Listataan hyviä kätilöitä !
Etunimi, sairaala !
Minä aloitan;
Kati,Nkl
Ihana !
Kommentit (16)
Juuri sellainen kuin kätilön mielestäni kuuluukin olla: jämäkkä ja luottamusta herättävä, piti ohjat käsissä ja jaksoi kannustaa, eikä lähtenyt mukaan minkäänlaiseen hötkyilyyni.
Hän oli tosi luomumyönteinen ja tarjosi mm. akupunktiota. Piti salin tunnelman rauhallisena vaikka touhu aikamoista rytäkkää olikin (n. tunti sairaalassa ennen syntymää.
Mutta Kätilöopistolla mun synnytyksessä oli Milena, todella hyvä tukija synnytyspelkoiselle.
Muistaakseni Sanna (?) Similä. Ihan paras!
Kaidi ja Siw.
Kummankin kanssa oli turvallinen olo synnyttää.
Salo
Symppis, rauhallinen, kuunteleva ja välittävä, auttavainen, asiantunteva :)
Kaikki ihan ok ammattilaisia, kun ei ole jäänyt mitään moitittavaa.
Kummassakin synnytyksessä olen noita useamman tavannut. Toisessa kerkisi olee vissiin 3-4 ja toisessakin useampi kätilö vuoronvaihtojen takia. Jossain vaiheessa ei kiinnostanut kipujen keskellä, vaikka salissa olisi ollut esittäytymässä maan kaikki kätilöt yhtä aikaa. Niin enpä ole ihan perillä edes lukumäärästä. :)
Niin varma ja ammattitaitoinen! Oli turvallinen olo synnyttää esikoinen.
Hanna. Aivan ihana, nuori ja osaava.
mutta mieleen jäi ekasta synnytyksestä Pia, kätilöopistolta. Oli niin kiva ja kannustava. Tokassa synnytyksessä oli ensin nuorempi vaaleatukkainen nainen, ja sitten aamulla tuli vanhempi nainen. Hänellä oli lyhyt tukka, en muista tarkkaan. Molemmat olivat kivoja, mutta erityisesti vanhemman naisen jotenkin äidillinen ote oli hienoa.
Olin itse niin kujalla ja kipeä, ja hän niin kannustavasti ja lempeästi suhtautui. Kiitos vaan kättärille!
Monta kätilöä.
Pelastivat henkeni.