Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaislapset pilkkaavat uskoani

Vierailija
26.03.2012 |

Sain kuulla että naapurin lesta-lapset haukkuivat minua nimellä epäuskova äiti?! Sanoivat ja suorastaan huusivat kovaan ääneen lapselleni että sun äitis on sellanen. Kyllä se on. Se ei usko Jumalaan jne.

Minusta tämä on hävytöntä henkistä kiusaamista ja mustamaalaamista!

Oma lapseni oli yrittänyt sanoa vastaan mutta eihän se mitään auttanut kun useita lapsia väitti kovaan ääneen ihan muuta! Lapseni oli tapahtuneesta hämillään ja surullinenkin. Ei hän tietenkään ymmärtänyt että miksi omaa äitiä niin arvosteltiin.

Arvatkaas seuraavaksi, että miksi minä en heidän mielestään usko Jumalaan yms. Syy tulee tässä.

Minä laitan itseäni, elikkä laitan hiukseni ja meikkaan lähes joka päivä. En nyt mitään sotamaalausta tee mutta kevyen työmeikin kylläkin.

Ja siitäkös nämä lapset ilveilivät minun lapselleni! Että kuinka heidän äiti on sanonut sitä ja tätä ja kuinka sinun äiti meikkaa ja on epäuskova!!!

En kuullut ihan kaikkea mitä sanoivat enkä tajunnut mennä heti pihalle. Lapsi kyllä sitten kertoi minulle kaiken kun tuli sisälle....

Tuo asia vaivaa nyt minua aika tavalla. Olen todella loukattu henkisesti. Mikä oikeus heillä on väittää että minä en usko Jumalaan. Miten he voivat minua nimitellä tuollaisen asian takia?

Eikö lestadiolaisperheissä opeteta lapsille, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa sellaisena kuin ovat ja opettaa lapsetkin hyväksymään erilaisia tapoja, ihmisiä, uskontoja ja vakaumuksia jne.

ja itse uskon Jumalaan vaikka en lestojen piireihin kuulukkaan!!! Ei minun meikkaamiseni liity minun uskooni mitenkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet avannut näitä lesta-aloituksia tuhansia täällä, ei teitä seonneita voi montaa nimittäin olla.

Sanalla lestadiolaiset löytyi tuolla yläkulman vauva-haulla:

Tietoja 5 330 tuloksesta (0,23 sekunnissa)

Onko sinun kenties 5000 niistä? Viestiäsi en jaksanut lukea, paskaa.

Vierailija
2/2 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoaanhan ne lapset tuovat aina terveisiä. Niin tässäkin tapauksessa, kun nyt sattuu vain olemaan lestadioaliskodin lapset.

Samalla tavalla luultavasti myös ortodoksi-kodin lapset haukkuvat eri-uskoisia, ja islaminuskoisten perheiden lapset myös.

Kotona ei opeteta kunnioittamaan muuta kuin omaa vakaumusta kannattavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan