Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän laihdutusblogin täytyy olla valetta. EI TASAN PAINA TÄÄ TYTTÖ 92KG (KUVAT ON)! :-DDDD

Vierailija
26.03.2012 |

http://ilonalesstohate.blogspot.com/

Olen lihavamman näköinen ja painan 20 kiloa vähemmän..Hmm. Huomionhakuisuutta?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut näyttämään tosi hyvältä, kun nytkin näytät.

Kiitos kivasta kommentista. :)

Vierailija
42/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin olin suunnilleen tuon näköinen. Kerran lääkärikäynnillä (sairastan reumaa) lääkäri kirjoitti potilaskertomukseen, että "normaalipainoinen". Sit söin reilun vuoden verran kortisonia ja paino pomppasi reilusti yli sadan, NYT näytän kyllä läskiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 170/92 kun menin ensimmäiselle äitiysneuvolakäynnille. en ollut mitannut painoani moneen vuoteen enkä siis tiennyt tarkalleen paljon painan.

terkkari ei uskonut lukemaa, vaan kuljetti minut toiseen huoneeseen eri vaa'alle ja kun se näytti samaa niin oli ihan äimänä.

sanoi, että naurettavaa merkitä bmi:ksi 32 neuvolakorttiin, kun näytän n. 70-kiloiselta.

yläosat koolta s ja m sopivat (myös joustamatonta kangasta olevat :D) ja farkuissa pitää olla 40 tai tuumissa 30. olen siis päärynävartaloinen ja todella pitkäselkäinen.

vatsa litteä, peppu ja rinnat löytyy. olin täysin tyytyväinen vartalooni ja olin todellakin bikinikunnossa :D nyt lapsen saannin jälkeen alavatsa jäi vähän roikkuvaksi. näytän nyt lihavammalta vaikka painan enää 85 ;)

että on meitä painavia, muttei lihavia :D en tiiä sitten onko meillä läskien sairaudet ootettavissa vai ei :D

Vierailija
44/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja painan 2kg vähemmän. Olen myöskin isorintainen. Mutta mulla on todellakin eri kokoluokan maha ja huomattavasti isompi pyllykin. Ja kyllä musta näkee kauas, ett olen ylipainoinen

Vierailija
45/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattelet ton tytön kirjoittaman uusimmankin viestin jälkeen että hän valehtelee? Ja miksiköhän hän niin tekisi? :D itse uskon häntä vailla epäilystä. Kaikulle ei rasva keräänny mahaan.

Vierailija
46/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni samanpainoinen mutta 10 - 20 cm lyhyempi näyttää kammottavalle kasalle.

Vierailija
47/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa kuvattu paloina niin vaikea sanoa. Olen sentin pidempi ja painan 20 kg vähemmän, mutta noihin kuviin verrattuna en ole juurikaan pienempi kuin vatsasta ja rinnoista ja mulla on paljon enemmän lihasta. Pepusta kyllä paljastuu huonohko ryhti ja sitä kautta mahdollisesti tuo isompikin ylipaino. Selluliitti nyt ei kerro mitään, sitä on laihoillakin.

Vierailija
48/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pitkä ja lihaksikkaan oloinen. Eli kyllä tuolla pituudella voi aivan hyvin olla 90 kiloinen.

Vierailija
49/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pitkä ja lihaksikkaan oloinen. Eli kyllä tuolla pituudella voi aivan hyvin olla 90 kiloinen.

Vierailija
50/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisillään raskaanakin näytin vain siltä kuin lyhyemmät neljännellä tai viidennellä kuulla. Eli se vauvakin hävisi jotenkin sinne pituuteen :)

Ja vauva oli 54 cm ja 4,5 kg syntyessään eli reippaan kokoinen. Kukaan ei uskonut laskettua aikaani. Housuja lukuunottaamatta käytin tavallisia vatteitani loppuun asti.

Vierailija
51/69 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oln 168 pitkä ja painan 119kg

Ja ikinä ette uskois jos näkisitte mun jalat, sanoisitte, että valehtelen painoni tuplasti.

Jos näkisitte mun yläkropan väittäisitten mun olevan viimeisilläni raskaana, ja taas valehtelen painoni.

Vierailija
52/69 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://ilonalesstohate.blogspot.com/" alt="http://ilonalesstohate.blogspot.com/">http://ilonalesstohate.blogspot.com/</a&gt;

Olen lihavamman näköinen ja painan 20 kiloa vähemmän..Hmm. Huomionhakuisuutta?

Kuka perustaisi blogin muussa kuin huomion kerjuutarkoituksessa? Tai aloittaisi tällaisen keskustelun?

Olen saman pituinen ja painoinen kuin tuo Ilona, ja voin vakuuttaa, ettei pitkä ihminen näytä lihavalta noilla kiloilla. Lihavuus pikemminkin tuntuu, etenkin vatsaan kertyneenä.

Ehkä itse olet hädin tuskin puolitoistametrinen ja painosi on pelkkää laardia lihasmassan sijaan.

Vierailija
53/69 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm eli 3 cm lyhyempi kuin hän, ja painan 73 kg, eli mukamas 19 kg vähemmän. Olen isorintainen minäkin. Näytän KAKSINKERTAISELTA häneen verrattuna. Tuo ei kyllä selity rinnoilla. Ehkä hänellä on rikkinäinen vaaka?

Vierailija
54/69 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan lähes 80 kiloa ja pituutta on 162 cm, ja mulla on ehkä hieman kookkaampi vatsa. en pidä tota 92 kg mahdottomana koska kyllähän tolla tytöllä pituutta on. :o

Vierailija
55/69 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan lähes 80 kiloa ja pituutta on 162 cm, ja mulla on ehkä hieman kookkaampi vatsa. en pidä tota 92 kg mahdottomana koska kyllähän tolla tytöllä pituutta on. :o

Vierailija
56/69 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm/61kg useitai vuosia suht aktiivista urheilua harrastanut tyttö (lihaksia siis löytyy myös kiitettävästi) ja olen paljon suuremman näköinen.. *Kateellinen*

Vierailija
57/69 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm myös, 75 kiloisena näytin paljon läskimmältä, kuin bloggari.

Vierailija
58/69 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituutta ois 182cm niin sitten se 92kg paino olisi uskottavampi.

Vierailija
59/69 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että valehtelee. Itse 175cm, painoa 95kg, vaatekoko 40, omien kuvien perusteella luulis minunkin painavan sen 20kg vähemmän. Ikäni liikuntaa harrastanut, eli siellä pehmeyden alla on ihan oikeetakin tavaraa, ei läskiä :) mut kiva tietää et kohtalotovereita on! Mieluusti omankin vaa'an sais näyttämään vähemmän, vaikka varsinaisesta laihuudesta en haaveile. Tsemppiä tälle tytölle!

Vierailija
60/69 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lähes prikulleen samoilla mitoilla lähes prikulleen saman näköinen. Munkin painoa on aina ihmetelty, eikä taatusti kukaan uskoisi, että painan niin paljon kuin painan. Taitaa jotkut olla vähän katkeria, kun en voi hyväksyä sitä, että joillakin sitä painoa tuo juoku muukin kuin pelkkä läski.

Ihmisten ruumiinrakenteessa on hyvin suuria eroja. Jos on raskasrakenteinen ja lihaksikas, niin peruspaino on paljon suurempi kuin sirolla ihmisellä. Blogistin kuva vastaa ihan hyvin omaa ruumiinrakennettani silloin, kun kävin salilla ja olin samaan aikaan ylipainoinen, eli kiinteä ja lihaksikas mutta läskikerros päällä :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä