Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa hyvää biletyspaikkaa noin 30-35 vuotiaille Helsingin yöstä. Itse jo ihan pihalla tarjonnasta:-)

Vierailija
17.11.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" asiantuntija" mutta König ja sitten jos jaksatte maalle asti mennä, niin tikkurilan hotellli vantaa (www.tulisuudelma.com)

Vierailija
2/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus jonottaa saa ja kauan, eikä ole sen arvoista. Menkää Kalleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa menoiltaa !

Vierailija
4/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34 ja viimeksi kävin Kallessa 2 vuotta sitten toteamassa että se on edelleen yhtä hirveä paikka kuin ennenkin. Enää en mene sinne ikinä.

Mutta kiinnostuneina lukisin täältä parempia vinkkejä, jos jollain olis...

Vierailija
5/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir Eino on suosittu, Teatteri jos jaksaa patsastella ja Kallessa on aina vakioporukka to ja la. Pe on hiljaista siellä. Jossain vaiheessa iltaa on Pataässä suosittu. Siellä käy välillä myös julkimoita. On karaokebaari Krunikassa ja siellä ei voi olla selvinpäin! oikeesti siellä pitää olla pikku koomassa muuten ei jaksa.

Vierailija
6/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään teiniporukkaa, musiikki on monipuolista, ei maksa sisälle ja porukka on mukavaa :)

Ainoa miinus on se, että paikka on todella suosittu (johtuen ylläolevista syistä ;D) joten esim. tanssilattialla on välillä aivan tuskaa kun ei meinaa mukaan mahtua. Ja tiskillä saa odotella omaa vuoroaan hetken aikaa.

Mutta jossei ryysis ahdista, niin todellakin suosittelen :)

Vierailija
7/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meette ihan bilettämään, niin Zetor tai Hamlet on ihan ykkösiä! Zetorissa soi suomipoppi, Hamussa sekailen trendi musa!

Vierailija
8/11 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen vaikka Storyvilleen jazzia kuuntelemaan...

Vierailija
9/11 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 34 ja viimeksi kävin Kallessa 2 vuotta sitten toteamassa että se on edelleen yhtä hirveä paikka kuin ennenkin. Enää en mene sinne ikinä.

Kiinnostavaa millainen "hirveä" se on joskus ollut? Osaakohan kukaan sanoa joka muistaisi noin kaukaa?

Vierailija
10/11 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin asiakkaiden kanssa Kalleen toissa vuonna ja sama päätös, en ikinä enää astu Kalleen sisään. 

Vierailija
11/11 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkin olen 35 ja kiinnostaisi paikat joissa mahdollisimman moni on tullut sisään isosiskon papereilla, mitkä olisi parhaat paikat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä