Olen bloggari ja ihmettelen tämän palstan ilkeitä ihmisiä, lue naisia!
Jos mikä tahansa blogi on tänne linkitetty, niin voi olla varma, että kuraa sataa niskaan.
Ei ole pakko lukea ja äh niin kärsiä, mutta taidatte olla masokisteja??
Jotain koukuttavaa niissä haukutuissa blogeissa taitaa kuitenkin olla, kun aina vaan palaatte lukemaaan, te kateelliset narisijat!
Kommentit (48)
Luulenpa että täällä ilkeilyä harrastaa suht pieni, ehkä vähän vajaakehittynyt joukko. Turha pahoittaa mieltään moisista! Toki suoranaiset solvaukset ja törkeydet kannattaa ilmiantaa ylläpidolle.
Jännä miten minusta tylsät blogit ovat juuri niitä suosittuja! Katselu on kuin jotain glooriaa selaisi, juttuja ei viitsi edes lukea kun asiaa ei ole puolta sanaa. Kaikki toistensa kanssa samasta muotista... en voi ymmärtää. Toisaalta ei minulla ole myöskään mitään tarvetta haukkua mitään tai ketään - paitsi se nyt on sanottava, että on mielestäni väärin lapsia kohtaan pistää näiden pärstät blogiinsa.
Itse luen mieluummin vähän aidompia, henkilökohtaisempia blogeja, en kulissijuttuja. Lempparini on tosin pitänyt hiljaiseloa jo pitkään ja toinen suosikki pisti bloginsa salasanan taa, plääh!
Mitä tarkoitat kulissijutuilla? Kirjoittako joku blogiinsa ihan jotain muuta kuin mitä elämä oikeasti on?
Itse pidän kovasti käsityöblogeista ja sellaisista jotka rönsyilevät sinne ja tänne. Kivoja kuvia ja hassuja tekstejä. Yleensä nuo blogit jotka ovat vähemmän tunnettuja ovat parempia kuin taas hyvinkin suositut. Löytyy enemmän persoonallisuutta ja omia juttuja.
Jos pidätte jostain blogista, niin tällä palstalla ei kannata mainita siitä.
Jos pidätte jostain blogista, niin tällä palstalla ei kannata mainita siitä.
Olen blogien lukija ja olen samaa mieltä bloggarin kanssa. Luen muutamaa ihanaa ja tosi taidolla tehtyä blogia, jotka eivät ole vielä kaikkein suositumpia, enkä halua, että nekin vielä suljetaan kun joku alkaa niitä täällä haukkua. Joten jos näen hyvän blogin, en ainakaan linkkaa tänne. Moni hyvä blogi mennyt salasanan alle haukkujien takia. :(
Kaikkien blogien linkittäminen voisi olla kiellettyä, ihan kaikki. Tämä palsta velloo oikein täynnä niitä jotka haluavat vain haukkua bloggareita. Kielenkäyttökin on aika kamalaa. Tämä on asia joka pitäisi valvojienkin ottaa vakavasti. Muutama blogi (suosittuja ja vähemmän suosittuja) on menossa salasanan taakse juuri näiden takia.
olen käynyt tsekkaamassa useammankin täällä mainitun blogin, mutta tylsiähän ne ovat kaikki.
Eli luulen, että blogeja linkkaavat lähinnä blogistit itse siinä toivossa että saisivat edes jonkun käymään.
on taas omaa egoaan nostattamassa? Kateelliset narisijat ovat kuule kaukana mitä sun blogin tasoon tulee, hohhoijaa...
Jos mikä tahansa blogi on tänne linkitetty, niin voi olla varma, että kuraa sataa niskaan.
Ei ole pakko lukea ja äh niin kärsiä, mutta taidatte olla masokisteja??
Jotain koukuttavaa niissä haukutuissa blogeissa taitaa kuitenkin olla, kun aina vaan palaatte lukemaaan, te kateelliset narisijat!
Enhän kaipaa sisustuslehtiinkään tai muotilehtiin juttuja romanikerjäläisistä, kesärenkaista, eturauhastulehduksista, päivähoitomaksuista, masennustilastoista tai esim. syylänhoidosta ja pulautuksista.
Älä ihmeessä lue sisustusblogeja, jos et ole kiinnostunut sisustuksesta. Elämähän siinä hukkaan menee.
Näin!
en ole ikinä lukenut yhtäkään blogia, en pitkään edes tiennyt mikä on blogi ja mikä sen idea on, heh. Joten en myöskään niitä hauku, kun ei ole kokemusta.
Eli mä olen kiva!
en ole ikinä lukenut yhtäkään blogia, en pitkään edes tiennyt mikä on blogi ja mikä sen idea on, heh. Joten en myöskään niitä hauku, kun ei ole kokemusta.
Eli mä olen kiva!
että sun blogis ja ne jutut ei kaikkia miellytä? ja että palaute ei aina ole positiivista. kivahan se tietysti olis, et kaikki kehuis ja tykkäis. älä bloggaa, jos et kestä kritiikkiä.
Niinhän tällä palstalla kuuluu tehdä. haukutaan haukkumisen ilosta ;) ap
perusteella sä, ap, sovit tänne kuin nyrkki silmään!
Minä en poista kommentteja.
Kyse on siitä, että vain tällä palstalla kovin mollataan, mutta silti, huom! silti aina vaan palataan takaisin lukemaan.
Eihän sitä tarvitse tulla jos ei miellytä.
ap
että sun blogis ja ne jutut ei kaikkia miellytä? ja että palaute ei aina ole positiivista. kivahan se tietysti olis, et kaikki kehuis ja tykkäis. älä bloggaa, jos et kestä kritiikkiä.
että negatiivista palautetta on helpompi jättää kuin positiivista. Kyllä mä lempiblogejani kommentoin useinkin, mutta satunnaisiin saatan jättää neg. palautetta paljon helpommin.
Huh, miten ällöä se ryömivien fanien lauma. Voi oksetus sentään sitä ylistyslaulua blogistin kauneudesta ja ihanuudesta: ihanku jossain north koreassa..
En pysty enää menemään sinne ollenkaan ja syy on muiden kuin itse bloggarin!
ole huomannut. Minun blogini on useasti tänne linkitetty, itse muutaman kerran ja ikinä ei ole pahaa sanaa kukaan sanonut. Ei pidä yleistää siis :)
Huh, miten ällöä se ryömivien fanien lauma. Voi oksetus sentään sitä ylistyslaulua blogistin kauneudesta ja ihanuudesta: ihanku jossain north koreassa..
En pysty enää menemään sinne ollenkaan ja syy on muiden kuin itse bloggarin!
Luulenpa että täällä ilkeilyä harrastaa suht pieni, ehkä vähän vajaakehittynyt joukko. Turha pahoittaa mieltään moisista! Toki suoranaiset solvaukset ja törkeydet kannattaa ilmiantaa ylläpidolle.
Jännä miten minusta tylsät blogit ovat juuri niitä suosittuja! Katselu on kuin jotain glooriaa selaisi, juttuja ei viitsi edes lukea kun asiaa ei ole puolta sanaa. Kaikki toistensa kanssa samasta muotista... en voi ymmärtää. Toisaalta ei minulla ole myöskään mitään tarvetta haukkua mitään tai ketään - paitsi se nyt on sanottava, että on mielestäni väärin lapsia kohtaan pistää näiden pärstät blogiinsa.
Itse luen mieluummin vähän aidompia, henkilökohtaisempia blogeja, en kulissijuttuja. Lempparini on tosin pitänyt hiljaiseloa jo pitkään ja toinen suosikki pisti bloginsa salasanan taa, plääh!
Tietääkö kukaan muuten mitään kivoja kirppis/astiaaiheisia blogeja? Niitä lukisin mielelläni. Useimmat kirppislöytö-blogit ovat vähän tyhmiä, jos blokkari ei kerro löytöjensä hintaa...