Sisunaiset 26.3.
Huomenia! Kylläpä tuntui aikaiselta, kun oli kello soimassa ennen puolta viitta vanhaa aikaa.
Tosi kiva, horsmankukka, kun olet taas aktivoitunut. Ja onnittelut miinuksista! Eikös sultakin lähtenyt melkein kilo viimeksi?
Ja Leidi: Toivottavasti olet jo ihan tällä viikolla taas täysillä meidän mukana. Aika hiljaista täällä muuten on.
Mä pääsin näköjään tänä aamuna normaalipainon puolelle. Eli kilon verran miinusta, ja lukema 72 kg (bmi 24,9). Je vyötäröltäkin on lähtenyt kolme senttiä siihen verrattuna, mitä muutama viikko sitten mittasin. Onpa aika kivaa. Enää kilo tähän meidän pinon välitavoitteeseen.
Eilen kävin n. 5 km kävelylenkillä, tosin kahteen eri otteeseen. Ja aina oli 1-2 lasta mukana. Eskarilainen kävelee onneksi jo lyhyet matkan, ainakin pari kilometria, samaa vauhtia kuin minä. Ensi viikonloppuna sitten toivottavasti pääsen itsekseni, niin voin hölkätä osan matkaa.
Toivottavasti en ole koko (alku)viikon ainoa kirjoittelija. =)
Kommentit (7)
Hellurei.
Tässä taas yhteenvetoa.
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94.8 kg, 83.7 kg, ( 62 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, -7.7 kg, 3.4 kg, 8 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 31.6 , 1.66 m
Körömölli
90.2 kg, 83.2 kg, ( 68 kg), 86.3 kg, 0.0 kg, -3.9 kg, 3.1 kg, 8 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 31.7 , 1.65 m
Minlee
91.2 kg, 87.8 kg, ( 75 kg), 90.2 kg, 0.0 kg, -1 kg, 2.4 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.5 , 1.78 m
Leidi
91.5 kg, 88.1 kg, ( 75 kg), 91.5 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.4 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 30.6 , 1.73 m
Horsmankukka
75.7 kg, 71.8 kg, ( 57 kg), 72.3 kg, -0.8 kg, -3.4 kg, 0.5 kg, 3 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 27.5 , 1.62 m
Pihlajanmarja088
75 kg, 71.5 kg, ( 66 kg), 72 kg, -1.0 kg, -3 kg, 0.5 kg, 2 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.9 , 1.70 m
Fivesome
87.2 kg, 71.2 kg, ( 60 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -12.8 kg, 3.2 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 27.3 , 1.65 m
Katiié
75.1 kg, 71.6 kg, ( 69 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 25.7 , 1.70 m
nani76
103 kg, 92.9 kg, ( 60 kg), 95.8 kg, 0.0 kg, -7.2 kg, 2.9 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 37.4 , 1.60 m
05/2010
78.8 kg, 75.6 kg, ( 70 kg), 78.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.2 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.9 , 1.65 m
Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 29.4) välitavoitetta
1. sija =>… 2 …vkoa:.. Pihlajanmarja088
2. sija =>… 3 …vkoa:.. Horsmankukka
3. sija =>… 8 …vkoa:.. Allakka-
4. sija =>… 8 …vkoa:.. Körömölli
5. sija =>… 9 …vkoa:.. Minlee
6. sija =>… 9 …vkoa:.. Leidi
7. sija =>… 9 …vkoa:.. Fivesome
8. sija =>… 9 …vkoa:.. katiié
9. sija =>… 9 …vkoa:.. nani76
10. sija =>… 9 …vkoa:.. 05/2010
Laihduttajia: 10
Painon muutos : - 1.8 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 25.4 kg
Viime viikko oli niin stressaavaa ja kiireistä, kun töiden lisäks piti jättää yks koulutehtävä ni minähän panikoin sen tehtävän kans sit kaiket illat enkä käyny edes täällä..
Enkä sen koommin katsonut mitä syön, liikuntaa tuli vähän, mutta hyvin vähän!
Tää viikko sujunut nyt taas paremmin, tosin liikunta edelleen vähäistä, mutta kalorit kurissa kumminkin!
Pihlis:Hurjasti onnea sulle, hienosti sujuu :)!
Tiittari:Kiva kun kävit ja hienoa, et tasapainoilu on sujunut toivotunlaisesti :)!!
Tätä kutsuu taasen työt eli se on moroo..
köris
Minlee: kiitos taas päivityksestä. Sinnikkäästi olet sitä kyllä tehnyt. =)
Tiittari: Olipa kiva kuulla susta. Ei haittaa, vaikka kirjoittelisit vähän useammin. =) Sun onnistumista mä usein muistelen, että motivaatio pysyisi paremmin.
Mulla on mennyt muuten hyvin, mutta nyt pieni flunssa vaivaa. Eilen ja tänä aamuna on ollut aika tukkoinen olo. Joten tuskin ainakaan vielä huomenna sinne lenkille pääsen. Mutta jospa ainakin su tai ma. Aamulla kävin vaa'alla, ja kyllä se paino on edelleen pudonnut. Pari kiloa on matkaa uusiin silmälaseihin, jotka ajattelin ostaa palkinnoksi.
Sunnuntaina mennään vanhemmilleni kylään. Kalaa on ainakin tarjolla, ja varmasti salaattia. Toivottavasti ei ole kovin suolaista. Vaikka nopeastihan sitä sitten niistä nesteistäkin pääsee eroon, jos niikseen tulee. Ois kuitenkin kiva ilmoitella tänne miinuslukemat jo heti maanantaina.
Nyt olen ollut käytännössä kokonaan syömättä herkkuja. Silloin joku viikko sitten söin pari nutrilett-patukkaa, mutta nyt en ole niitä ottanut, vaan joskus sellaisen valmiin juoman, jos en ole ehtinyt syömään. Mulla on niitä töissä, niin voin lähtiessä ottaa mukaan, jos on ollut liian kiirettä. Pääsiäisenä aion jotain makeaakin maistaa. Mutta sitten olen ajatellut herkutella vain kerran viikossa tai kahdessa - ja kohtuudella tietenkin.
Kiva Köris, kun tulit pinoutumaan. Ihmettelin tosiaan, missä olet.
Nyt etsimään taas vaatteet lapsille, että pääsen reilun tunnin päästä lähtemään töihin. Odotan kyllä jo toukokuuta, ettei tarviis niin hirveesti olla tota vaatetta joka päivälle. Huomenna on onneksi lapsilla ja miehellä kotipäivä, niin sitten ei ole niin tarkkaa.
voisin siirtyä tuolta Kutistujat-ketjusta tänne, siellä kun on niin hiljaista eikä sitten Pihlajanmarjan tarvitse montaa ketjua käydä ronkkimassa ;)
"Tuntemattomille" itsestäni tämän verran: olen 2 lapsen äiti, ja aloitin vuoden alussa laihdutuskuurin, jonka oikeasti sain liikkeelle vasta oikeastaan maaliskuun alussa. Laihdutan normaalipainon sisällä, lähdin tilanteesta 176 cm/72 kg. Tavoitteeni on 62 kg, sillä olen ollut tuossa painossa hääpäivänäni ja näytin silloin hyvältä! Vartalomallini vuoksi kaikki liikapaino kertyy vatsaan pömpöksi ja jenkkakahvoiksi, samoin kärsin selkäläski- ja alliongelmasta.
Tänä aamuna paino oli 66,2 kg eli välitavoite 65 kg lähestyy! Hurraa! Tänä kesänä aion kehdata hillua bikineissä biitsillä!
Se ois viikko jo loppupuolella, joten muistakaahan olla sisukkaita myös viikonloppuna..mulla ainakin helposti lipsuu juuri viikonloppuina, mut nyt aattelin olla tiukkana, sillä ens viikko on taas semmosta menoa ja meininkiä töineen, koulutuksineen, kuopuksen kaveri- ja sukulais-synttäreineen ja pääsiäisineen, jolloin myös yhdet pippalot, et ei voi onnistua olemaan tiukka niin nyt on tsempattava sit ;)..tosin ei tää viikkokaan niin tiukasti oo mennyt kuin olisin toivonut ja oli aikomus!!
Derrick:Tervetuloa mukaan..hienosti oot saanut karisteltuakin jo..onnea niistä ja selkeesti homma sulla hallussa, joten jatkahan samaan malliin vaan ni ei aikaakaan, kun olet tavoitteessasi ;)!!
Tsemppii myös kaikille muille ja mukavaa viikonloppua..tää suuntaa nyt töihin!!
köris
Mulla tosiaan viime maanantaina paino oli 88.7kg eli hurjasti enempi mitä tuo listan viimeisin paino ja enemmän se on vieläkin, mutta hyvin sujuneen viikon avulla karistin kuitenkin 1.7kg eli paino nyt tasan 87.0 kg eli sen minlee vois päivittää ens viikon listaan, vaikka plussalla ollaankin..
tosin oon varma, että oon päivittänyt semmosen painon kun 87.1 tänne, mut ilmeisesti mun viesti ei oo tullu sillon läpi, kun ei sitä noista menneiden viikkojen pinoista löydy, mutta väliäkös sillä nyt sit onkaan ;)!!
Mukavaa sunnuntaita kaikille :)!!
köris
Huomenta Pihlis ja muut sisuttaret!
Täällä minä vieläkin käyn vaklailemassa, eli ainakin 2 katsontakertaa per viikkopino on minun aikaansaannostani :) Harmi että keskustelu on nyt hiipunut, mutta kevätkiireethän sen tekevät, eikö? Tosin keväällä on otollisin aika myös suuunnata katseet kohti kesää.. Eli vertaistuen hakeminen ja antaminen sisupinosta jatkukoon!
Melkolailla vuosi on siitä kun Sisunaisiin liityin, tai 11 kuukautta kai sittenkin. Matkalle jäi reilu 15 kiloa ja nyt sinnittelen pysyäkseni näissä mitoissa, bmi noin 21,5-22. Olen jo tottunut uuteen olemukseeni (jopa niin, että joskus tunnen laihtumisen tarvettta.. hoh-hoijaa!) eikä peilikuva enää hätkähdytä, ihmisten kommentit kylläkin :)
Suuri kiitos kaikille tsemppaajille, että autoitte minut tähän! Ja toivottavasti pino vireytyy - kaikki taustailijat mukaan vaan, eikös? Yksi viesti viikossa ei paljoa vaadi, mutta antaa sitäkin enemmän, niin itselle kuin muillekin.
HURJASTI TSEMPPIÄ ja IHANAN KEVEITÄ KEVÄTASKELEITA
kaikille Sisunaisille, sekä kirjoittaville että lukeville.
Toivottelee vuonna 2011 sisutellut
Tiittari.