Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö omat arvosi, niin että pystyt ne luettelemaan jos kysytään?

Vierailija
26.03.2012 |

Minä en, tai no jotain ympäripyöreetä pystyn sanomaan että perhe on tärkee tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki ne näkyvät toiminnassani ja valinnoissani.

Vierailija
2/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen tasapaino on kaikkein tärkeintä, koska siitä riippuu kaikki muu elämässä. Lisäksi arvostan fyysistä toimintakykyä, omaa rauhaa ja mahdollisuutta itsenäisiin ratkaisuihin sekä elämän henkistä ulottuvuutta.

Näistä johdan sitten käytännön ratkaisut niin työ- kuin perhe-elämässäkin. Esimerkiksi vanhemmuus on minulle henkisyyden yksi ilmenemismuoto: vanhempana välitän eteenpäin rakkautta ja muuta omaksumaani henkistä pääomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva tietää omia arvojaan

Vierailija
4/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just semmosta pinnallista höpinää "mä ja mun arvot". Jengi, joka luettelee näitä arvolistojaan elää usein juuri päin vastoin. Sanovat, että perhe ja luonto tärkeimmät ja sitten painavat pitkää päivää epäeettisessä duunissaan tienaamassa rahaa ja suhaavat katumaasturilla mökille nauttimaan luonnosta. Mutta raha heille ei ole tietenkään tärkeintä, vaan perhe ja luonto ;)

Ja "mulla ja mun miehellä on niin samanlainen arvomaailma" no just! Näitäkin on nähty ja 100% tapauksista on sellaisia, että mies on nyhverö joka peesaa naisen juttuja. Oikeesti mies haluis jotain omaakin ja siksi sillä pukkaa hermoromahduksen ja masennuksen oireita siellä yhteisen arvomaailman talossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi