Miksi se parisuhteen alkuaikojen ihanuus päättyy???????
Mies oli niin huomaavainen ja ihana alkuaikoina mutta nyt tuntuu että olen itsestään selvyys... =(
Kommentit (8)
että rakastumisvaihe kestää juuri sopivasti sen ajan, joka esihistorialliselta ihmiseltä kesti pariutua, saada lapset ja hoitaa ne sen verran isoiksi, että voi lähteä etsimään uutta siittäjää/siitettävää. Että siksi.
Ja pahalta tuntuu kun muistelee sitä ihanaa alkuaikaa ja tietää että sitä ei koskaan enää saa takaisin...
Miehen käsivarret ympärilläni. Nyt taas tuntuu, että sillä lailla ei voi nukkua.
Ensin superkiima ja aikaiseksi raskaus. Sitten vielä ollaan rakastuneita yhdessä ja lopulta 2-3 vuoden jälkeen erotaan, kun vauva on isompi ja äiti valmis uuteen pariutumiseen ja lapseen.
Taidetaan olla vielä luolamiehiä!
Eli karkeasti laskien 365 x 2,5= n. 1000
Että siinä parin vuoden kieppeillähän se vaaleanpunainen silmälasisto sitten tipahtaa silmiltä... eipä kannata lasta hankkia tai naimisiinkaan mennä ennenkuin on yhdessä viihdytty se vähintään 5 vuotta.
Vaan voihan se mennä sittenkin vikaan, who knows?
ei ole isommin muistanut lahjoilla merkkipäivinä tms. Sen sijaan se on aina ollut muuten huomaavainen, rakastava, intohimoinen, mutta hellä eli pitää muutenkin läheisyydestä. Se ei ole kadonnut yhtään mihinkään. Ja jaksaa osoittaa rakkauttaan joka päivä.
välillä toi töistä tullessaan jotain pieniä lahjoja tai kukkia mutta eipä tuo enää... =( Minä kyllä yritän yllättää välillä millon milläkin tavalla mutta vaikka mies kovasti väittää rakastavansa minua niin jotenkin ei vaan enää näytä sitä millään tavalla.