Olen bloggari ja ihmettelen tämän palstan ilkeitä ihmisiä, lue naisia!
Jos mikä tahansa blogi on tänne linkitetty, niin voi olla varma, että kuraa sataa niskaan.
Ei ole pakko lukea ja äh niin kärsiä, mutta taidatte olla masokisteja??
Jotain koukuttavaa niissä haukutuissa blogeissa taitaa kuitenkin olla, kun aina vaan palaatte lukemaaan, te kateelliset narisijat!
Kommentit (48)
Minä ihmettelen myös miten kamalaa käytöstä täällä on ollut ja on koko ajan? Miten te voitte elää ja kasvattaa lapsianne tuolla tavalla? Haukutte kaikki suositut blogit, aloittelette ketjuja tyyliin "uskomatonta paskaa tuolla blogissa" , mutta silti pitää lukea ko. blogeja ja täällä haukkua ihan lyttyyn? Perättömiä huhuja, valheita ja muuta älytöntä tekstiä jokaisen katkeroituneen naisen suusta. Oletteko kotona samanlaisia? Haukutteko naapurin Irmaa ja hänen kotiaan tuohon tyyliin päin naamaa ?
Miten teidän lapset voi kun äiti äiti on mikä on?
Olen oikein säälinyt muutamaa bloggaajaa joita jatkuvasti haukutaan esim. kotiliesi ja KPE ? Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa? Oletteko ajatelleet näitä blogin pitäjiä jotka varmasti saavat huhua näistä ketjuista?
Terveisin Kotiliesi blogistin hyvä ystävä
[/quote]
Mitä tarkoitat kulissijutuilla? Kirjoittako joku blogiinsa ihan jotain muuta kuin mitä elämä oikeasti on?
[/quote]
Kulissijutuilla tarkoitan sitä, että kirjoitellaan pelkästään siitä miten ihanaa, nättiä ja kivaa on, vaikka kenenkään mielenmaisema ja elämä ei ole pelkkää naminamia. Toki jos pistää itsestään ja elämästään paljon tunnistettavia kuvia, ei ehkä haluakaan kirjoittaa kaikesta... Luen mieluummin kokonaisesta elämästä ja nimenomaan siitä ihmisen sisäisestä, en ulkoisesta maailmasta, kuten uusista sisustusromuista. Tuo lemppariblogini on juuri sellainen, kuviakin siellä kyllä on ja kirjoittajan nimen voi halutessaan ottaa selville.
Haluan tarkkaan profiloituneita juttuja. Enhän kaipaa sisustuslehtiinkään tai muotilehtiin juttuja romanikerjäläisistä, kesärenkaista, eturauhastulehduksista, päivähoitomaksuista, masennustilastoista tai esim. syylänhoidosta ja pulautuksista.
Älä ihmeessä lue sisustusblogeja, jos et ole kiinnostunut sisustuksesta. Elämähän siinä hukkaan menee.
Mitä tarkoitat kulissijutuilla? Kirjoittako joku blogiinsa ihan jotain muuta kuin mitä elämä oikeasti on?
Kulissijutuilla tarkoitan sitä, että kirjoitellaan pelkästään siitä miten ihanaa, nättiä ja kivaa on, vaikka kenenkään mielenmaisema ja elämä ei ole pelkkää naminamia. Toki jos pistää itsestään ja elämästään paljon tunnistettavia kuvia, ei ehkä haluakaan kirjoittaa kaikesta... Luen mieluummin kokonaisesta elämästä ja nimenomaan siitä ihmisen sisäisestä, en ulkoisesta maailmasta, kuten uusista sisustusromuista. Tuo lemppariblogini on juuri sellainen, kuviakin siellä kyllä on ja kirjoittajan nimen voi halutessaan ottaa selville.
joka oikein tytisee tyytyväisenä ja herkuttelee - toisistaan voimaa saaden - aina kun saa tölväistä muita. Heräävät aamulla käsiään hieroen: huippukyr*äily päivä tulossa! Jes, täältä tykitetään!
Osa on takuulla myös kypsymättömiä teinityttöjä ja -poikiakin.
Huh, miten ällöä se ryömivien fanien lauma. Voi oksetus sentään sitä ylistyslaulua blogistin kauneudesta ja ihanuudesta: ihanku jossain north koreassa..
En pysty enää menemään sinne ollenkaan ja syy on muiden kuin itse bloggarin!
Mutta en ymmärrä miksi sinua nakertaa, jos jotkut ihailevatkin bloggaria? Siis oikeasti, miten se on sinulta pois? Minusta tuo sinun reaktiosi kertoo sinusta enemmän kuin bloggaajasta ja hänen fanilaumastaan ;).
Kerran erehdyin tällä palstalla kehumaan erään blogistin miestä hyvännäköiseksi. Aloitukseen tuli sitten monenlaisia vastauksia. Hän oli lukenut viestini/ketjun ja linkitti sen blogiinsa. Sitten blogisti ja hänen kommentoijansa haukkuivat kilvan minua, kuinka olen lietsonut ihmisiä haukkumaan ym. ym. rumaa minusta, ihmisestä jota he eivät tunne. Viestini kuului siis, että "tällä blogistilla on hyvännäköinen mies". Tuli tosi kurja olo. Käsitykseni blogistista laski nollaan, enkä ole sitä blogia sen jälkeen lukenut. En kommentoi kenellekään mitään, enkä ikinä erehdy kehumaan ketään, en tosin haukkumaankaan. Ikäviä tyyppejä on siis blogisteissakin, ei vain lukijoissa, vaikka kaikki niin kiiltokuvamaiselta näyttääkin.
Säännöllisin väliajoin blogiani linkitetään täällä "mitä blogeja luet"-ketjuissa, ja liikennettä tulee aika paljonkin. Ihan alkuaikoina kakkaa tuli niskaan, mutta kun niitä kommentteja ei julkaise eikä niitä noteeraa muutenkaan mitenkään blogiteksteissä, ei niitä enää jonkin ajan päästä tule. Enkä tarkoita nyt kanssani erimieltä olevia kommentteja, vaan hyi vittu kun teillä on rumaa, kuinka tuolla voi asua ja pysyä järjissään-kommentteja.
Jos joku on julkisuudenkipeä, muttei tarpeeksi kiinnostava, että kelpaisi jollekin oikealle julkaisulle, hän perustaa blogin. Blogistit ovat mielestäni itsensäpaljastelijiin vertautuvia luusereita.
Tämä on tietenkin jyrkän henkilökohtainen mielipide. Koskaan en ole käynyt haukkumassa kenenkään blogia enkä aiokaan.
Olen oikein säälinyt muutamaa bloggaajaa joita jatkuvasti haukutaan esim. kotiliesi ja KPE ?
Terveisin Kotiliesi blogistin hyvä ystävä
Olen kanssasi aivan samaa mieltä, mutta tähän täytyy kommentoida, että Kotiliesi-blogisti on kyllä vuosien mittaan itsekin tuottanut hyvin kyseenalaista tekstiä blogiinsa muita ihmisiä koskien.
Minä olen yrittänyt löytää jonkun blogin, jota kiinnostaisi seurata, mutta kaikki ovat ihan tyhjänpäiväisiä. Sellaista omaannapaantuijottelua tai sitten älyllistä onanointia. Ei kiinnosta.
Minä olen yrittänyt löytää jonkun blogin, jota kiinnostaisi seurata, mutta kaikki ovat ihan tyhjänpäiväisiä. Sellaista omaannapaantuijottelua tai sitten älyllistä onanointia. Ei kiinnosta.
Jos joku on julkisuudenkipeä, muttei tarpeeksi kiinnostava, että kelpaisi jollekin oikealle julkaisulle, hän perustaa blogin. Blogistit ovat mielestäni itsensäpaljastelijiin vertautuvia luusereita. Tämä on tietenkin jyrkän henkilökohtainen mielipide. Koskaan en ole käynyt haukkumassa kenenkään blogia enkä aiokaan.
Suosituimmat, eli hyvät blogit ovat selkeästi profiloituneita eivätkä niinkään ole päiväkirjoja kuin tietyn alan ja aihealueen julkaisuja. Itseäni kiinnostaa sisustus ja pukeutuminen. On mukava lukea ja katsella juttuja, joissa tuotteet ja ideat ovat aidossa käytössä, oikealla ihmisellä. Samasta syystä lempilehteni on Kauniit kodit, jossa esitellään kokonaisia koteja eikä vain taiteellisia lehtipinoja ja vihreitä omenoita sohvapöydällä.
25
Ei kaikkia blogeja täälläkään haukuta, esim paskamutsin blogi on semmoinen, mistä en ole kenenkään kuullut sanovan ikinä mitään pahaa :)
Luen kiiltokuvablogeja samasta syystä kuin jotkut seuraavat tuksujen elämää. Eli tirkistelen sellaista, mikä kuvottaa minua. Kaikkein kuvottavin on All I Ever Wanted Is Here. Seuraan sitä päivittäin.
mutta en minä sitäkään jaksa aktiivisesti seurata. Olen tosin käynyt siellä monta kertaa, ja aina on joku mahtava sisustus-/ruoanlaittoidea antanut hyvät naurut. Mutta eksibitionisti hänkin on, eikä olisi hauska elleivät useimmat blogistit olisi yhtä överisti tekohienoja.
Kauniita kuvia, kaunis blogisti, tavallista maanläheistä elämää juuri sopivasti, ei yhtään liikaa.
25
Luen kiiltokuvablogeja samasta syystä kuin jotkut seuraavat tuksujen elämää. Eli tirkistelen sellaista, mikä kuvottaa minua. Kaikkein kuvottavin on All I Ever Wanted Is Here. Seuraan sitä päivittäin.
joskus jopa liiankin maanläheinen. Toisaalta se todellisuuden tulkinta ylittää materiaalisen todellisuuden rajat niin lennokkaasti, että maanläheisyydestäkin tulee korkealentoista olemisen analyysiä nykyajan ja siihen liittyvien naurettavien odotusten ja harhakuvien luonteesta.
Jos ihmiset eivät lukisi kiiltokuvablogeja, paskamutsi olisi vain paskamutsi. Mutta koska vertailukohtana ovat kiiltokuvablogit, paskamutsista tulee todellisuuden ääni ja moraalinen kompassi kaiken blogipaskan vellovassa suossa.
Tämä ei siis kuulu julkisuuteen, mutta oletteko tienneet että häntä on vainonnut yksi ja sama ihminen nyt reilun vuoden ja hän on joutunut tekemään rikosilmoituksen ko henkilöstä. Tiedän paljon sellaista mitä esimerkiksi sinä et tiedä. Oletko ajatellut sellaista asiaa, kun jatkuvasti bloggarit saa kuraa niskaan täytyy asioita joskus tuoda julkikin kuinka ne todellisuudessa on?
Oletteko miettineet sitä mahdollisuutta, että blogisti saattaa jopa kärsiä tästä paskan jauhamisesta? On päivänselvä asia jos blogeihin kirjoitetaan "hyi vittu sä oot sitä ja sun kotis on ihan paska" jatkuvasti on se blogistinkin kerrotttava julki, muutenhan tuo jauhaminen ei koskaan lopu? Olen nähnyt monia kommentteja jotka eivät kestä päivänvaloa, on uhkauksia ja aivan älytöntä tekstiä. Kyllä ne bloggaritkin on ihan ihmisiä ja oikeus tuohtua asioista silloin kun mennään liian pitkälle esim. nyt polliisi tutkintaan johtavaa häirintää.
Bloggarin ystävä
Itse olen saanut täältä mukavia lukijoita. Ei kaikki inhottavia ole ja kyllä pitää vähän olla paksu nahka jos meinaa blogia raapustella.