyt äiti kipittää nukkumaan,kun huomenna ois aaamuvuoro,plääh ei yhtään nappais mennä nyt töihin... Onneksi lauantai on vapaa,jolloin meinaan testata!
S@nde,aivan täpinöissään mahdollisesta onnenpotkusta,jota on jo yritetty 3/2005 asti.
Olen enemmänkin kirjoitellut tuonne 3-kuumeilijoiden pinoon mutta jos tännekkin mahtuisi niin tulen mukaan :)
Eli taustaa: Olen 28-vuotias hoitovapaalla oleva kotiäiti. Perheeseen kuuluu 2 lasta, syntyneen 2001 ja 2005 sekä 29-vuotias mies.
Tein tänä aamuna testin acon10:llä johon piirtyi haalea haamu! En uskalla vielä siirtyä tuonne odotuspuolelle joten jos voin täällä roikkua teidän muiden mukana niin olis kiva :)
Yritystä on ollut kesäkuusta asti ja nyt siis haamun testasin.
Ansku78 kp29/28 (tai rv 4+0)
enpä todellakaan tiedä ollaanko tässä kesäkuinen vai heinäkuinen vai mitä ihmettä... toisessa viestiketjussa " kuukautiset ja raskaana" löytyy mun ihmettelyä.... eli kp 13/28 testasin haalean plussan jonka terkkari vahvisti plussaksi. Ultraäänessä ei kuitenkaan näkynyt mitään - joten otettiin vielä veritesti joka sekin näytti positiivista. Nyt tässä siis ihmetellään missä vauva luuraa - onko sitä ollenkaan.
Haaleita haamuja ihmetelleenä voin kertoa että ainakin mulle kaikki ammattilaiset sano että haaleakin on plussa ja nykyisin testit on niin tarkkoja että niihin voi kyllä luottaa. Ja niin oli mullakin kun veritesti vahvisti todella haalean plussan.
Oliivi
vaikka eipä ole kirjoiteltavaa.. ;) Ei tätiä, ei oireita, ei kipuja. Joten.. plaah. :/ Toki kp on vasta niin vähän yli, että mitä vain voi tapahtua, mutta masua on kyllä särkenyt niin kovasti pari päivää, että taitaa täti vain kaivautua jostain syvemmältä kylään. :/
No, kohta lähdetään esikon kanssa mummolaan keski-suomeen syyslomailemaan, joten ei ehdi asiaa liiaksi pohtimaan. Saas vaan nähdä, millainen junamatka on tuon lakon takia. Voi olla, että menetetään perhelipun toinen paikka, jos on täysi juna, ja sylitysten istuminen voi olla sitten mielenosoituksen paikka.. ;)
Voikaa hyvin, ja kopatkaa nyt niitä plussia. *puhaltaa matkaan*
Naanuli kp34/ 30-33