Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minipoppoo kirppis, miten kauppa käynyt?

Vierailija
26.03.2012 |

Olis tarkotus mennä myymään pojan pieneksi jääneitä vaatteita, mutta meneekö tuolla vaatteet hyvin kaupaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehjät ja siistit, tahrattomat, reiättömät 2000-luvun vaatteet.

Vierailija
2/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli hyvää myytävää ja sai kunnon tilin. Itse en ole myynyt siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vois pyytää esim Pop:n, Metsolan ja Villervallan pitkähihaisista paidoista?

Entäs Lindex ja Kappahlin paidat?

Rukan sadevaatteista?

Vaatteet hyväkuntoisia ja kokoa 110-116cm.

Vierailija
4/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käytettyjen kohdalla ei ole väliä onko merkkivaate vai Lindexin perusvaate. Laita halpa hinta, esim. minä en koskaan ostaisi pitkähihaista paitaa yli 4 euron. Saisi olla upea, että maksaisin enemmän kuin 2,5 euroa.

Vierailija
5/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kirpparille ei kannata mennä tienaamaan. :)

Minipoppoossa ei saa myydä yli 5 v vanhoja vaatteita. Joku tässä ketjussa sanoi, että myy 2000-luvun kudetta, vanhempia rättejä pitääkin hakea jo museosta.:)

Vierailija
6/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa mennä kipuraja 2 eurossa, sen enempää en maksa mistään perusvaatteesta kirpparilla, ellei sitten ole joku aivan käsittämättömän upea kappale kyseessä. Käytetty on kuitenkin aina käytetty, ja uusiakin saa parhaimmillaan 2-4 eurolla. Ja mieluummin ostan uuden merkittömän kuin käytetyn merkkivaatteen samalla rahalla.

Vierailija
7/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vois pyytää esim Pop:n, Metsolan ja Villervallan pitkähihaisista paidoista?

Entäs Lindex ja Kappahlin paidat?

Rukan sadevaatteista?

Vaatteet hyväkuntoisia ja kokoa 110-116cm.

sanoisin että ekoille 5e/kol, tokille 2e/kpl ja sadevaatteet jos priimoja niin 5e/kpl, noilla hinnoilla ei tarvi kotiin kantaa. Jos 'tiliä' haluu tehdä niin sit fb-kirppikselle tai huutikseen, mulla on tavoitteena tyhjentää kaapit eikä marinoida pieniä vaatteita ;)

Vierailija
8/8 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kirpparille ei kannata mennä tienaamaan. :)

Minipoppoossa ei saa myydä yli 5 v vanhoja vaatteita. Joku tässä ketjussa sanoi, että myy 2000-luvun kudetta, vanhempia rättejä pitääkin hakea jo museosta.:)

kuoriaisen syömiä pukluisia äp-bodyja ja vaatteita vuodelta kivi ja miekka. tilille otettavat vaatteet tarkistetaan, pöytiin meneviä ei tietenkään.

Voin muuten vannoa, että esim meidän Nextin fleeceä vuodelta 2002 et tunnistaisi niin vanhaksi vaatteeksi ;) tietysti äp-kuosit sun muut tunnistaa, mutta monilla merkeillä tyyli on ollut aika sama todellakin vuosia... tosin olen myynyt siellä myös 40v vanhoja vaatteita ;) kaupaksi ovat menneet.

Parasta on ollut kun siellä on ollut esikoiseni vaatteita myynnissä (olen tunnistanut merkinnöistä) siis sellaisia jotka olen laittanut kiertoon joskus 2001 :D