Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin raivona lapseni opettajalle!

Vierailija
26.03.2012 |

Sanokaa suoraan, onko kutosluokan opettajalta oikein toimittu sanoa ääneen 5-6 oppilaan koenumerot, nimenomaan vähän huonompien oppilaiden. Lapsen opettaja oli sanonut siis vain osan oppilaiden numeron koko luokalle, ja juuri näiden joiden koe meni huonosti.

Lapseni koenumeroa ei sanottu ääneen, (sai hyvän numeron), mutta silti olen NIIN raivona, mun mielestä tuo on todella törkeää ja ala-arvoista käytöstä.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun opettaja käyttäytyy noin. Jatkuvasti "nolaa" oppilaita, kysymyllä kysymyksen, ja kun vastaa väärin, heittää jotain näsäviisasta kommenttia.

Meinasin heti lapsen tultua koulusta ottaa puhelun opelle, mutta hillitsin itseni, koska olisin menettänyt malttini puhelimessa ihan täysin.

En kuitenkaan jätä asiaa tähän, soitanko opelle, laitanko viestiä, vai suoraan rehtorille?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppivatpahan paukapäät lukemaan seuraavalla kerralla kokeisiin!

Vierailija
62/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta että tällaista joku kehtaa puolustella toiminnan tarkoitus ollut vain ja ainoastaan nöyryyttää ja nolata :( miten joku kehtaa puolustella tällaista?

Aika vähän täällä on puolusteltu open toimia, vaan eriävät mielipiteet ovat johtuneet ap:n omasta hyökkäävyydestä opettajaa kohtaan! On aika kohtuutonta vaatia fiksua käytöstä koululta, jos ei itsekään pysty siihen! Se, että on eri mieltä ap:n tavasta toimia ei välttämättä tarkoita sitä, että pitää open toimia oikeina!

ihmiset purkaa tuntojaan,kiukkuaan jne,ja kyllä täällä pahempaakin kieltä käytetään joten miksei siihen kukaan tartu.Tän palstan ideahan on että täällä saa nimettömänä kiukutella,kuka milläkin tavalla.Uskon ap.n tyttären tarinan koska oma ope oli tuollainen kyykyttävä sadistinen koulukiusaaja.Opettajan ammatti vetää varmaan puoleensa juuri näitä vallanhimoisia hulluja.

mutta eikö ole oikeus ja kohtuus, että myös he saavat purkaa tuntojaan, jotka eivät ole samaa mieltä ap:n kanssa!???

PS. Tunnen paljon opettajia, eikä heistä kukaan ole vallanhimoinen hullu! Päinvastoin ihailen heidän sinnikkyyttään ja kärsivällisyyttään ymmärtämättömien vanhempien ristitulessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vain jäänyt vähän ei niin rimaa hipoen okl:n pääsykokeessa ulkopuolelle?

Vierailija
64/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta 2000-luvun toiminnalta ollenkaan. Suosittelen että soitat suoraan rehtorille.

Vierailija
65/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. luokan yhdellä koenumerolla on tai sillä kuka siitä tietää?

Vuoden päästä saattaa tällä mammalla olla vähän eri ongelmat, lapsi yläkoulussa ja sillee...

Vierailija
66/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta että tällaista joku kehtaa puolustella toiminnan tarkoitus ollut vain ja ainoastaan nöyryyttää ja nolata :( miten joku kehtaa puolustella tällaista?

Aika vähän täällä on puolusteltu open toimia, vaan eriävät mielipiteet ovat johtuneet ap:n omasta hyökkäävyydestä opettajaa kohtaan! On aika kohtuutonta vaatia fiksua käytöstä koululta, jos ei itsekään pysty siihen! Se, että on eri mieltä ap:n tavasta toimia ei välttämättä tarkoita sitä, että pitää open toimia oikeina!

ihmiset purkaa tuntojaan,kiukkuaan jne,ja kyllä täällä pahempaakin kieltä käytetään joten miksei siihen kukaan tartu.Tän palstan ideahan on että täällä saa nimettömänä kiukutella,kuka milläkin tavalla.Uskon ap.n tyttären tarinan koska oma ope oli tuollainen kyykyttävä sadistinen koulukiusaaja.Opettajan ammatti vetää varmaan puoleensa juuri näitä vallanhimoisia hulluja.

mutta eikö ole oikeus ja kohtuus, että myös he saavat purkaa tuntojaan, jotka eivät ole samaa mieltä ap:n kanssa!???

PS. Tunnen paljon opettajia, eikä heistä kukaan ole vallanhimoinen hullu! Päinvastoin ihailen heidän sinnikkyyttään ja kärsivällisyyttään ymmärtämättömien vanhempien ristitulessa!

vaan että tässä yhdessä ammattiryhmässä ei koskaan voi olla mätiä omenoita,aina oppilaat valehtelee tai muuten käyttäytyvät itse asiattomasti.Uskon ap:n lasta kokemuksen rintaäänellä vaikkei opettaja aikoinaan minua nöyryyttänytkään,mutta luokan ns.heikoimpia kyllä.

Vierailija
67/68 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä hermostuminen, ei tuota meuhkaamista muu voi selittää.

Tuliko Janica-Jessicalle paha mieli kun sai vitosen?

Vierailija
68/68 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yliopistolla meillä ainakin oli tenttitulokset ilmoitustaululla kaikkien nähtävillä. Eli ei yksityisyyttä siellä... Koulussa ei mielestäni saa nolata ketään missään tilanteessa, mikähän tuossa on motiivina.

Olen itse ollut sekä opiskelijana että opettajana korkeakoulussa, ja sekä opiskelu- että opetusaikoinani on arvosanat pitänyt merkitä opiskelijanumeron mukaan. Nimeä ei siis saa/ole saanut olla näkyvillä. Hylättyjen kohdalla ei saa olla edes opiskelijanumeroa, vaan pitää vain ilmoittaa, esim. että "Tenttiin osallistui 30 opiskelijaa, joista kaksi sai hylätyn arvosanan".

(Joissain välikokeissa taisi opiskeluaikanani olla tulokset nimellä, mutta silloin esillä oli vain yhden kokeen pistemäärä, ei esim. koko kurssin/tentin arvosana. Itse en tekisi edes näin.)