Minkä ammatin näistä valitsisit? Nämä vain valittavissa:
- kätilö
- vakuutusvirkailija
- yläasteen ope
- kampaaja
Kommentit (53)
Ihan lomien takia ja kelpisi 40-50.000 euron vuosiansio suht lyhyillä työpäivillä
Noista olisin yläasteen opettaja, pitkin hampain.
No mitä sitten tekisit jos saiit vpaasti valita?
Jos aivan vapaasti saisin valita, niin olisin kirjailija.
No mitä sitten tekisit jos saiit vpaasti valita?
Jos aivan vapaasti saisin valita, niin olisin kirjailija.
(tällä hetkellä olen alakoulun opettajana).
mutta nyt sanoisin, että vakuutusvirkailija
Nykyisin olen yläkoulun kuraattori.
sit kampaaja, sit ope ja viimekseksi kätilö.
Kakkosena yläasteen ope.
Kampaajaa tai kätilöä minusta ei ikinä tulisi.
Vakuutusvirkailija tulee listan viimeisimpänä...
1. Kätilö
2. Kampaaja
3. Ylä-koulun ope
kampaaja tai ylä-koulun opekaan en välttämättä haluaisi.
Kampaajana niska-hartianseudun säryt + kaikki ihmeellisyydet
Opena murkkujen lällynlää jutut - kotoa käsin riittää kuunneltavaa. Siis ei kiitti 30 hengen luokalta...
Mieluusti jos saisin valita ihan mitä vaan niin medihelissä olisin tai ampparissa... Tai ns koirapoliisi :)
kätilö.
Mikä ihme jossain vakuutusvirkailijassa niin monia kiinnostaa, olisi ihan viimeisiä ammatteja joita yleensä maailmasta valitsisin, ehkä huora jäisi jälkeen tai perintätoimiston ihminen
Sosiaali-ja terveysalan ihmisenä en enää valitsisi toista kertaa hoitoalan työtä. Yläasteen (yläkoulun) opettajana en jaksaisi päivääkään ja kampaajaksi minusta ei olisi. En ymmärtäisi siitä hommasta mitään. Joten jäljelle jää vakuutusvirkailija. Kuulostaa tylsältä, eli nykyään sopisi minulle oikein hyvin.
Ehdottomasti kätilö, muita en voisi edes harkita tekeväni.
Yläkoulun ope. Tulen hyvin juttuun vähän isompien kakaroiden kanssa (pienet on rasittavia). Vakuutusyhtiössä olin aikoinaan töissä, kuivaa kuin mikä. Kätilö turhan rankkaa. Kampaaja taas on vähän sellainen pissisammatti.
mutta opiskelen aineenopettajaksi eli päädyn yläkouluun tai lukioon. toisaalta en voisi toimia kätilönä, sillä pelkään verta todella paljon.
Olen luova ja kätevä käsistäni. Nykyinen ammattini on liian kaukana sellaisesta.
Vaikka työllistyminen onkin epävarmaa. Jo nyt lähellä omaa työtäni.
eikö finskit enää tee lapsia vai otetaanko kätilöiden tilalle epäpäteviä eläinlääkäreitä?
ehkä vakuutusvirkailija jos pakko, mut kertoisin aina asiakkaille ettei tämä vakuutus OIKEASTI korvaa mitään.
vakuutusvirkailija on lahinna omaa duunia talla hetkella.
vakuutusvirkailija. En ole kiinnostunut ihmisten lisääntymisestä enkä lisääntymisen tulosten koulimisesta ihmisten tavoille. Muiden ihmisten karvat eivät myöskään innosta.