Minipoppoo kirppis, miten kauppa käynyt?
Olis tarkotus mennä myymään pojan pieneksi jääneitä vaatteita, mutta meneekö tuolla vaatteet hyvin kaupaksi?
Kommentit (8)
Ystävälläni oli hyvää myytävää ja sai kunnon tilin. Itse en ole myynyt siellä.
Paljonko vois pyytää esim Pop:n, Metsolan ja Villervallan pitkähihaisista paidoista?
Entäs Lindex ja Kappahlin paidat?
Rukan sadevaatteista?
Vaatteet hyväkuntoisia ja kokoa 110-116cm.
Minusta käytettyjen kohdalla ei ole väliä onko merkkivaate vai Lindexin perusvaate. Laita halpa hinta, esim. minä en koskaan ostaisi pitkähihaista paitaa yli 4 euron. Saisi olla upea, että maksaisin enemmän kuin 2,5 euroa.
minusta kirpparille ei kannata mennä tienaamaan. :)
Minipoppoossa ei saa myydä yli 5 v vanhoja vaatteita. Joku tässä ketjussa sanoi, että myy 2000-luvun kudetta, vanhempia rättejä pitääkin hakea jo museosta.:)
Mulla alkaa mennä kipuraja 2 eurossa, sen enempää en maksa mistään perusvaatteesta kirpparilla, ellei sitten ole joku aivan käsittämättömän upea kappale kyseessä. Käytetty on kuitenkin aina käytetty, ja uusiakin saa parhaimmillaan 2-4 eurolla. Ja mieluummin ostan uuden merkittömän kuin käytetyn merkkivaatteen samalla rahalla.
Paljonko vois pyytää esim Pop:n, Metsolan ja Villervallan pitkähihaisista paidoista?
Entäs Lindex ja Kappahlin paidat?
Rukan sadevaatteista?
Vaatteet hyväkuntoisia ja kokoa 110-116cm.
sanoisin että ekoille 5e/kol, tokille 2e/kpl ja sadevaatteet jos priimoja niin 5e/kpl, noilla hinnoilla ei tarvi kotiin kantaa. Jos 'tiliä' haluu tehdä niin sit fb-kirppikselle tai huutikseen, mulla on tavoitteena tyhjentää kaapit eikä marinoida pieniä vaatteita ;)
minusta kirpparille ei kannata mennä tienaamaan. :)
Minipoppoossa ei saa myydä yli 5 v vanhoja vaatteita. Joku tässä ketjussa sanoi, että myy 2000-luvun kudetta, vanhempia rättejä pitääkin hakea jo museosta.:)
kuoriaisen syömiä pukluisia äp-bodyja ja vaatteita vuodelta kivi ja miekka. tilille otettavat vaatteet tarkistetaan, pöytiin meneviä ei tietenkään.
Voin muuten vannoa, että esim meidän Nextin fleeceä vuodelta 2002 et tunnistaisi niin vanhaksi vaatteeksi ;) tietysti äp-kuosit sun muut tunnistaa, mutta monilla merkeillä tyyli on ollut aika sama todellakin vuosia... tosin olen myynyt siellä myös 40v vanhoja vaatteita ;) kaupaksi ovat menneet.
Parasta on ollut kun siellä on ollut esikoiseni vaatteita myynnissä (olen tunnistanut merkinnöistä) siis sellaisia jotka olen laittanut kiertoon joskus 2001 :D
ehjät ja siistit, tahrattomat, reiättömät 2000-luvun vaatteet.