mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (6)
eilen 5 litraa hernekeittoa, joten sitä tänäänkin, lisäksi voisi leipoa sämpylöitä kun ei tarvii uhrata aikaa ruoanlaittoon.
Illalla lihapullakastiketta ja muusia
Viikonlopulta jäi paljon jämiä, ja tänään on lapsilla eri aikaan harrastukset, joten mitään perheen yhteistä päivällistä ei ehdi järjestää. Iltapala sitten koko porukalla.
Tarjolla ois seuraavia: makaronilaatikko, pizza, lihapiirakka, kinkkukiusaus. Salaattia ja raastetta.
Mulle ketoosiruokaa; lounaaksi meni munakasta ja pari palaa pekonia, parsakaalia, paistettu tomaatti, iso muki vettä.
Päivälliseksi ajattelin paistella silakoita mantelijauholeivityksellä. Siihen hapankaalia, salaattia, keitetty kananmuna ja töräys majoneesia kylkeen.
mulla on paketti naudan paistihjauhelihaa, mutten tiedä mitä siitä teen. Ei jaksa jauhiskeittoa, ei pullia/pihvejä, ei lootaa.... Taidan ostaa jotain ihan muuta kun menen kauppaan.
Vain minä söin sitä, lapset eivät (kuten ei eilenkään) joten ottivat leipää. Päivälliseksi tulee makaronia ja kebakkoja, niitä lapset syövät. Onneksi lauantaina uunilohi sentään meni lapsillekin alas, muuten tuntuu, ettei mitkään kotiruuat mene.
varmaan fetasalaatin.