Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aviomiehesi n. 30-v., tumma, komea ja esimiesasemassa?

Vierailija
26.03.2012 |

Ja joko pääsi juuri töistä tai sitten jäi ylitöihin vielä tunniksi?

Meinaan hän on flirttaillut minulle tässä jo viikkoja ja tänään lankesin, oli kyllä namia ;)

Tosin hiukan häiritsee, että tiedän hänen olevan naimisissa, vissiin pari kakaraakin. Noh, välillä on kiva vähän seikkailla itse kunkin! Kai :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ihan perusduunari, muuten täsmäs. Ja sitä vanhat akat himoitsee :)

Vierailija
2/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tää ollu duunari, herkkujohtaja kylläkin ;) Pidä kiinni kuumasta duunaristas hei!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun lempileikuu :)

Juu ei tää ollu duunari, herkkujohtaja kylläkin ;) Pidä kiinni kuumasta duunaristas hei!

ap

Vierailija
4/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole lapsia mutta muuten täsmää. Tosin ei ole ilmoittanut ylitöistä mutta ei häntä kotonakaan näy. Ja tiedän että hän on varsin ihana. Ehkä on reilua että sinäkin sait nauttia tuosta täydellisyydestä jos sinulla itselläsi ei sellaista ole. :) Erityisestä tänään aamulla mieheni oli todella komea puvussa ja juuri muotoillulla parralla.

Vierailija
5/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun lempileikuu :)

ap

Hmm, en ole ihan varma... en tiedä, että halusiko hän vain tämän kerran. Tosin luulisi, että homma nyt jossain muodossa jatkuu, tuntuu kaipaavan piristystä arkeensa ja vaimo ei vissiin jaksa kiinnostaa (en yhtään tiedä millainen se on). tuntui kyllä ihanan erilaiselta hommailla työpaikalla, se oli kyllä mulle ihan eka kerta. Vieläkin tuntuu vatsanpohjassa, ihan tajuton fiilis :)

ap

Vierailija
6/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on tumma, komea ja kolmekymppinen. Ei ole esimiesasemassa vaan asiantuntija. Ja tulee normaalistikin lähempänä kuutta vasta kotiin töistä.

Olen kyllä miehelleni sanonut, että pieni flirtti ja jopa harmiton syrjähyppy voisi tehdä hänelle hyvää. Uskon, että tekisi minullekin. ;) Meillä on hyvä mutta kovin arkinen suhde ja kaksi lasta. Romanssi voisi antaa potkua elämään.

Kuulostaa siis ap kivalta sun juttusi, kevääseen kuuluvat kukat ja mehiläiset!

Vierailija
7/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joko pääsi juuri töistä tai sitten jäi ylitöihin vielä tunniksi?

Meinaan hän on flirttaillut minulle tässä jo viikkoja ja tänään lankesin, oli kyllä namia ;)

Tosin hiukan häiritsee, että tiedän hänen olevan naimisissa, vissiin pari kakaraakin. Noh, välillä on kiva vähän seikkailla itse kunkin! Kai :)

Siinähän seikkailet, ei se minulta ole pois. Seikkailen minkä kerkiän itsekin.

Parhaat kyydit kyllä saan kuitenkin kotosalla oman puolisoni kanssa.

En mä omista miestäni, eikä hän minua. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
8/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole lapsia mutta muuten täsmää. Tosin ei ole ilmoittanut ylitöistä mutta ei häntä kotonakaan näy. Ja tiedän että hän on varsin ihana. Ehkä on reilua että sinäkin sait nauttia tuosta täydellisyydestä jos sinulla itselläsi ei sellaista ole. :) Erityisestä tänään aamulla mieheni oli todella komea puvussa ja juuri muotoillulla parralla.

Siis itse asiassa en ole varma onko lapsia. Olen vaan jotenkin aina kuvitellut, kun puhuu "perheestä", olen jotenkin olettanut, että se sisältää myös lapsia, muuten varmaan puhuisi vain vaimostaan? Joten tuskinpa on sun miekkoses ;) Mutta juu, aion kyllä jatkossakin nauttia hänestä!

Vierailija
9/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on tumma, komea ja kolmekymppinen. Ei ole esimiesasemassa vaan asiantuntija. Ja tulee normaalistikin lähempänä kuutta vasta kotiin töistä.

Olen kyllä miehelleni sanonut, että pieni flirtti ja jopa harmiton syrjähyppy voisi tehdä hänelle hyvää. Uskon, että tekisi minullekin. ;) Meillä on hyvä mutta kovin arkinen suhde ja kaksi lasta. Romanssi voisi antaa potkua elämään.

Kuulostaa siis ap kivalta sun juttusi, kevääseen kuuluvat kukat ja mehiläiset!

En oikeastaan osaa edes tuntea huonoa omaatuntoa tästä, meillä oli niin kivaa ja taatusti piristi meitä kumpaakin ;) Ehkä jopa mutkan kautta vaimoakin!

ap

Vierailija
10/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni on siis oikein komea. Mutta vaalea. Aika outoa, eikö? En ole ikinä osannut kuvitellakaan, että päätyisin yhteen vaalean miehen kanssa. Enkä keksi ketään toista KOMEAA vaaleaa miestä kuin oman mieheni. Luonnonoikku?

Vierailija
11/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni on siis oikein komea. Mutta vaalea. Aika outoa, eikö? En ole ikinä osannut kuvitellakaan, että päätyisin yhteen vaalean miehen kanssa. Enkä keksi ketään toista KOMEAA vaaleaa miestä kuin oman mieheni. Luonnonoikku?

David Beckham, Brad Pitt? Ei kelpaa?

Vierailija
12/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckham, Brad Pitt? Ei kelpaa?

tietty makunsa kullakin. Mutta bratti on semmonen nisunaama, ei semmosta miehekästä komeutta. Beckham.. oudon näköinen jotenkin. JA googlen kuvahaulla yhdessä kuvassa ainoastaan siinä oli semmosta jotain viehättävän tyylistä kun miehisempää syvyyttä ulkonäköön oli saatu -tattadaa- tummilla hiuksilla!

Vierailija
13/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on komea ja tumma, alle kolmekymppinen muttei esimiesasemassa ;)

Vierailija
14/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kertoisi, että onkin juuri eronnut vaimostaan, koska vaimo löysi toisen, niin olisiko sen kanssa paneskelu vähemmän hehkeää?

Vierailija
15/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, että minkä värinen kravatti miehellä oli tänään töissä?

Vierailija
16/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuu kotiin ilmoittamaan tunnin ylitöistä. :)

A) Pomot ei tee ylitöitä, vaan ovat 24h:n palvelussuhteessa firmaansa

B) Taitaa kotona olla se oikea pomo, jos sille pitää raportoida yhdestäkin tunnista. =)

Vierailija
17/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D vittu mikä skloddi ja jatka sä luuseri haaveilua, siihen se jää

Vierailija
18/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin esimiehetkin tekee ylitöitä.

jos joutuu kotiin ilmoittamaan tunnin ylitöistä. :)

A) Pomot ei tee ylitöitä, vaan ovat 24h:n palvelussuhteessa firmaansa

B) Taitaa kotona olla se oikea pomo, jos sille pitää raportoida yhdestäkin tunnista. =)

Vierailija
19/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, että minkä värinen kravatti miehellä oli tänään töissä?

Vierailija
20/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuuden saat käymällä hiv-testissä.