Tän laihdutusblogin täytyy olla valetta. EI TASAN PAINA TÄÄ TYTTÖ 92KG (KUVAT ON)! :-DDDD
http://ilonalesstohate.blogspot.com/
Olen lihavamman näköinen ja painan 20 kiloa vähemmän..Hmm. Huomionhakuisuutta?
Kommentit (69)
Mistä sä voit muka toisten painoa tuomita? Taisiis haloo totta kai toi voi painaa 90kg. Ei toi mitenkää pahasti läski oo mutta painoon liittyy monet tekijät.
Mammat eivät tajua,että lihas painaa enemmän kuin läski,ja että jokainen näyttää erilaiselta vaikka olisivat tasan samanpituisia ja painoisia,jokaisen kroppa on yksilöllinen.
Tuskin valehtelee. Hän voi hyvinkin painaa tuon verran, ruumiinrakenteesta näkee että hänellä on lihasmassaakin kehossa. 90 kiloa lihasta on ihan eri asia kun 90 kiloa läskiä.
Itse 158cm ja 70kg, vyötärö 65cm, lantio 85cm ja rinnanympärys 82cm. Urheilija olen eli aikalailla on lihasmassaa käsivarsissa ja jaloissa. Ei muakaan kukaan usko 70-kiloseks kun en mitoiltani oo mikään jättiläinen vaan ihan normaali enkä myöskään näytä lihavalta, ylipainoinen olen silti painoindeksin mukaan.
Mun mielestä on ihan uskottava tuo paino. Muhkeat tissit ja isot reidet. Pituutta kuitenkin 5 cm keskimääräistä pituutta enemmän. Varmaan tuolla läskin alla painaa lihaskin. Paino on aika yksilöllistä, toiset on kiinteämpiä samalla painolla, toisilla rasva kerääntyy edullisempiin paikkoihin.
Minkä pituinen ap on? Senttimetrit vaikuttaa pituus-paino-suhteeseen aika paljonkin. Ihan muutamatkin.
Jos ap on puolitoistametrinen laardikasa, niin ihan uskottavaa. Eli sulla ap paino on vain läskiä, tuolla tytöllä on rasvan alla lihasta, ja lisäksi rasva kertynyt edullisiin paikkoihin, kuten rintoihin. Niin yksinkertaista.
aina tänne tulee näitä "tää blogisti sano näin ja näin, se painaa muka tän verran vaikka näyttää tolta...EI VOI OLLA TOTTA!" miten te jaksatte :D
Ottamatta siihen enempää kantaa, olen niiiin kateellinen kirjoittajan vatsasta! eikä muutenkaan näyttänyt yhtään pahalta. mun BMI on tällä hetkellä n. 22,5 mutta vatsani EI ole noin nätti :( minun tapauksessa taas on niin päin, että saisin olla alipainoinen jotta vatsani olisi kaunis ja sopusuhtainen; kaikki ylimääräinen kerääntyy vain ja ainoastaan vatsamakkaroiksi!!
otinpa vertauskuvankin vatsasta, katsotaan jos kohta uskaltais linkittää sen tänne...:P
Moni saman pituinen ja painoinen ihminen näyttää ihan erilaiselta. Paino riippuu muustakin kehon koostumuksesta kuin pelkästä läskin määrästä. Ja jos on lihaksia, näyttää hoikemmalta kuin samanpainoinen "läski", ihan jo sen vuoksi, että yleensä lihaksikas ihminen on ryhdikkäämpi ja vatsa on automaattisesti "sisällä" kun on lihakset, mitkä pitää sen vatsan sisällä. Ja ihan esimerkkinä, anoppini on samanpituinen kuin minä, painaa 10 kiloa vähemmän ja näyttää paksummalta kuin minä.
olen tasan saman pituinen. Painan 20 kiloa vähemmän, mutta minulla on paljon isommat reidet. Ehkä aavistuksen litteämpi vatsa, sekä 10 numeroa pienemmät rinnat.
Kai tuon rinnat painavat sitten 20 kiloa, tai vaaka on rikki.